Apple Issues OS X Security Patch

Started by Scarp, February 6, 2005, 14:06:01

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Scarp


Erik

#1
Volgens mij jij deze alleen om appleaars op de kast te jagen, een beetje opruiend typje jij  ;)
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

jowi

Quote from: Erik on February  6, 2005, 15:29:52
Volgens mij jij deze alleen om appleaars op de kast te jagen, een beetje opruiend typje jijĀ  ;)
Ja meestal doe jij dit soort opbeurende berichtjes posten he Erik, maar dan van Microsoft  ;D

Scarp

Quote from: Erik on February  6, 2005, 15:29:52
Volgens mij jij deze alleen om appleaars op de kast te jagen, een beetje opruiend typje jij ;)
Mist er niet het woord "post" na "volgens mij"?

Overigens post ik gewoon een nieuwsbericht en doe ik dit niet om apple-aars op de kast te jagen. Iedere applicatie of OS van enige omvang bevat fouten en behoeft daarom updates. Dat zullen apple gebruikers ook wel weten.


Erik

#4
Quote from: jowi on February  6, 2005, 15:41:22
Ja meestal doe jij dit soort opbeurende berichtjes posten he Erik, maar dan van Microsoft ;D
En terecht  ;D
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

Raphie

Quote from: Scarp on February  6, 2005, 14:06:01
't is al zo'n weekje geleden maar apple heeft een security patch uitgebracht voor OS X.

http://enterprise-security-today.newsfactor.com/story.xhtml?story_title=Apple-Issues-OS-X-Security-Patch&story_id=30002

WHOAAAA ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Hoe gaat dat eigenlijk met spam controle op de Mac? want sinds er geen virussen bestaan voor Mac ben ik benieuwd of er toch nog bedrijven zijn die security producten uitbrengen voor deze markt
JBL PRX Power!

Yoshua

Quote from: Raphie on February 19, 2005, 23:40:22
want sinds er geen virussen bestaan voor Mac ben ik benieuwd of er toch nog bedrijven zijn die security producten uitbrengen voor deze markt

Dat zijn nog al uitspraken Ralphie.  ;)

Er bestaan wel degelijk viri voor de Mac zowel voor MacOS 7,8 en 9 als voor het immer heersende MacOS X. Bedrijven zoals Symantec en McAfee (CA) hebben een anti virus tool voor de Mac.

Mijn Mac (OSX) durf ik echter zonder virusscanner/firewall aan het internet te koppelen. Mijn PC (XP) is een ander verhaal. Het zelfde geldt voor de security fixes, de Mac werk ik gemiddeld 1x per maand bij, de PC minimaal 1x per week.
Denon | KEF

Scarp

En nog weer een paar security patches van Apple. Het begint wel op Windows te lijken zo :)

http://www.theregister.com/2005/03/23/apple_osx_bug_fix/

Audiofiel

Tsjongejonge, wat een ontzettende zeik-thread is dit weer tegen Apple zeg. Nou jongens, veel plezier met jullie security updates die pas 3 jaar later uitkomen en het aantal virussen in 1 week voor Windows die de afgelopen 21 jaar zijn uitgekomen voor de Mac.

Deze week kwam ook Symantec weer eens met een onzinnige actie omdat ze te weinig producten voor de Mac-markt verkopen.
Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

Scarp

wow... snel op de teentje getrapt zeg.

Audiofiel

Ik probeer alleen maar aan de verwachtingen te voldoen. ;)

Ach, als ik een soortgelijk topic moest openen over problemen met Windows, had ik al snel 50 postings per dag nodig. ;D
Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

Joris1971

50 audiofiel, zou je dat wel halen?? :)

Joris1971