M&G in cafe Engels tijdens het weekend van de Audioshow/ De Doelen Hifi Show

Started by Harry HT, February 15, 2005, 11:20:31

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Spacebass

Quote from: Harry HT on February 22, 2005, 23:12:28
Hoi SB,Dat gaat zeker wel een hoop reistijd schelen?
Absoluut!  O0  Soms heeft een fusie voordelen  ;)

QuoteWil junior nog met je mee dit jaar ?
geen idee...pre-pubertijd enzo  ;) ;D

FrankB

Quote from: reMC on February 22, 2005, 21:03:32
Ik ben er op zondag, evenals Garmt en Bjorn (wij hebben op zaterdag een shoot-out bij Jiri).

Ik kom ook op zondag!
2x Devialet Silver Phantom's - Firmware 1.4.1.12
Devialet Dialog - Firmware 1.4.1.12

Martin_M

Zondag zullen Martin_M en Pantera (Miranda) ook van de partij zijn.
We wilden toch graag naar de demo bij Multifoon dus zijn we toch in de buurt ;)

Martin
Je moet wat als je boven je stand wilt HT'en...
(Klik hier voor showcase  en verslagjes)

Harry HT

Quote from: Martin_M on February 23, 2005, 10:29:02
Zondag zullen Martin_M en Pantera (Miranda) ook van de partij zijn.
We wilden toch graag naar de demo bij Multifoon dus zijn we toch in de buurt ;)
8)

In de nieuwe Hifi+ staat een uitgebreid artikel over Mr. Wilson.

Gegroet,

Harry
De mooiste
HT & DVD links verzameld


Quote about Being There (1979) "Yes. In the garden, growth has it seasons. First comes spring and summer, but then we have fall and winter. And then we get spring and summer again."

Kerstmanno


eric_audio

NAS: LaCie Cloudbox
Streaming bridge: Auralic Aries
DAC/Amplifier: Devialet 200
Speakers: Magico S1
Digital cables: Audioquest Cinnamon
Loudspeaker cables: Vertere Pulse-X Mini

Martin_M

Jurjen komt met ons mee dus hij kan ook voor de Zondag worden bijgeschreven.

Martin
Je moet wat als je boven je stand wilt HT'en...
(Klik hier voor showcase  en verslagjes)

Kerstmanno

Ik ga zondag waarschijnlijk naar Ajax - PSV, dus ik denk dat ik helaas verstek moet laten gaan...  :-\

FrankB

Quote from: Menno-ert on February 28, 2005, 20:04:01
Ik ga zondag waarschijnlijk naar Ajax - PSV, dus ik denk dat ik helaas verstek moet laten gaan...  :-\

Balen man, en dat voor zo'n gelopen strijd?
2x Devialet Silver Phantom's - Firmware 1.4.1.12
Devialet Dialog - Firmware 1.4.1.12

BOUBOU

Marantz SR7300--NAIM NAP-175--3x NAIM NAP-150--NAIM NAP-250--Wadia 6 CD--Mission E83 front--Sonus Faber Solo center--Sonus Faber Concertino rear--Klipsch THX5002L Atmos--Aurasound NS-15 zelfbouwsub--SVS PB2000 sub

Kerstmanno

Ik ben voor PSV, dus ik wil wel even zien hoe Ajax' laatste hoop de grond in wordt geboord.

FrankB

Quote from: Menno-ert on March  1, 2005, 12:58:47
Ik ben voor PSV, dus ik wil wel even zien hoe Ajax' laatste hoop de grond in wordt geboord.

Dat bedoelde ik ook ;)
2x Devialet Silver Phantom's - Firmware 1.4.1.12
Devialet Dialog - Firmware 1.4.1.12

wil

Krol gelooft er wel nog in  ::), ik helaas niet meer.

Maar ontopic dan maar,
Ik zal er dit jaar waarschijnlijk niet bij zijn ivm. familiebezoekverplichtingen. Jammer, want toch altijd leuk, ook de live-optredens die het minder "beurs-achtig" maken. Wat ik ook jammer vind is dat ik de DeDoelenCD dan niet kan kopen. Toch altijd weer leuke audiofiele mengelmoes en vooral leuk als ideëenbron voor nieuw aan te schaffen cd's. Zou iemand die wel gaat hem voor mij willen kopen zodat ik hem daarna kan overnemen?

wil

Pathos Logos
Lector CDP-603
Marantz DV7600
Sonus Faber Cremona M
VPI Scout | AT-OC9XML | Pro-Ject Phono Box MkII
Funk BS2 | Nordost Blue Heaven | Lapp Öllflex | Concept & Design
Panasonic TH42PV60

Harry HT

Hoi Wil,
Quote from: wil on March  2, 2005, 09:46:54
Maar ontopic dan maar,
Ik zal er dit jaar waarschijnlijk niet bij zijn ivm. familiebezoekverplichtingen. Jammer, want toch altijd leuk, ook de live-optredens die het minder "beurs-achtig" maken. Wat ik ook jammer vind is dat ik de DeDoelenCD dan niet kan kopen. Toch altijd weer leuke audiofiele mengelmoes en vooral leuk als ideëenbron voor nieuw aan te schaffen cd's. Zou iemand die wel gaat hem voor mij willen kopen zodat ik hem daarna kan overnemen?
Jammer dat je geen tijd hebt, ik wil wel die cd voor je kopen en naar je huis opsturen.

