"ongewone" ruimte inrichten als HT

Started by OscarTango, October 18, 2004, 23:12:43

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

donaldk

Das weer redelijk dichtbij vanaf hier, maar ik heb liever wat ander soort stoeltjes, dus ik hoef er niet heen;-). Al hoewel;
http://81.4.66.164/bseated/details.cfm?id=1753 Wel wat smal denk ik.
http://81.4.66.164/bseated/details.cfm?id=1805 Showroommodel, dus nog enigzins betaalbaar. Wel wat weinig schuim in de rug zo te zien.
De troon: http://81.4.66.164/bseated/details.cfm?id=1800
http://81.4.66.164/bseated/details.cfm?id=1801 Aparte stijl, maar of ie ook lekker zit.

OscarTango

Donald heeft het bij het rechte eind...

deze dus : http://neo.i-engine.nl/mod/cat/catalogus/59/Bseated/Cinelove-XL.jpg

De love seat, en 2 aparte stoeltjes voor ernaast ( iedere zijde 1 ). Ze zijn in heel goede staat, alleen de zitting moet ik eens met tapijtreiniger behandelen, die zijn wat doffer geworden van alle jeansbroeken die erop hebben gezeten. De rest ziet er erg goed uit.

Die eerste ( http://81.4.66.164/bseated/details.cfm?id=1753 ) is niet te smal, voor mij toch niet...maar even boven het budget. Ik zit in een scheiding en dat kost genoeg geld, geloof me... maar dit zou wel een mogelijke update kunnen zijn. De leuning kan ook in zwarte lak, en de gehele stoel kan ook in het rood.

Ik moet nu alleen een podiumpje bouwen, want de stoelen zijn 10 cm lager dan mijn huidige zetels. Dat komt in de loop van volgende week...
Sim2 Domino20,
Marantz DV6600
Marantz SR7500
Wharfedale Diamond 8.4, centre en 8.1 als surround

donaldk

Quote from: OscarTango on October 14, 2006, 09:32:50
Donald heeft het bij het rechte eind...

deze dus : http://neo.i-engine.nl/mod/cat/catalogus/59/Bseated/Cinelove-XL.jpg

De love seat, en 2 aparte stoeltjes voor ernaast ( iedere zijde 1 ). Ze zijn in heel goede staat, alleen de zitting moet ik eens met tapijtreiniger behandelen, die zijn wat doffer geworden van alle jeansbroeken die erop hebben gezeten. De rest ziet er erg goed uit.

De opvolger van de op htforum geliefde Vegas.

Quote
Die eerste ( http://81.4.66.164/bseated/details.cfm?id=1753 ) is niet te smal, voor mij toch niet...maar even boven het budget.

Mijn budget gaat ook niet zover, de zwarte vind ik er dan wel beter uitzien (online dan) dan de rode (die 50,- euro meer kost).

Quote
Ik zit in een scheiding en dat kost genoeg geld, geloof me... maar dit zou wel een mogelijke update kunnen zijn. De leuning kan ook in zwarte lak, en de gehele stoel kan ook in het rood.

:'(

Dat geloof ik graag. Maar je blijft wel in je huidige idyllisch gelegen huis wonen?

QuoteIk moet nu alleen een podiumpje bouwen, want de stoelen zijn 10 cm lager dan mijn huidige zetels. Dat komt in de loop van volgende week...

OscarTango

Jaja, ik blijf hier gewoon wonen. Het is ook geen "vechtscheiding", dus we hebben een onderlinge overeenkomst kunnen treffen wat huis/financien/katten  ::) aangaat. Ik blijf hier gewoon wonen... Ik heb haar dus uitbetaald, en zit daardoor nu even wat minder bij kas, maar dat groeit gelukkig snel genoeg weer aan.

Ik ga dinsdag hout halen voor het podium, en misschien is het dinsdagavond wel al klaar...kan snel gaan. Ik heb nog tapijt over, dus dat kan ik er snel op plakken,... foto's komen dan wel weer.
Sim2 Domino20,
Marantz DV6600
Marantz SR7500
Wharfedale Diamond 8.4, centre en 8.1 als surround

LittleNinja

Heel mooi OscarTango!!!

