24 season 1-3 slechts 18 engelse poundjes!!!

Started by ank_79, January 22, 2005, 09:50:53

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

ank_79

Hallo iedereen,

Super aanbieding bij www.play.com : 24 season 1 t/m 3 voor slechts 18 pounds!.. is ongeveer 25 euros incl. verzending. Pas wel op.!. het is namelijk een heel verslavende serie....:P

Pantai.
(is al bij season 3....damn...verslavend! )

Mike

Voor die prijs wil ik het ook wel, helaas is 1 t/m 3 87 euro, geen 25 zoals je schrijft :(

ank_79

Hallo,

Ja, sorry natuurlijk per season! .:P
Anders is het wel een beetje abnormaal goedkoop.!
Volgens mij is 18 pound toch 25,9 euro ? (www.xe.com)

gr.
pantai

Mike

Play zelf zegt dat het 29 euro is, misschien rekenen ze zichzelf alvast rijk ;)
29 euro per seizoen is ook niet slecht, maar aangezien ik het meeste al gezien heb vind ik het toch iets te veel.

jantje112

Is er iemand die deze voor mij kan meebestellen?? Ik zou niet weten hoe ik deze moet betalen :( heb geen CC

Scarp


Hanky Panky

Let wel op dat deze alleen engelse ondertiteling heeft en je het geschreeuw en gemompel van Jack Bauer (familie van Frans?) dus niet in het Nederlands kunt nalezen  ;D
Maak van jouw verwachting niet mijn verplichting.

LG OLED77C25LB // Denon AVR-X3400H // Nvidia Shield TV pro // 5 x B&W M1 // SVS SB3000

jantje112

Quote from: hanky panky on January 26, 2005, 22:53:12
Let wel op dat deze alleen engelse ondertiteling heeft en je het geschreeuw en gemompel van Jack Bauer (familie van Frans?) dus niet in het Nederlands kunt nalezen  ;D

Huh, waarvoor zijn ondertitels nodig dan? Iedereen kent toch engels??

Rody

#8
Quote from: jantje112 on January 27, 2005, 00:35:51
Iedereen kent toch engels??

Kent? Ik ken Engels niet hoor.  :P

Anyway, ik had het zien staan op Play.com, daarna pas deze thread  :)
Inmiddels besteld, alledrie uiteraard  ;D

Ik vind alleen die R1 covers zo mooi, was daarom bijna voor de R1 uitgave gegaan....
Alleen de R1 is totaal 10 euro duurder en je hebt kans dat ie onderschept wordt door de douane...
Dus toch maar R2 UK.

Kerstmanno

Quote from: ank_79 on January 22, 2005, 13:58:34

Volgens mij is 18 pound toch 25,9 euro ? (www.xe.com)

gr.
pantai

Zeker niet... je moet het ongeveer maal 1.7 doen, dus het komt neer op ongeveer 30 euro.

Paul Landsmeer

Dacht het niet. 18 pond = 26.1487 euro volgens de Currency Calculator.

Kerstmanno

Oeps ik was in de war. Euro:Pond verhouding was een tijdje geleden nog 0.70:1
Daar had ik die ,7 vandaan.
Je hebt gelijk.

Paul Landsmeer

Met andere woorden, Play rekent zich inderdaad rijk. Dat is me een tijdje geleden ook al opgevallen - dat de prijs na omrekening van ponden naar euro's hoger is dan die zou moeten zijn. Sindsdien bestel ik alleen nog in ponden en niet meer in euro's, dat scheelt weer.

Rody

Quote from: Paull on February  9, 2005, 08:13:03
Met andere woorden, Play rekent zich inderdaad rijk. Dat is me een tijdje geleden ook al opgevallen - dat de prijs na omrekening van ponden naar euro's hoger is dan die zou moeten zijn. Sindsdien bestel ik alleen nog in ponden en niet meer in euro's, dat scheelt weer.

Inderdaad. Ik reken altijd 92% vd prijs die er staat in Euro's. Klopt vaak redelijk goed.

Eddy

Vlgs play.com komt er 8/8 een box uit met seasons 1-4  (144 euro)

Eddy

Jinsu

Hoi,

Season 3 was super in ieder geval beter dan Season 2, op naar Season 4 en 5 ;) .

MvGr,

Jens
Classé - Kimber - Mitsubishi - Oehlbach - Pioneer - Revel

Science only has a lasting existence for someone who knows that he doesn't know.

jantje112

Quote from: Jinsu on July 20, 2005, 10:00:31
Hoi,

Season 3 was super in ieder geval beter dan Season 2, op naar Season 4 en 5 ;) .

MvGr,

Jens

Seizoen 4 is echt veruit de beste. 3 vond ik zelf 1 van de mindere, maar dat kwam denk ik door de aanwezigheid van die andere knakker, die het "ik wil Jack zijn" gehalte te ver doordraaft.. In deel 4 is het weer gewoon harde actie en lekker verhaal.. heb hem volledig in HD gezien :) aanrader!!!

Marcel_T.

Sony 55A90J | Pioneer SC-LX83 | Pioneer BDP-51FD | PS4pro | Humax 5050c | B&W CDM 9NT | B&W CDM CNT | REL Storm III | Sennheiser HD 650

jantje112


Marcel_T.

Helaas niet leverbaar via FRS.nl. Dan zie je wel vaker ineens lage prijzen.
Sony 55A90J | Pioneer SC-LX83 | Pioneer BDP-51FD | PS4pro | Humax 5050c | B&W CDM 9NT | B&W CDM CNT | REL Storm III | Sennheiser HD 650

jantje112

Quote from: Marcel_T. on September  7, 2005, 13:18:39
Helaas niet leverbaar via FRS.nl. Dan zie je wel vaker ineens lage prijzen.

Ik heb hem in de winkel besteld. Dan word die je ook geleverd.

Marcel_T.

Sony 55A90J | Pioneer SC-LX83 | Pioneer BDP-51FD | PS4pro | Humax 5050c | B&W CDM 9NT | B&W CDM CNT | REL Storm III | Sennheiser HD 650

jantje112

Quote from: Marcel_T. on September  9, 2005, 01:01:45
Dan heb je 'm zeker niet te duur!

Vandaag de bestelling eindelijk opgehaald. 20 euro :)