Bionica's Nieuwe Appartement HT Living!!!! Nu met Panorama foto

Started by Bionica, January 20, 2005, 23:20:27

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Bionica

Quote from: Arno P on January 23, 2005, 16:52:45
Kun je de fronts ook met de tweeters op luisterhoogte zetten.....optimaal

hoe bedoel je dat? met de center?
Pioneer VSX-514 ../DV-668AV ../speakers ../Subwoofer SW-110 Oehlbach Coax interlink ..IXOS Component XHV-804  ../Sony KLV-S32A10E ../Gemkow Professional Powercord + Bals Shuko ../Logitech Harmony One../DIY MDF Speakerzuilen

Arno P

Als je film zit te kijken dat dan de tweeters op oorhoogte zitten...of is dat al het geval?

Bionica

Quote from: Arno P on January 23, 2005, 17:30:19
Als je film zit te kijken dat dan de tweeters op oorhoogte zitten...of is dat al het geval?
Ik lig altijd een beetje onderuit en dan zitten de tweeters wel zo ongeveer op oorhoogte.
Ff sparen voor wat grotere pioneer fronts :D

Pioneer VSX-514 ../DV-668AV ../speakers ../Subwoofer SW-110 Oehlbach Coax interlink ..IXOS Component XHV-804  ../Sony KLV-S32A10E ../Gemkow Professional Powercord + Bals Shuko ../Logitech Harmony One../DIY MDF Speakerzuilen

Bionica

Zo ik heb me vanmiddag een Oehlbach Digitale Coax
                                        een Oehlbach  Scart aangeschaft

Kosten?? Gezamelijk 70 Euro(afgerond)

eens proef draaien :D
Pioneer VSX-514 ../DV-668AV ../speakers ../Subwoofer SW-110 Oehlbach Coax interlink ..IXOS Component XHV-804  ../Sony KLV-S32A10E ../Gemkow Professional Powercord + Bals Shuko ../Logitech Harmony One../DIY MDF Speakerzuilen

Raymen

Hoi,
ALs de scart RGB aan kan en je tv ook ,dan zou ik als ik jouw was alles daar op afstellen.

Mvrg,
Raymen
HOMECINEMA :Jvc nz7- Screen Excellence Neo 4k 120 inch-Lyngdorf mp50-Gigawatte-PF-2 EVO-Ncore hypex 3X500W-Ncore hypex 6x250w-Madvr Envy Pro-Zidoo 1000pro-Apple tv 4K(2022)-5xFocal 300lcr6-4xFocal 300 inceiling-2 x Jl Audio F113 v2(v1)- 1m,2m AQ coffe hdmi-3X Pcord CM- -2 X Supra sword XLR (sub )9x WWorld XLR 5xAQ cinnamon ethernet-
HUISKAMER:LG Oled 77c8 -2 x SF VENERE 3.0-Zidoo UHD 2000-ziggo(next)-synology 1512+-(5x10TB) en synology 1812+-(8x16TB)supraDC blocker,pcord supra en 2 x CM Pcords en 2 x wworld

Bionica

Denk je dat een 14 jaar oude sony RGB ondersteunt? ;)
Pioneer VSX-514 ../DV-668AV ../speakers ../Subwoofer SW-110 Oehlbach Coax interlink ..IXOS Component XHV-804  ../Sony KLV-S32A10E ../Gemkow Professional Powercord + Bals Shuko ../Logitech Harmony One../DIY MDF Speakerzuilen

Raymen

Nou je weet maar nooit... ;D ;D

kon zo niet zien welk type en uit welk jaar je sony komt.
Dan zou ik toch voor s-video gaan.,

Mvrg,
Raymen
HOMECINEMA :Jvc nz7- Screen Excellence Neo 4k 120 inch-Lyngdorf mp50-Gigawatte-PF-2 EVO-Ncore hypex 3X500W-Ncore hypex 6x250w-Madvr Envy Pro-Zidoo 1000pro-Apple tv 4K(2022)-5xFocal 300lcr6-4xFocal 300 inceiling-2 x Jl Audio F113 v2(v1)- 1m,2m AQ coffe hdmi-3X Pcord CM- -2 X Supra sword XLR (sub )9x WWorld XLR 5xAQ cinnamon ethernet-
HUISKAMER:LG Oled 77c8 -2 x SF VENERE 3.0-Zidoo UHD 2000-ziggo(next)-synology 1512+-(5x10TB) en synology 1812+-(8x16TB)supraDC blocker,pcord supra en 2 x CM Pcords en 2 x wworld

