M&G in cafe Engels tijdens het weekend van de Audioshow/ De Doelen Hifi Show

Started by Harry HT, February 15, 2005, 11:20:31

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Martin_M

O-O, het is toch niet z'n moeder hè, of de hond, of......... (of maak ik het alleen nog maar erger :-[)

Ik ging er gemakshalve maar van uit dat het z'n vriendin zou zijn. Dus....
Je moet wat als je boven je stand wilt HT'en...
(Klik hier voor showcase  en verslagjes)

Kerstmanno

WHAHAHAHAHAHA! Gezien de haarkleur had het zn moeder kunnen zijn! :P

FrankB

2x Devialet Silver Phantom's - Firmware 1.4.1.12
Devialet Dialog - Firmware 1.4.1.12

B.J.

Quote from: Martin_M on March 15, 2005, 10:46:26
O-O, het is toch niet z'n moeder hè, of de hond, of......... (of maak ik het alleen nog maar erger :-[)

Ik ging er gemakshalve maar van uit dat het z'n vriendin zou zijn. Dus....

AAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH


NEEEEEEEEEEE, het is de bazin van de heldesk. We kunnen het heel goed vinden  >:D

edit:
Quote from: Menno-ert on March 15, 2005, 10:49:02
WHAHAHAHAHAHA! Gezien de haarkleur had het zn moeder kunnen zijn! :P

Mijn moeder is donker blond, mijn vader is de kastanjebruine  :)

Quote from: FrenkB on March 15, 2005, 10:59:10
De hond ook  >:D

Dat zou zielig voor een hond zijn als hij/zij er zo uitzag. Ookal heb je van die lelijke keffers. Hoe heten die foei lelijke honden die Paris Hilton/Britney etc hebben?

reMC

In tegenstelling tot eerdere berichten moet ik dit jaar helaas toch overslaan. :(

Danakin

Versterking: denon avr-x3600h, emotiva xpa gen3, Blu-ray: Panasonic BD85, Mediaspeler: Nvidia Shield, TV: lg oled, Decoder: Arcadyan van Telfor,
Luidsprekers voor (incl. center): HT7 Bazuinen Luidsprekers achter: HT7 Oktaven, Subwoofer: Klipsch r-112sw (2x), bekabeling: Van den Hul en Monster

Kerstmanno


FrankB

Quote from: Menno-ert on March 15, 2005, 12:56:22
Maltezer nog wat ofzo?

MMMMMMMMMM maltesers, van die lekkere chocolade snoepjes  ;D

Maltezer leeuwtjes bedoel je denk ik  :(
2x Devialet Silver Phantom's - Firmware 1.4.1.12
Devialet Dialog - Firmware 1.4.1.12

Audiofiel

Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

Kerstmanno

Quote from: FrenkB on March 15, 2005, 13:00:57
MMMMMMMMMM maltesers, van die lekkere chocolade snoepjes  ;D

Maltezer leeuwtjes bedoel je denk ik  :(

Ja, Maltezer leeuwtje, ook wel Maltezer genoemd.

Is echter niet de lelijkerd die we bedoelen, geloof ik.


FrankB

Lelijk genoeg volgens mij ... Als je ze rood verft net Nienke  >:D
2x Devialet Silver Phantom's - Firmware 1.4.1.12
Devialet Dialog - Firmware 1.4.1.12

Harry HT

De mooiste
HT & DVD links verzameld


Quote about Being There (1979) "Yes. In the garden, growth has it seasons. First comes spring and summer, but then we have fall and winter. And then we get spring and summer again."

FrankB

2x Devialet Silver Phantom's - Firmware 1.4.1.12
Devialet Dialog - Firmware 1.4.1.12

papaleo

Ik ben a.s van de partij...wip ook nog even bij Multifoon naar binnen(als je nog naar binnen kán komen) om de maxx2 eens in levende lijfe te aanschouwen  8)
Projector: JVC DLA-NZ8 TV:Sony75x9405c
Processors: Lyngdorf MP60 / Lumagen RadiancePro 4444 18Gb/s Amp's: NAD Master M27 + M22.2 Proj.Scherm: WS-Spalluto MultiMask 100" Speakers: Monitor Audio Platinum/Gold PL300,PL100,C250 (5G) Sub: JLaudio Fathom f113v2 Atmos : 4x MA CP-CT380iDC
BDP:Oppo UHD205 4K/HDR MP:Zappiti Reference,AppleTV 4K 2021 Bluesound Node 2i
Remote:Neeo,Homey Pro Stroom:Aparte stroomgroep met Lapp kabel/ AHP Klankmodule,Kemp powerstrip 8x,Audioquest NRG-Y2,Diverse custom/make stroomkabels

