Problemen met Sony DVP-S325

Started by Robert, July 6, 2002, 21:41:15

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Spacebass

Jajaja niet een Sony maar AAN Sony!

SiR-ROUND

Die Yamaha kan ook gedoneerd worden aan "The Asylum..."

Toevallig titanium?

 ;D

J.A.F._Doorhof

Oh, dat bedoelde ik nog niet eens.

AAN Sony vragen over problemen dan moet je wel HEEL veel mazzel hebben om de goede persoon te vinden.
99% zal aangeven nog nooit van de klacht gehoord te hebben en aanraden de speler maar eens langs te brengen, waarna je hem met een fikse rekening terug krijgt met als oplossing........... geen klacht gevonden.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Robert

#28
Frank,

Voor reparatie heen sturen daar word ik niet vrolijk van, dus als de dvd speler het begeeft dan koop ik een nieuwe.
Liever dat dan dat ik mezelf zit op te vreten over de reparatiezorgen van de dvd speler.

Ik kan heel slecht over apparatuur dat gerepareerd moet worden. En toevallig heb ik altijd spul dat gerepareerd moet worden.
3 keer een JVC videorecorder, voeding doorgebrand!
Sony 72 cm 4:3 tv raster kapot en een bak aan IC'tjes. Restwaarde van de tv: 700 gulden. Reparatiekosten: 500 gulden.
En ga maar door.
Voor mij geen reparaties meer tenzij het nog de moeite waard is.


MvrGr.
Robert

Spacebass

Kan ik me helemaal in vinden met zo'n geschiedenis.
Ik heb niet zulke slechte ervaring met Sony, maar dat kwam dan misschien doordat dit alles zich binnen de garantietermijnen afspeelde. Ik kreeg in mijn geval gewoon een nieuwe TV.

Maar goed ik heb waarschijnlijk gewoon mazzel gehad!