M&G in cafe Engels tijdens het weekend van de Audioshow/ De Doelen Hifi Show

Started by Harry HT, February 15, 2005, 11:20:31

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Harry HT

Hallo,

Reserveer het weekend 19-20 maart a.s. alvast in je agenda voor een bezoekje aan de Doelen lente Hifi Show en de Audioshow in cafe Engels.

Indien je met je partner komt en deze geen interesse heeft voor audio/video kan deze ervoor kiezen om te gaan winkelen in de "koopgoot"  :). Ook op zondagmiddag zijn de winkels open tot 17.00 uur en de Bijenkorf zelfs tot 18.00 uur dacht ik.

Vorig jaar hebben we ook een M&G gehad, die wat mij betreft zeer geslaagd was. Zie M&G 2004: hier

Informatie over de Audioshow in cafe Engels is inmiddels al online te vinden.

Onder de rode luifel is Cafe Engels gevestigd.

Het programma van De Doelen lente Hifi show is nog niet online (21-02):
De Doelen lente Hifi Show

Multifoon hifi presenteert tijdens dit weekend een bijzondere installatie, voor meer info kijk hier eens.

Omdat een aantal forumleden hebben aangeven alleen de audioshow in Engels te bezoeken, willen we de M&G in Engels Cafe/restaurant organiseren.

De volgende leden hebben in dit topic aangeven langs te komen tijdens de M&G:

- Fiero GT

Nu is alleen nog de vraag op welke dag kom je langs.

- M&G zaterdag 19 maart om 14.00 uur in Cafe Engels
- Spacebass
- Eric_audio
- Papaleo
- Paris Hilton  :)
- Harry HT
-
 
- M&G zondag 20 maart om 14.00 uur in Cafe Engels

- Bmateijsen (Bjorn)
- Garmtz
- FrenkB
- Martin_M
- Pantera (Miranda)
- Jurjen
- Jack van Dijk (waarschijnlijk)
- Audiofiel (waarschijnlijk)
- Bas Janssen (hoogst waarschijnlijk :D )
- Harry HT
-
De mooiste
HT & DVD links verzameld


Quote about Being There (1979) "Yes. In the garden, growth has it seasons. First comes spring and summer, but then we have fall and winter. And then we get spring and summer again."

FrankB

Ikga dit jaar denk ik alleen naar cafe Engels. Vond aan de hifishow weinig vorig jaar.
2x Devialet Silver Phantom's - Firmware 1.4.1.12
Devialet Dialog - Firmware 1.4.1.12

B.J.

Vond het wel leuk maar de hoeveelheid en de luisterruimtes vielen iets tegen.

Harry HT

Misschien dan maar een m&g bij cafe/restaurant Engels organiseren ipv bij de stand van hifi.nl  ;D


De mooiste
HT & DVD links verzameld


Quote about Being There (1979) "Yes. In the garden, growth has it seasons. First comes spring and summer, but then we have fall and winter. And then we get spring and summer again."

FrankB

Quote from: Harry HT on February 15, 2005, 13:00:02
Misschien dan maar een m&g bij cafe/restaurant Engels organiseren ipv bij de stand van hifi.nl  ;D

Prima plan!
2x Devialet Silver Phantom's - Firmware 1.4.1.12
Devialet Dialog - Firmware 1.4.1.12

garmtz

Ik ben er weer bij. Ik vind het wel gezellig af te spreken in het cafe...  O0

Kerstmanno


FrankB

2x Devialet Silver Phantom's - Firmware 1.4.1.12
Devialet Dialog - Firmware 1.4.1.12

B.J.


garmtz


bmateijsen

Ben er zoiezo bij 1 van de dagen.... en lekker gerelaxed hangen in het cafe is altijd goed!

Kerstmanno

Jaja, ik weet dat jullie niet graag hebben dat ik kom ;)

Maar goed, ik kom toch, neem wel zelf bitterballen mee :P

Engels is verder gewoon gratis om te zitten enzo? Of moet je daar ook zo'n doelenkaart voor hebben?