Dit topic ga ik zeker volgen...  ;D  :P

Wow man.. wat een werk heb je er van gemaakt!
Maak je veel uren in de ruimte?

Gegroet,
LittleNinja!
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

Fransvis

Dit topic ga ik zeker volgen...     :P ;D

SpeedyAndré

Quote from: Fransvis on February 28, 2007, 23:55:37
Dit topic ga ik zeker volgen...     :P ;D

Nu OscarTango nog  :P ;D

André  8)
Northstar Extremo CD+dac, Soundaware D100 pro, Monster Sigma 2K, Sphinx PJ8, Aragon Palladium, Infinity Renaissance 90, Xtc + NBS Statement III powercords, Straightwire Virtuoso,
Onkyo Tx-RZ830, Panasonic DMR-UBS80, Oppo Udp-203 + Bdp-83, Shield 4K, HDfury Vertex 2, Google TV 4K +ultra, Toshiba HD-XE1, PS3, PS4 Pro +VR, PS5+VR2, Infinity Kappa center B, 4x Kappa Video II, 4x Oreus (height), SVS PB12ISD, Sony Vpl-VW550ES,  Harmony Elite + Companion, TX-P42U10E, LG UJ620V, VU+ Uno 4K SE, Zidoo Z9S+UHD3000, 50TB in DS1515+, Sony MDR-HW700 (9.1), WH-1000MX3
2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, Atlantic Ex V3 wpboiler 200l+coil, Panasonic MDC07H3E5 L/W warmtepomp

molle

Whahahha LOL ;D Hij krijgt iets aan zijn hart als hij dit ziet >:D
STEREO: Mcintosh C2300 - VDH Array M-1 Monoblokken - Tannoy Prestige Stirling GR - Auralic Altair G1 - Thorens TD 126MKIII + Nagaoka MP500 - Cisco Meraki Switch(Yeti) - NUC Roon Rock - Sennheiser HD 650 - Essential Audio Tools Powercords - Audioquest - Grimm Audio SQM XLR - Duelund Dual DCA12GA - Yeti Acoustics Meraki Switch -  Yeti Acoustics netfilter - Yeti Acoustics The Wizard XLR - Yeti Acoustics LAN Reference - Solidsteel HJ-4

OscarTango

piiiiiiiiiiiiiiiiiiiiieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeep....... 

Stelletje lolbroeken.... maar ik vind het wel grappig, hoor. Zal ik dan straks maar eens eindelijk die foto's van de stoeletjes gaan maken ?
Sim2 Domino20,
Marantz DV6600
Marantz SR7500
Wharfedale Diamond 8.4, centre en 8.1 als surround

LittleNinja

Quote from: OscarTango on March  1, 2007, 10:06:06
piiiiiiiiiiiiiiiiiiiiieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeep....... 

Stelletje lolbroeken.... maar ik vind het wel grappig, hoor. Zal ik dan straks maar eens eindelijk die foto's van de stoeletjes gaan maken ?

Dat lijkt me heel verstandig... anders krijg je straks nog een klacht in jouw topic.  :P

( Het was overigens niet mijn bedoeling om een keten van reacties op te roepen.. Sorry! )
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

OscarTango

Hier zijn ze dan...een paar foto's van de huidige situatie.

foto genomen vanop de bovenste rand van het scherm
Sim2 Domino20,
Marantz DV6600
Marantz SR7500
Wharfedale Diamond 8.4, centre en 8.1 als surround

OscarTango

van achter de "sweet spot"...

Sim2 Domino20,
Marantz DV6600
Marantz SR7500
Wharfedale Diamond 8.4, centre en 8.1 als surround

OscarTango

Als ik het zo zie, staat er weer eens veel te veel in de kamer...ik ga al die figuurtjes etc eens groeperen op 1 plek, zodat de rest "clutter" vrij is. Maar voor de rest ben ik wel content...zit er graag en ben tevreden van't geluid en beeldkwaliteit, alhoewel ik soms begin te denken dat de licthsterkte van mijn lamp aan't achteruitgaan is. ( maar dat kan psychisch zijn ).
Sim2 Domino20,
Marantz DV6600
Marantz SR7500
Wharfedale Diamond 8.4, centre en 8.1 als surround

reza

Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

danemans24

Ik weet dat hier al even niet gereageerd is, maar ik doe het toch maar (Topic gevonden met de zoekfunctie). Ik vroeg me af waar ik ergens die Vegas of CineLove stoelen in het zwart kan krijgen voor 50 euro goedkoper dan de rode. Want ik kan alleen de rode en de grijze vinden. En dan neig ik naar de grijze die 15 euro goedkoper is en beter past bij mijn inrichting. Maar als die zwarte nog goedkoper zijn, dan worden het de zwarte.

