Het grote Epson EMP-TW200(H) topic

Started by -Logix-, February 13, 2005, 23:32:11

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

J.A.F._Doorhof

Wat zijn prestaties ??
Lightoutput ?
Maar beeldkwaliteit is wat anders dan de harde getallen.

Je zegt het goed, verkeerde doel.

Prestaties zijn er voor het doel, dus de Epson wint het van de Dell waarvoor JIJ het gebruikt, de Epson is geen dataprojector inderdaad.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Johnny_Bravo

Quote from: J.A.F._Doorhof on April 20, 2005, 22:52:10
Wat zijn prestaties ??
Lightoutput ?
Maar beeldkwaliteit is wat anders dan de harde getallen.

Je zegt het goed, verkeerde doel.

Prestaties zijn er voor het doel, dus de Epson wint het van de Dell waarvoor JIJ het gebruikt, de Epson is geen dataprojector inderdaad.

prestaties ??!?!

presentaties schreef ik  ;)

De prestaties van de Epson zijn vele malen hoger dan de Dell   8)

J.A.F._Doorhof

www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Johnny_Bravo


JayBee

na lange tijd weer een vraagje over de TW200H.

Heb de projector nu al een aantal maandjes en afgezien van een vreemde storing samen met mijn DVD speler (wat overigens niet aan de projector lag), zeer tevreden.

Nu zat ik te denken dat het misschien wel leuk zou zijn om ook een computer op de projector aan te sluiten. Momenteel heb ik de DVD speler via component op de D4 aansluiting aangesloten en de Digi TV tuner met Scart/RGB op de RGB aansluitingen (Rood/Groen/Blauw en Geel).

Nu wil ik eigenlijk het beeld van een nog aan te schaffen computertje (MiniMac ofzo) via de projector laten lopen maar als het even kan zonder een draad te hoeven trekken van computer naar projector. Nu zat ik te denken aan Bluetooth of iets dergelijks maar ik heb geen idee wat ik dan op de projector moet aansluiten om het beeld van de computer door te geven aan de projector.

Gaarne advies

;D.
Jeroen

BOBBY69

Hee, dat is nieuw voor mij een aansluiting op de D4 poort. Ik had altijd gedacht dat het een of andere japanse aansluiting was die in europa niet gebruikt werd. Hoe kom je aan zo´n adapter?

Bobby

JayBee

adaptor is te koop bij ITC.

Is idd een Japanse aansluiting maar er is dus een koppelkabeltje naar component te koop.

;D

Frankeh

vraagje, dus de Epson TW200 vind je voor een 1900€ ongeveer nieuw in de winkels/op sites eh?

Ik ben van plan een LCD 16:9 projector te kopen... maar weet nog niet welke met een budget van max. 1600€

Ik was misschien van plan de Sanyo Z3 te kopen of de Panasonic AE 700... maar ik kan misschien (op dit forum) een Epson TW200 kopen van iemand voor een lagere prijs, hoe presteert de Epson TW 200 t.o.v die 2 bovenstaande projectors? vermits hij nieuw duurder is denk ik wat beter? op wat opzicht? veel verschil in prestaties?