Welkom bij CineBarkoos!

Started by CineBarkoos, July 14, 2002, 02:19:26

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

CineBarkoos

Uiteindelijk is het er dan toch van gekomen, een HT-website! :D

Het is de bedoeling dat er ook nog een stuk inleiding en begeleidende tekst bijkomt, tot die tijd echter alleen een aantal foto's.

Bezoek CineBarkoos!


Gr.
Koos.
CineBarkoos went digital FullHD! New -> Epson TW2000

Bezoek CineBarkoos!
Mijn Triumph Spitfire!

B. Kuiper

Ziet er mooi uit, prachtige combinatie van HT en woonkamer.

"Always a little further"

J.A.F._Doorhof

Ziet er goed uit.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Robert

CineBarkoos,

Ziet er practhig uit.
Vooral die plaatjes met de gordijnen dicht en het licht dat vanachter de gordijnen weg komt 8).
En die kat ligt er ook lekker bij, ook al helemaal HT-verslaafd zeker ;D.


MvrGr.
Robert

CineBarkoos

Van mijn twee katten is dit wel de meest verslaafde.. ;) (Hij is ook weg van Formule 1!)

De gordijnen met de belichting is de laatse aanpassing aan mijn HT. Ook al zijn het cremekleurige gordijnen geeft het tijdens het kijken toch een rustiger en 'filmischer' beeld. Komt omdat je nu geen radiator, kabels en stukken muur meer ziet die je afleiden.

Koos.

CineBarkoos went digital FullHD! New -> Epson TW2000

Bezoek CineBarkoos!
Mijn Triumph Spitfire!

searcher

Mooi hoor Koos,eens even aan je karma werken  ;)

                                              m.v.g Searcher



jaco

Koos, Makkelijk kijken is dat zeg. Lekker achterover zitten en alles komt voorbij. Ziet er mooi uit.

Jaco
9.1.6 setup  Marantz AV10, Genelec G4 x9 voor base layer. Genelec G3 x6  voor hoogte kanalen. Genelec hts-4 subwoofer. VPL-XW5000ES. Screen Excelence enlightor 4k scherm

Hairball

Buiten de bovenstaande reacties: Ik vind de klok aan de zijwand erg fraai.

Nico
I hate HT.........

Just kidding :)

patrick_vdb

Koos,

Complimenten met de mooie slide-show en de HT. Ziet er goed uit (en die SR14 blijft een machtig apparaat om te zien en horen 8)).

Mvrgr

Patrick

PM

Goed gedaan!!
Altijd leuk om fototjes te zien!
Ziet er netjes uit!
Groeten, Peter

CineBarkoos

Bedankt voor alle complimentjes!!

De eerlijkheid gebiedt ook te zeggen dat ik ernstig opgeruimt heb voor de fotosessie ::)
Er zijn al reacties gekomen van: Sjonge, heb jij je kamer mooi gePhotoshoped zeg, ben je zeker lang mee bezig geweest!!

Misschien zet ik ook nog een foto op de site van hoe het er uit ziet na een avondje film kijken met een stel vrienden... (lege bierflesjes, chipszakken etc.)

Koos.
CineBarkoos went digital FullHD! New -> Epson TW2000

Bezoek CineBarkoos!
Mijn Triumph Spitfire!

Robbo

Ziet er goed uit Koos.   Bijna beter als in het echt  ;)

Rob

cinepaulis

Hoi Koos!

Moet ook eerlijk zeggen dat het er zeer netjes en fraai uitziet ! En ik ken dat wel: op de foto ziet het er net wat netter uit dan in het echt:

Ohoo! De mensen moesten eens weten hoe het er vaak in het echt uitziet na een week film kijken, ontbijten en nacht pokeren in mijn woonkamer  ;D

Complimenten zijn welverdiend: het ziet er keurig uit, ook de sfeerverlichting achter de speakers i.c.m. met de gordijnen is heel mooi. Menig demo-ruimte in een Hifi-winkel ziet er slechter uit hoor !

groeten,
Paul
CRT - You like it now, you'll learn to love it later
Visit Cinepaulis

Classe SSP-30 | Parasound HCA 2205A| 4xB&W N805 + HTM2 | BagEnd Infrasub 18 | CEC TL-51 | BarcoGraphics 808 | Projecta scherm | Philips DVD 720P