Meridian 598.2

Started by -V-, February 7, 2005, 23:08:15

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

-V-

Ik kan eventueel een 2dehands Meridian 598.2 dvd speler op de kop tikken.
IS dit nog steeds een state of the art toestel ? of oude rommel ?

Alle info is welkom ...
eVolution Sound&Vision - Meridian / NAD / DALI / Bluesound

markvl

Een 568.2 met de nieuwe firmware speelt in stereo en in surround nog steeds 99% van de andere apparatuur weg.
Hij zal waarschijnlijk geen nieuwe hardware upgrades meer krijgen, maar dat is bij andere processors niet anders.

Voor de prijzen die momenteel in de 'te koop' sectie staan zul je absoluut geen miskoop doen.
En Meridian blijft behoorlijk waardevast, dus mocht je later hogerop gaan dan verlies je minder dan waneer je nu een Denon/Marantz/etc. voor hetzelfde geld zou kopen.

Mijn (waarschijnlijk wel bevooroordeelde  :-X) mening is: ga luisteren en neem meteen het geld mee!

Groeten,
Mark

Ps. een 568.2 is een processor. De 598 is de DVD speler.
Disclaimer:
Any views or opinions presented in this post are solely those of the author. The author accepts no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided, unless that information is subsequently confirmed in writing.

garmtz

-V-, als je de processor bedoelt: die speelt jouw Rotel er fluitend uit... De 2e hands die nu te koop staat is een superaanbieding.

-V-

Hmmm ... het gaat om een dvd speler ...  verkeerd type nummer ?
eVolution Sound&Vision - Meridian / NAD / DALI / Bluesound

bmateijsen

#4
Yep.. dat is een 598 ;) , maar die combineert natuurlijk het mooist met een 568.2  ;D

Robbo

Nee dit klopt wel, er is ook een 586 DVD-speler van Meridian.

Dat is hun eerste speler, en deze is gebaseerd op een Toshiba.   Volgens mij staat op homecinemachoice een review. 

bmateijsen

Oh ja... chips... helemaal vergeten, maar die lijkt me wel wat verouderd..

garmtz

Is niet bijzonder veel beter dan de DVD-speler die je nu hebt -V-... Ik zou je eerder concentreren op een mooiere processor... Ik heb jouw DVD-speler in huis gehad en dat was echt niet verkeerd.

Robbo

QuoteIk zou je eerder concentreren op een mooiere processor...

Een 568.2 bijvoorbeeld, hint hint  ;D

-V-

Het is dus een 598.2 ... foutje .. dit is al recenter zeker ?

Garmtz das was toch een 9000 dvd speler die jij had ?
eVolution Sound&Vision - Meridian / NAD / DALI / Bluesound

garmtz

Ik heb de 900 ook thuis gehad... Zie HVT.

bmateijsen

Quote from: -V- on February  8, 2005, 15:03:29
Het is dus een 598.2... foutje .. dit is al recenter zeker ?

Garmtz das was toch een 9000 dvd speler die jij had ?

zonder de .2, dat is de laatste versie..

groet bjorn