Gegroet,

Harry

De mooiste
HT & DVD links verzameld


Quote about Being There (1979) "Yes. In the garden, growth has it seasons. First comes spring and summer, but then we have fall and winter. And then we get spring and summer again."

wil

Quote from: Harry HT on March  2, 2005, 15:27:35
Hoi Wil,Jammer dat je geen tijd hebt, ik wil wel die cd voor je kopen en naar je huis opsturen.

Gegroet,

Harry


Top!  :-*

wil

Pathos Logos
Lector CDP-603
Marantz DV7600
Sonus Faber Cremona M
VPI Scout | AT-OC9XML | Pro-Ject Phono Box MkII
Funk BS2 | Nordost Blue Heaven | Lapp Öllflex | Concept & Design
Panasonic TH42PV60

patrick_vdb

Hi,

Ik moet dit jaar verstek laten gaan, have fun aan iedereen die wel gaat en uiteraard lezen we de bevindingen later wel.

mvrg

Patrick

Audiofiel

Ik wil graag langskomen, maar weet niet 100% zeker of het gaat lukken. Zo ja, dan kom ik ook naar Multifoon (iemand een programma gezien of is het de hele dag door demo maxx2). In ieder geval wordt het zondag.

Met vriendelijke groeten,

Arjen
Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

Harry HT

Hoi,
Quote from: Audiofiel on March 13, 2005, 12:30:13
Ik wil graag langskomen, maar weet niet 100% zeker of het gaat lukken. Zo ja, dan kom ik ook naar Multifoon (iemand een programma gezien of is het de hele dag door demo maxx2). In ieder geval wordt het zondag.
Bij Multifoon kun je volgens mij gewoon in en uit lopen, overigens Audio Gallery en Snijders Hifi verzorgen ook demo's. Bij Snijders Hifi & Audio Gallery zullen waarschijnlijk de nieuwe B&W's 800 geshowd worden.

Gegroet,

Harry

p.s. Jack & Audiofiel ik heb jullie voor de M&G erbij gezet  8)
De mooiste
HT & DVD links verzameld


Quote about Being There (1979) "Yes. In the garden, growth has it seasons. First comes spring and summer, but then we have fall and winter. And then we get spring and summer again."

B.J.

Ben er zondag ook bij (waarschijnlijk want ik ga zaterdag stappen in DH)  ;D

Kerstmanno

Quote from: Bas Janssen on March 15, 2005, 10:21:53
Ben er zondag ook bij (waarschijnlijk want ik ga zaterdag stappen in DH)  ;D


Uhuh, net als de vorige keer dat je met mij en Harry had afgesproken bij Multifoon  ::)

B.J.

uhm ja. Maar toen hadden we 10 uur afgesproken en lag ik nog in coma  O0

Kerstmanno

Quote from: Bas Janssen on March 15, 2005, 10:32:53
uhm ja. Maar toen hadden we 10 uur afgesproken en lag ik nog in coma  O0

Denk dat je de komende weken ook in coma ligt, als je bij Nienke langs bent geweest ;)

Martin_M

Quote from: Menno-ert on March 15, 2005, 10:34:57
Denk dat je de komende weken ook in coma ligt, als je bij Nienke langs bent geweest ;)

Nee, dan ligt hij niet in coma maar in.......... ;D :-X
Je moet wat als je boven je stand wilt HT'en...
(Klik hier voor showcase  en verslagjes)

Harry HT

Quote from: Menno-ert on March 15, 2005, 10:28:30

Uhuh, net als de vorige keer dat je met mij en Harry had afgesproken bij Multifoon  ::)
Menno niet zo streng, we wonen in NL en daar krijgt een tbs'er ook een 8e kans  :)

Bas  8) lijkt me gezellig ! Bij Engels schenken ze vast om 14.00 uur alweer bier  :D
De mooiste
HT & DVD links verzameld


Quote about Being There (1979) "Yes. In the garden, growth has it seasons. First comes spring and summer, but then we have fall and winter. And then we get spring and summer again."

Kerstmanno

Quote from: Martin_M on March 15, 2005, 10:37:26
Nee, dan ligt hij niet in coma maar in.......... ;D :-X

Als jij bedoelt wat ik denk dat jij bedoelt...  :o You couldn't be more wrong!!! Maar het is wel ERG grappig voor degenen die weten wie Nienke is ;D