FrankB

Als je de site even had gelezen :P stond er gratis entree bij Engels. Natuurlijk wel het idee dat je wat drinkt ;)
2x Devialet Silver Phantom's - Firmware 1.4.1.12
Devialet Dialog - Firmware 1.4.1.12

B.J.

Quote from: FrenkB on February 15, 2005, 14:41:05
Als je de site even had gelezen :P stond er gratis entree bij Engels. Natuurlijk wel het idee dat je wat drinkt ;)

Ik drink anders wel voor jullie  ;D

FrankB

2x Devialet Silver Phantom's - Firmware 1.4.1.12
Devialet Dialog - Firmware 1.4.1.12

B.J.


eric_audio

Ik denk er dit jaar bij te zijn. En naast de Doelen Show en Engels, wil ik gaan luisteren bij Multifoon.
NAS: LaCie Cloudbox
Streaming bridge: Auralic Aries
DAC/Amplifier: Devialet 200
Speakers: Magico S1
Digital cables: Audioquest Cinnamon
Loudspeaker cables: Vertere Pulse-X Mini

Harry HT

Hoi Eric,
Quote from: eric_audio on February 15, 2005, 22:39:37
Ik denk er dit jaar bij te zijn. En naast de Doelen Show en Engels, wil ik gaan luisteren bij Multifoon.
Dat is een goed idee om te gaan luisteren bij Multifoon, eigenijk ga ik ook kijken, wil het Maxx 2 systeem met Halcro's wel eens zien  8)

Gegroet,

Harry
De mooiste
HT & DVD links verzameld


Quote about Being There (1979) "Yes. In the garden, growth has it seasons. First comes spring and summer, but then we have fall and winter. And then we get spring and summer again."

reMC


Tube-freak

Misschien dat ik nog wel even bij Cafe Engels langsga.  De Doelen sla ik maar over.

Bij Engels hebben ze tenminste nog fatsoenlijke demos, Bij de Doelen valt dat altijd tegen.
16th generation Disciple of the Wudang San Feng pai

R

Denk ook niet dat ik erbij zal zijn. Ik vond doelen nogal tegenvallen. Ik kom niet alleen voor engels denk ik.

Harry HT

Hoi,

De doelen hifi show ga ik waarschijnlijk wel bezoeken, vorig jaar prima naar me zin gehad tijdens het luisteren naar de vele live optredens. Maar het programma van wat we krijgen te zien mogen ze nu wel eens online gaan zetten  >:D

In post # 1 heb ik de namen verzameld van de forumleden die willen langskomen tijdens de M&G.
Nu is alleen nog de vraag op welke dag kom je langs.

- M&G zaterdag 19 maart om 14.00 uur in Cafe Engels

- M&G zondag 20 maart om 14.00 uur in Cafe Engels

Ik wil je dan ook vragen in dit topic te reageren op welke dag je de M&G wil bezoeken.

Vorig jaar kwamen de meeste leden op zondag langs.

Gegroet,

Harry
De mooiste
HT & DVD links verzameld


Quote about Being There (1979) "Yes. In the garden, growth has it seasons. First comes spring and summer, but then we have fall and winter. And then we get spring and summer again."

reMC

Ik ben er op zondag, evenals Garmt en Bjorn (wij hebben op zaterdag een shoot-out bij Jiri).

Spacebass

De doelen is niets voor mij, maar zo te lezen valt er serieus wel wat te beleven in hotel Engels...
Vorig jaar stom genoeg overgeslagen na mijn bezoek aan de Doelen  :(

dus wellicht dat ik nog een leeg plekje in mijn (overvolle) agenda kan maken voor de zaterdag. Aangezien ik vanaf 1 maart in Rotterdam ga werken komt dat goed uit qua OV   O0

Harry HT

Hoi SB,
Quote from: Spacebass on February 22, 2005, 21:58:11
Aangezien ik vanaf 1 maart in Rotterdam ga werken komt dat goed uit qua OV   O0
Dat gaat zeker wel een hoop reistijd schelen?
Wil junior nog met je mee dit jaar ?

Gegroet,

Harry
De mooiste
HT & DVD links verzameld


Quote about Being There (1979) "Yes. In the garden, growth has it seasons. First comes spring and summer, but then we have fall and winter. And then we get spring and summer again."