Harry HT

Hallo Papaleo,
Quote from: papaleo on March 15, 2005, 23:23:15
Ik ben a.s van de partij...wip ook nog even bij Multifoon naar binnen(als je nog naar binnen kán komen) om de maxx2 eens in levende lijfe te aanschouwen  8)
8)

Kom je zaterdag of zondag ?

Gegroet,

Harry

De mooiste
HT & DVD links verzameld


Quote about Being There (1979) "Yes. In the garden, growth has it seasons. First comes spring and summer, but then we have fall and winter. And then we get spring and summer again."

papaleo

Projector: JVC DLA-NZ8 TV:Sony75x9405c
Processors: Lyngdorf MP60 / Lumagen RadiancePro 4444 18Gb/s Amp's: NAD Master M27 + M22.2 Proj.Scherm: WS-Spalluto MultiMask 100" Speakers: Monitor Audio Platinum/Gold PL300,PL100,C250 (5G) Sub: JLaudio Fathom f113v2 Atmos : 4x MA CP-CT380iDC
BDP:Oppo UHD205 4K/HDR MP:Zappiti Reference,AppleTV 4K 2021 Bluesound Node 2i
Remote:Neeo,Homey Pro Stroom:Aparte stroomgroep met Lapp kabel/ AHP Klankmodule,Kemp powerstrip 8x,Audioquest NRG-Y2,Diverse custom/make stroomkabels

Marco

Even een tip voor degenen die zondag komen met de geoliede machine genaamd 'NS' :
A.s. zijn er diverse werkzaamheden bij R'dam Centraal waardoor treinen vertraging hebben of soms helemaal niet rijden.
Kijk even op www.ns.nl voor meer info.

Groeten,
Marco
Arcam avr-200, Tannoy Saturn S8 en Revolution Signature DC4, Rel Strata V, Nordost, Panasonic TX-P55ST50, Dune Smart B1, Sonos, Arcam rDac

FrankB

Quote from: Marco on March 17, 2005, 18:25:33
Even een tip voor degenen die zondag komen met de geoliede machine genaamd 'NS' :
A.s. zijn er diverse werkzaamheden bij R'dam Centraal waardoor treinen vertraging hebben of soms helemaal niet rijden.
Kijk even op www.ns.nl voor meer info.

Groeten,
Marco

Oei dat is vervelend. Blij dat ik een auto heb  >:D
2x Devialet Silver Phantom's - Firmware 1.4.1.12
Devialet Dialog - Firmware 1.4.1.12

garmtz


Audiofiel

Quote from: FrenkB on March 18, 2005, 07:28:23
Oei dat is vervelend. Blij dat ik een auto heb  >:D

TIP: Aan de andere kant van het centraal station kun je overigens op zondag gratis parkeren.
Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

FrankB

Quote from: Audiofiel on March 18, 2005, 08:37:23
TIP: Aan de andere kant van het centraal station kun je overigens op zondag gratis parkeren.

Ik weet het, kijk zondag wel even of ik te lui ben om te lopen of niet ;)
2x Devialet Silver Phantom's - Firmware 1.4.1.12
Devialet Dialog - Firmware 1.4.1.12

Harry HT

De mooiste
HT & DVD links verzameld


Quote about Being There (1979) "Yes. In the garden, growth has it seasons. First comes spring and summer, but then we have fall and winter. And then we get spring and summer again."

garmtz


FrankB

Quote from: Garmt on March 18, 2005, 08:52:20
Ja, bestaat nog... Vage tent.

AHAHAHAHA herinneringen, de enige tent die een aantal jaren geleden doorging de hele nacht. Erg fout  >:D
2x Devialet Silver Phantom's - Firmware 1.4.1.12
Devialet Dialog - Firmware 1.4.1.12

Kerstmanno