Bionica's Nieuwe Appartement HT Living!!!! Nu met Panorama foto

Started by Bionica, January 20, 2005, 23:20:27

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

patrick_vdb

Hi,

Het lijkt mij totaal onwenselijk dat we elkaar in elke topic gaan aanspreken op elkaars 'foutief' taalgebruik. Iedereen die hiertoe genegen is, gaat zijn heil maar zoeken op een of ander forum waar de Nederlandse taal met al haar gebruiken en gebreken centraal staat!

mvrg

Patrick

Bionica

Quote from: patrick_vdb on December 11, 2005, 12:30:02
Hi,

Het lijkt mij totaal onwenselijk dat we elkaar in elke topic gaan aanspreken op elkaars 'foutief' taalgebruik. Iedereen die hiertoe genegen is, gaat zijn heil maar zoeken op een of ander forum waar de Nederlandse taal met al haar gebruiken en gebreken centraal staat!

mvrg

Patrick

Thnx

Nu graag weer ontopic :)


Uw meningen over de update graag :)
Pioneer VSX-514 ../DV-668AV ../speakers ../Subwoofer SW-110 Oehlbach Coax interlink ..IXOS Component XHV-804  ../Sony KLV-S32A10E ../Gemkow Professional Powercord + Bals Shuko ../Logitech Harmony One../DIY MDF Speakerzuilen

J.A.F._Doorhof

www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Bionica

Pioneer VSX-514 ../DV-668AV ../speakers ../Subwoofer SW-110 Oehlbach Coax interlink ..IXOS Component XHV-804  ../Sony KLV-S32A10E ../Gemkow Professional Powercord + Bals Shuko ../Logitech Harmony One../DIY MDF Speakerzuilen

Bionica

Aangezien ik toch benieuwd was naar de kwaliteit van Component aansluiten, me vanmiddag een Vivanco SICRR 3302 component kabel aangeschaft, en het resultaat mag er wezen, in tegenstelling tot de Scart die ik eerst gebruikte.

Deze word over een maand(of 2) vervangen door een Oehlbach Component kabel, aangezien ik goede ervaring heb met oehlbach (me Coaxiale digitale audio DVD => receiver, en mijn Scart(dat ik eerst als DVD=>TV had :D)

Iemand nog bepaalde tips ? of op/aanmerkingen?

Pioneer VSX-514 ../DV-668AV ../speakers ../Subwoofer SW-110 Oehlbach Coax interlink ..IXOS Component XHV-804  ../Sony KLV-S32A10E ../Gemkow Professional Powercord + Bals Shuko ../Logitech Harmony One../DIY MDF Speakerzuilen

Dracoplasm

Wat voor scart gebruikte je eerst dan?

Bij mij geeft scart een perfect plaatje hoor!

En natuurlijk- Moie tv, ik was een tijdje terug ook deze 68cm variant te kopen maar dan in het zwart.
Ga je hem nog ophangen? Vond ik bij mij zelf direct zeer stijlvol lijken (en lijkt nog platter, en kan ook mooi je center eronder staan).   ;D
 - XLO - DIY Audiosector Gainclone - DIY Jordan JX92s - Grado Green - Audio Technica AT1100 - Thorens TD160b mkII- Clearaudio Micro Basic -|-

Flickr photostream

Bionica

IK had een scart van oehlbach, maar met component vind ik het beeld rustiger en strakker....

Die component is nu nog van vivanco, maar er komt een oehlbach voor in de plaats :D

Voorlopig laat ik hem nog ff gewoon staan, als ik over zon anderhalf jaar het huis uit ga dan kan ik het aanpassen aan me apparatuur ;)
Pioneer VSX-514 ../DV-668AV ../speakers ../Subwoofer SW-110 Oehlbach Coax interlink ..IXOS Component XHV-804  ../Sony KLV-S32A10E ../Gemkow Professional Powercord + Bals Shuko ../Logitech Harmony One../DIY MDF Speakerzuilen

Bionica

Bij deze dan weer een update:

Vandaag mijn Oehlbach Component opgehaald



En hier nog een 2tal foto's van hoe het er nu bij staat:


Pioneer VSX-514 ../DV-668AV ../speakers ../Subwoofer SW-110 Oehlbach Coax interlink ..IXOS Component XHV-804  ../Sony KLV-S32A10E ../Gemkow Professional Powercord + Bals Shuko ../Logitech Harmony One../DIY MDF Speakerzuilen

OscarTango

Sim2 Domino20,
Marantz DV6600
Marantz SR7500
Wharfedale Diamond 8.4, centre en 8.1 als surround

Bionica

Quote from: OscarTango on December 30, 2005, 16:26:12
en ?...zie je verschil met de nieuwe kabel ?