OscarTango

Ik heb ze bij b-seated vandaan, in Hoofddorp... maar ik weet al niet meer wat ze me gekost hebben. Volgens mij 300 euro voor de 4...
www.bseated.nl

Sim2 Domino20,
Marantz DV6600
Marantz SR7500
Wharfedale Diamond 8.4, centre en 8.1 als surround

Stekkerke

Waaaaw !

Zojuist voor het eerst dit topic tegen gekomen en onmiddellijk helmaal gelezen !
prachtig werk zeg ! proficiat ! Alweer een prachtig HT bij in Vlaanderen.

Wat ik wel raar vond in het ganse verhaal wast je alles zo mooi had uitgewerkt met Sketchup en dan toch 2 banken besteld had die te groot bleken te zijn  ;D . Moet kunnen. Maar nu dus al opgelost met de nieuwe bioscoop stoeltjes. Super gewoon !

Kan het zijn dat je nog niet verteld hebt wat wat de verschillen zijn tussen je oude receiver en de 'niet-grijze' Marantz? Wanneer komt de zwarte rand in vilt rond het scherm?

Deze blijf ik volgen.

Greetz en R.E.S.T.E.C.P.
Pioneer 427 Plasma Television
ARCAM AVR 350
- ARCAM DV79.
 B&W CM1 <BR/> BPS 100 Sub - Audioquest

danemans24

bseated/bioscoopstoel.nl, had ik dus al gezien. Maar daar staan alleen de rode en de grijze. En de rode (170 voor 2) en grijze (140 voor 2) zijn 2e hands, de rode kun je ook opnieuw gestoffeerd krijgen (200 voor 2). Dan haal ik de grijze wel.

daxie

OT, van waar ben je ergens?

Behoort een M&G tot de mogelijkheden (wellicht enkele belgen tegelijk, Gvy, mikeske en ik krijgen die gewoonte op den duur :p)

gr,

Wouter

OscarTango

Ik ben van Dilsen, vlakbij Maaseik of Maasmechelen ( ligt langs de E324, langs de grens met NL ).

Jullie wonen allemaal niet in de buurt, geloof ik, maar als jullie de rit ervoor over hebben...geen probleem ! MAar mijn apparatuur/ruimte is niets in vergelijking met GVY en Molle, hoor. Dus wat dat betreft gaan jullie hier alleen maar teleurgesteld weer wegrijden  :-\
Sim2 Domino20,
Marantz DV6600
Marantz SR7500
Wharfedale Diamond 8.4, centre en 8.1 als surround

daxie

Quote from: OscarTango on August 18, 2007, 23:17:09
Ik ben van Dilsen, vlakbij Maaseik of Maasmechelen ( ligt langs de E324, langs de grens met NL ).

Jullie wonen allemaal niet in de buurt, geloof ik, maar als jullie de rit ervoor over hebben...geen probleem ! MAar mijn apparatuur/ruimte is niets in vergelijking met GVY en Molle, hoor. Dus wat dat betreft gaan jullie hier alleen maar teleurgesteld weer wegrijden  :-\

nou, ik ben heel wat minder gewoon, maar kan nog steeds van mijn setje genieten, dus teleurgesteld zullen we niet zijn hoor... £Ik wil gewoon graag eens wat V-ruimte's zien, wellicht dat mijn ht ook onder het dak zal terecht komen...

OscarTango

ah, ja okee... zeg het maar als je wilt afkomen, geen probleem. Effe datum afspreken en klaar is Klara...
Sim2 Domino20,
Marantz DV6600
Marantz SR7500
Wharfedale Diamond 8.4, centre en 8.1 als surround