Bionica

Het beeld is een stuk helderder en scherper dan zon dunne scart van 9 euro
Toch wel waar voor me 40 euries :D en 29 euries voor me Oehlbach Digital Coax
Pioneer VSX-514 ../DV-668AV ../speakers ../Subwoofer SW-110 Oehlbach Coax interlink ..IXOS Component XHV-804  ../Sony KLV-S32A10E ../Gemkow Professional Powercord + Bals Shuko ../Logitech Harmony One../DIY MDF Speakerzuilen

Bionica

Pioneer VSX-514 ../DV-668AV ../speakers ../Subwoofer SW-110 Oehlbach Coax interlink ..IXOS Component XHV-804  ../Sony KLV-S32A10E ../Gemkow Professional Powercord + Bals Shuko ../Logitech Harmony One../DIY MDF Speakerzuilen

christian19

Mooi gedaan.

Vind de foto van je dvd coll. ook leuk om te zien.
Zou een leuk onderwerp zijn: foto's van de dvd
collecties van iedereen.
zitten een paar :o bij hier.

mvg,

christian19

Bionica

#35
Zo het weekend heb ik weer eens tijd voor veranderingen.
Hopelijk is dan ook mijn baas zo vriendelijk mijn loon te storten  O0

Alleen Nu: Wat zal ik aan mijn HT veranderen??

Hier wat foto's, om voor jullie het te vereenvoudigen om mij aan ideeën te helpen





Heb ff geen inpsiratie meer, aangezien ik al mijn creativiteit in me werk, en het in orde maken van een website van kenissen, gestopt hebt is mijn inspriratie bron ff leeg :P

Ik heb al eens rond gekeken in de andere topics hier, maar weet niet echt wat k kan veranderen.. :P

Misschien hebben jullie nog spankele ideen?

gr Bionca
Pioneer VSX-514 ../DV-668AV ../speakers ../Subwoofer SW-110 Oehlbach Coax interlink ..IXOS Component XHV-804  ../Sony KLV-S32A10E ../Gemkow Professional Powercord + Bals Shuko ../Logitech Harmony One../DIY MDF Speakerzuilen

Jean Pierre

Je hebt het over loon krijgen en nieuwe ideen? in welke richting zoek je dat ? Misschien nieuwe frontspeakers oid ? Nieuwe sub? Nieuwe assecoires voor ht ?

Bionica

ohwja sorry dat was ik vergeten te melden.
Me apparatuur is voorlopig ff up to date genoeg voor me,

dus puur om:

  • accesoires
  • Aankleding
  • toevoegingen
  • enz enz
[/list]

nu duidelijk :P
Pioneer VSX-514 ../DV-668AV ../speakers ../Subwoofer SW-110 Oehlbach Coax interlink ..IXOS Component XHV-804  ../Sony KLV-S32A10E ../Gemkow Professional Powercord + Bals Shuko ../Logitech Harmony One../DIY MDF Speakerzuilen

Rappie

- kabels ordenen (links)
- kunstplanten onder die poster uithalen (boven ziet er best aardig uit, maar bij die post is zo'n klein zielig stukje)
- eventueel tussen die 2 pilaren de muur een andere kleur schilderen.

Verder zie ik op de 1e foto dat de kerstverlichting al verdwenen is :)
Eigenaar van Paulthé

Sjors

Quote from: Rappie on February 23, 2005, 19:29:32

Verder zie ik op de 1e foto dat de kerstverlichting al verdwenen is :)

:)

Mischien je front's wat verder spreiden?  Ze staan zo erg naar elkaar toe (kleine sweet spot)

Groet, Sjors

Bionica

ja de kerstverlichting die begon te irriteren.