Een kabel moet altijd ff inspelen :)

Maar moet zeggen dat ik het beeld nog beter vind als die vivanco component die ik eerst had
Pioneer VSX-514 ../DV-668AV ../speakers ../Subwoofer SW-110 Oehlbach Coax interlink ..IXOS Component XHV-804  ../Sony KLV-S32A10E ../Gemkow Professional Powercord + Bals Shuko ../Logitech Harmony One../DIY MDF Speakerzuilen

Dracoplasm

Nette kabel, je hele set / meubel ed. ziet er netjes uit, stukken beter dan eerder foto's met al die rommel  ;D
 - XLO - DIY Audiosector Gainclone - DIY Jordan JX92s - Grado Green - Audio Technica AT1100 - Thorens TD160b mkII- Clearaudio Micro Basic -|-

Flickr photostream

Bionica

Quote from: Dracoplasm on December 30, 2005, 16:55:57
Nette kabel, je hele set / meubel ed. ziet er netjes uit, stukken beter dan eerder foto's met al die rommel  ;D

Zoals kerstlampjes???? ;);)

k ben meer van dat strakke gaan houden, al die liflafjes hoeft voor mij niet ;)

Ben erg blij met me set zoals die nu is :D Vooral met me LCD :D  O0 ::)
Pioneer VSX-514 ../DV-668AV ../speakers ../Subwoofer SW-110 Oehlbach Coax interlink ..IXOS Component XHV-804  ../Sony KLV-S32A10E ../Gemkow Professional Powercord + Bals Shuko ../Logitech Harmony One../DIY MDF Speakerzuilen

Dracoplasm

Nee doelde eerder op de neptakjes klimop, of haal ik nu twee zaken door elkaar, naja hoe dan ook, t ziet er steeds beter uit  ;)

 - XLO - DIY Audiosector Gainclone - DIY Jordan JX92s - Grado Green - Audio Technica AT1100 - Thorens TD160b mkII- Clearaudio Micro Basic -|-

Flickr photostream

Bionica

ohw die dingen jah ;)

Die planten bovenop heb ik bewust zo gelaten... dat heeft wel wat...

en had eerst zowel halogeen als kerstverlichting hangen...(ruim een jaar terug)

En een HT behoort er ook steeds beter uit te zien :) misschien binnenkort een stukje mooi donker tapijt tussen de pilaren en de LCD aan de muur hangen :D 8)
Pioneer VSX-514 ../DV-668AV ../speakers ../Subwoofer SW-110 Oehlbach Coax interlink ..IXOS Component XHV-804  ../Sony KLV-S32A10E ../Gemkow Professional Powercord + Bals Shuko ../Logitech Harmony One../DIY MDF Speakerzuilen

Sjors

Véél en véél beter zo! stuk strakker  8)


En felli met je oehl   ;)




Groet, Sjors

Bionica

Quote from: Sjors on December 31, 2005, 11:03:45
Véél en véél beter zo! stuk strakker  8)


En felli met je oehl   ;)




Groet, Sjors

Dank dank, oehlbach bevalt me goed, ook redelijk qua €€ alleen component kabel is bijna evenduur als me dvd speler  ::) ::) ;D


Mischien een uprgade tzt? ;)


Jah al die liflafjes, je word dat een beetje zat he :), en zon mooie LCD verdient ook een strakke locatie :D
Pioneer VSX-514 ../DV-668AV ../speakers ../Subwoofer SW-110 Oehlbach Coax interlink ..IXOS Component XHV-804  ../Sony KLV-S32A10E ../Gemkow Professional Powercord + Bals Shuko ../Logitech Harmony One../DIY MDF Speakerzuilen

