R1 waar bestellen?

Started by Bram, July 15, 2002, 14:55:07

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Bram

Waar bestellen jullie R1 ???

Barco 1209/WinDVD/TommyDoek

J.A.F._Doorhof

Zijn al verschillende threads over geweest.
Maar ik bestel veel bij www.dvdboxoffice.com.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

dick

- dvdboxoffice (verzend koste zit in de prijs!)
- cdnow
- amazone.com
- dvd.com

Dat zijn eigenlijk de vier waar ik als eerste begin te zoeken, maar er zijn er nog veeeeel meer..

Groet!

Bram

Frank,
Uiteraard heb ik search gedaan maar dat werkt niet lekker ... Ik zocht op R1.

Bedankt voor de tips
Barco 1209/WinDVD/TommyDoek

Henk

Als je gevoelig bent voor 'de laagste prijs' is www.dvdpricesearch.net aan te raden als prijs-zoekmachine (alhoewel ik het ook gebruik om nieuwe releases in de gaten te houden). Zet wel eerst bij de preferences je 'Shipping Destination' op Nederland (of Belgiƫ), zodat daar rekening mee kan worden gehouden bij de bruto prijzen.

Bram

Zeer handig dat  www.dvdpricesearch.net !!! Bedankt voor de tip Henk.  http://www.deepdiscountdvd.com/ heeft leuke prijzen... Iemand ervaring met dit bedrijf ?
Barco 1209/WinDVD/TommyDoek

Grindtegel

maar... dvdpricesearch geeft niet alle online zaken weer, en een heleboel "slechte" etailers.

Als geduld geen probleem voor je is, is dvdboxoffice waarschijnlijk de beste.

Heb je (zoals ik) geen geduld, dan raad ik je aan om eens te kijken bij ABsound.ca. Is zeer snel (ongeveer 5 werkdagen) en ook zeer goedkoop (o.a. Resident Evil voor euro 17,11 incl. verzendkosten).

Ook is DV-depot.com zeer snel (3 dagen) alleen duurder met verzendkosten (9.95 dollar,voor minimaal 1 of maximaal 6 dvd's). Bij dv-depot heb je echter nooit last van importbelasting.
Marantz | Bryston | Monitor Audio | Velodyne | JVC | Oppo | HDI Dune   ---   Mytek | Violectric | Fostex | Roon

Bram

Ook bedankt voor de tips
Barco 1209/WinDVD/TommyDoek

Stevie

deepdiscountdvd heeft vooral leuke prijzen voor criterions. Afgelopen week net mijn eerste setje binnengehad: 3 criterions voor net geen USD100 ipv 115 bij amazon ;D

Website reageert traag: dwz je order is de eerste 1 a 2 dagen niet op de site terug te vinden. Mail hierover wordt perfect afgehandeld (zelfs met een auto-reply met tracking-number).  Orderbevestiging en melding van verzending komen keurig per mail binnen (er staan dan geen prijzen bij overigens, wel jammer...) Kortom: website beroerd, mail prima. Verbeteringen zijn hier nog wel aan te brengen.

Van bestellen tot verzenden in mijn geval 3/4 dagen (amazon meestal dezelfde dag nog). Pakje was wel binnen anderhalve week thuis afgeleverd.

Doosje komt netjes binnen, wel strak om de dvd-doosjes heen dus ik weet niet hoe wat ruwer vervoer op je DVD's inwerkt.  (itt amazon: altijd vol met luchtzakjes en andere anti-buts zaken). Maargoed: DVD's onbeschadigd binnen.

En ook mooi: schiphol liet deze doos door, terwijl mijn amazon-pakjes bij hun op de hotlist staan...

Is dus goed bevallen: heb net mijn tweede setje criterions besteld ;D

Geen ervaringen met terugbrengen etc.
.signature: file not found

Bram

Ook jij bedankt voor de tip... heb nog niet besloten waar een keer iets te bestellen maar dat deepdiscountdvd heeft leuke prijzen ...
Barco 1209/WinDVD/TommyDoek

Bram

Ook jij bedankt voor de tip... heb nog niet besloten waar een keer iets te bestellen maar dat deepdiscountdvd heeft leuke prijzen ...
Barco 1209/WinDVD/TommyDoek

Stevie

Nog een aanvulling: wel goed op de totaalprijs letten, want de shipping-costs zijn behoorlijk hoog. Toch is ie met een aantal dvd's in 1 keer een stuk goedkoper dan amazon...
.signature: file not found

Mark

En, vergeet de douane niet ! 1 DVD'tje wordt meestal door de vingers gezien, 2 ook, maar zodra de waarde meer dan 25 euro is heb je prijs : invoerrechten, btw en administratiekosten.
Daarom misschien deze tip : als je bij DVDBOXOFFICE besteld, bestel dan DVD per DVD. De kosten blijven toch gelijk, en de douane laat ze dan 1 per 1 door daar ze minder dan 25 euro kosten.
Als je ze als geschenk laat inpakken mag je tot 50 euro invoeren.

Henk

DVDBoxOffice verstuurd DVD's altijd per stuk verpakt. Het maakt dus niet uit of je er eentje of veel meer besteld. Zo kreeg vond ik vorige week 4 van die enveloppen op mijn deurmat!

Luk

Ja ik ook, in een mooie bruine enveloppe met een ``cadeau`` stikker op zonder waarde of inhoud vermelding ;D

p.s.
Dvdboxoffice is niet de goedkoopste/snelste maar wel een zonder problemen.


m.v.g. Luk
Arcam AVR390 processor 7.3.4||3x Parasound HCA-3500 & HCA-1206 || 7 x Audiolab Fidjol || 4 x Audiolab Minax Super (Atmos) || 2 x Zyklop TL Subs & Mirage BPS-150i || TW-5000 ISF || LG 65C16 Oled || Zappiti One SE 4k HDR || RaspbPi4 OSMC Kodi UHD HDR

Stevie

DVDBoxoffice is ook canadees, en je krijgt dus niet (altijd) de amerikaanse editie van een dvd maar ip daarvan de canadeese. wel ff opletten of je dat wel wilt dus...

Een vriend van mij heeft trouwens mindere ervaringen met deze onliner...

Gr,
Steef
.signature: file not found

B. Kuiper

www.dvdsoon.com

Canadees bedrijf, zeer goede ervaringen mee. Overzichtelijke website en afhandeling. Bij het bestellen alleen wel goed kijken of je inderdaad de amerikaanse versie koopt. Ook even checken of er (v.f.) en/of (P&S) bij staat. VF is franstalig en P&S spreekt voor zicht.

"Always a little further"

Robbo

Quote from: Grindtegel on July 16, 2002, 13:49:36Als geduld geen probleem voor je is, is dvdboxoffice waarschijnlijk de beste.
Klopt,  ze verzenden vanuit Zweden, en dat is een EU land dus geen gezeur met de fiscus.

QuoteHeb je (zoals ik) geen geduld, dan raad ik je aan om eens te kijken bij ABsound.ca. Is zeer snel (ongeveer 5 werkdagen) en ook zeer goedkoop (o.a. Resident Evil voor euro 17,11 incl. verzendkosten).
Was dat een preorder prijs ofzo.  Nu staat ie voor 20.23 incl.

QuoteBij dv-depot heb je echter nooit last van importbelasting.
Hoezo?  Zij verzenden toch vanuit de US....