Wat betreft het schilderen is een no go... Misschien iets van zwart stof erachter?(tussen de pilaren?)

Die snoeren links zijn al vorige week weg gewerkt, foto's zijn al ietjes ouder : :-[

K ga bij de gamma van die speakers stands halen denk k :P (beetje budget behouden)kan er zo een pioneer merkje opplakken :P haha, moet alleen ff kijken of die me speakers houden (c.a. 5 kilo, misschien iets meer)

en blijf komen met de tips :P

Bedankt alvast
Pioneer VSX-514 ../DV-668AV ../speakers ../Subwoofer SW-110 Oehlbach Coax interlink ..IXOS Component XHV-804  ../Sony KLV-S32A10E ../Gemkow Professional Powercord + Bals Shuko ../Logitech Harmony One../DIY MDF Speakerzuilen

Bionica

Qua Speakers betreft ben ik zeer geintreseerd in de
mordaunt-short 904 als fronts en de mordaunt-short 902 als rears  en de 304 als center :P

Iemand verder ervaringen mee :P
Pioneer VSX-514 ../DV-668AV ../speakers ../Subwoofer SW-110 Oehlbach Coax interlink ..IXOS Component XHV-804  ../Sony KLV-S32A10E ../Gemkow Professional Powercord + Bals Shuko ../Logitech Harmony One../DIY MDF Speakerzuilen

christian19

Hallo,

Allereerst, mooie set!

Maar ik moet het even vragen.
Staat je meubel nu op oude speakerbehuizingen
of lijkt dat maar zo?

verder succes met je aankopen!

mvg,
christian19.

Bionica

Dat zijn idd oude speaker kasten, ik had ze nog op zolder staat, dus jah :P

De hardware die erin zat was helemaal vergaan :S raar eigenlijk :P
Pioneer VSX-514 ../DV-668AV ../speakers ../Subwoofer SW-110 Oehlbach Coax interlink ..IXOS Component XHV-804  ../Sony KLV-S32A10E ../Gemkow Professional Powercord + Bals Shuko ../Logitech Harmony One../DIY MDF Speakerzuilen

Bionica

Heeft verder iemand ideeen? want het weekend komt nu heel dichtbij :P

Ik ga zowiezo me electra verleggen zodat ik geen ellenlange verlengdozen hoef te gebruiken :D
Pioneer VSX-514 ../DV-668AV ../speakers ../Subwoofer SW-110 Oehlbach Coax interlink ..IXOS Component XHV-804  ../Sony KLV-S32A10E ../Gemkow Professional Powercord + Bals Shuko ../Logitech Harmony One../DIY MDF Speakerzuilen

Bionica

Hallo!!! een poosje niks laten horen, maar nu een update en wat voor een!!!


Zo gister maar eens een vervanger voor mijn 14 jaar oude sony tv aangeschaft:

De oude sony:
KV-X2151D
de

De nieuwe:
KLV-L23M1


Het is een 23inch LCD met alle toeters en bellen

Pioneer VSX-514 ../DV-668AV ../speakers ../Subwoofer SW-110 Oehlbach Coax interlink ..IXOS Component XHV-804  ../Sony KLV-S32A10E ../Gemkow Professional Powercord + Bals Shuko ../Logitech Harmony One../DIY MDF Speakerzuilen


Bionica

Pioneer VSX-514 ../DV-668AV ../speakers ../Subwoofer SW-110 Oehlbach Coax interlink ..IXOS Component XHV-804  ../Sony KLV-S32A10E ../Gemkow Professional Powercord + Bals Shuko ../Logitech Harmony One../DIY MDF Speakerzuilen

-Freek-


Bionica

Quote from: JKI on December 10, 2005, 18:20:29
Leuk tv'tje ;D. Maar waar ga je nu je center zetten?

Die staat er nog steeds onder :P met dvd kijken zet ik de speakers van de LCD uit
Pioneer VSX-514 ../DV-668AV ../speakers ../Subwoofer SW-110 Oehlbach Coax interlink ..IXOS Component XHV-804  ../Sony KLV-S32A10E ../Gemkow Professional Powercord + Bals Shuko ../Logitech Harmony One../DIY MDF Speakerzuilen