Bionica

Pioneer VSX-514 ../DV-668AV ../speakers ../Subwoofer SW-110 Oehlbach Coax interlink ..IXOS Component XHV-804  ../Sony KLV-S32A10E ../Gemkow Professional Powercord + Bals Shuko ../Logitech Harmony One../DIY MDF Speakerzuilen

Dracoplasm

Quote from: Bionica on January 19, 2006, 21:29:31
http://home.wanadoo.nl/dj.sunrise/HT/new.html

Maar NL is ver van goed hoor, maar ik zou de mar naar maar veranderen op de eerste pagina van je site  ;)

Verder erg netjes, behalve bij de foto pagina, die oude zwarte bak  >:(
 - XLO - DIY Audiosector Gainclone - DIY Jordan JX92s - Grado Green - Audio Technica AT1100 - Thorens TD160b mkII- Clearaudio Micro Basic -|-

Flickr photostream

Bionica

QuoteDracoplasm op januari 19, 2006, 21:43:41
Maar NL is ver van goed hoor, maar ik zou de mar naar maar veranderen op de eerste pagina van je site 

Verder erg netjes, behalve bij de foto pagina, die oude zwarte bak


Is nog niet door de spellingscontrole gehaald

(nog)Niet alle foto's zijn bijgewerkt


--------------------------------------------------------------------------------
Om nu nog ff van de gelegenheid gebruik te maken:

Hier een opsomming van mijn huidige apparatuur (19 Januari 2006):

Beeld:
Pioneer DV-370
Sony KLV-L23M1 LCD TV 23"(58cm)

Geluid:
Pioneer VSX-514S

Speakers:
Pioneer speakers (Calvados uitvoering)
5x80watt
Pioneer Subwoofer  sw-110(zwart)

Bekabeling:
Oehlbach Component YUV (van DV-370 naar LCD TV)
Oehlbach Coaxial (van DV-370 naar Coaxial in op de VSX-514)

Gaming:
Nintendo Gamecube(purple)
RGB Scart van Cube naar LCDTV

Ik wil dit jaar nog een aantal updates gaan doen..

- Bioscoop Stoel
- Andere DVD speler (Pioneer 668)???  O0
- Mini lcd/tft scherm (voor bij Bioscoopstoel)

Je ziet dat mijn set puur bedoelt is voor film, k besteed meer tijd aan film dan muziek, heb natuurlijk wel eens de tuner aanstaan van mijn receiver, maar dan heb ik gewoon alle speakers actief

Ben niet zoveel eisend


En heb vanmiddag me NOW PLAYING DVD STAND binnen gekregen :D

Pioneer VSX-514 ../DV-668AV ../speakers ../Subwoofer SW-110 Oehlbach Coax interlink ..IXOS Component XHV-804  ../Sony KLV-S32A10E ../Gemkow Professional Powercord + Bals Shuko ../Logitech Harmony One../DIY MDF Speakerzuilen

Sjors


Bionica

Vanmiddag een relax Fauteuil aangeschaft bij de gamma:P

Hier 2 foto's :P


Pioneer VSX-514 ../DV-668AV ../speakers ../Subwoofer SW-110 Oehlbach Coax interlink ..IXOS Component XHV-804  ../Sony KLV-S32A10E ../Gemkow Professional Powercord + Bals Shuko ../Logitech Harmony One../DIY MDF Speakerzuilen

-Freek-


Bionica

Pioneer VSX-514 ../DV-668AV ../speakers ../Subwoofer SW-110 Oehlbach Coax interlink ..IXOS Component XHV-804  ../Sony KLV-S32A10E ../Gemkow Professional Powercord + Bals Shuko ../Logitech Harmony One../DIY MDF Speakerzuilen

donaldk

Quote from: Bionica on February 14, 2006, 17:24:16
Hij zit heerlijk :D

En dat voor dat geld ;)

Hij staat deze week in de folder van de Karwei ook voor 35 euro.

Bionica

Pioneer VSX-514 ../DV-668AV ../speakers ../Subwoofer SW-110 Oehlbach Coax interlink ..IXOS Component XHV-804  ../Sony KLV-S32A10E ../Gemkow Professional Powercord + Bals Shuko ../Logitech Harmony One../DIY MDF Speakerzuilen