M & G Shootout Marantz SR 12 , Jungson AV 1000A, Proceed / Classe en Korsun D9.

Started by Paulie, January 19, 2005, 16:22:28

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Spacebass

Quote from: Paulie on February 23, 2005, 15:03:01
he verkopen..... aan mij

Op zolder is maar op zolder. Zonde van de speaker

nu kun je er nog iemand immens gelukkig mee maken.....

HINT HINT HINT.
LOL  ;D Met reserve bedoel ik ook echt reserve als in onderdelen vanwege mijn center project  ;)
Bovendien heb ik 1 vervormende EMIM (ouderdom en hoorbaar bij hogere volumes) en 1 door mijn jongste zoon gesloopte mid-laag.
Dus tenzij je aan die twee onderdelen weet te komen heb je er niet zoveel aan ;)

Paulie

Quote from: Spacebass on February 23, 2005, 15:07:37
LOL  ;D Met reserve bedoel ik ook echt reserve als in onderdelen vanwege mijn center project  ;)
Bovendien heb ik 1 vervormende EMIM (ouderdom en hoorbaar bij hogere volumes) en 1 door mijn jongste zoon gesloopte mid-laag.
Dus tenzij je aan die twee onderdelen weet te komen heb je er niet zoveel aan ;)

Hoi Spacebass,

:'( :'( :'( :'(

Jammer jammer. Maar ik snap het wel. Mocht je iemand weten dan hoor ik het wel.

Aan die emim en die mid-laag kun je toch via de nodige infinity forums wel komen. maar daar ben jij volgens mij wel bekend mee.

groet

Paul
Vincent SV 232, Onkyo TX-SR876 HT receiver, Squeezebox Touch Modified. Audio GD DAC, HDI Dune Prime 3. Front Genesis IM 8300 en Servo 12, Rear Infinity Renaissance 90. Intel SS4200 WHS server.

Audiofiel

Quote from: Paulie on February 23, 2005, 15:03:01
he verkopen..... aan mij
nu kun je er nog iemand immens gelukkig mee maken.....
HINT HINT HINT.

Jij probeert 4G te krijgen... ;D 8)
Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

Spacebass

Quote from: Paulie on February 23, 2005, 15:11:22
Hoi Spacebass,

:'( :'( :'( :'(

Jammer jammer. Maar ik snap het wel. Mocht je iemand weten dan hoor ik het wel.

Aan die emim en die mid-laag kun je toch via de nodige infinity forums wel komen. maar daar ben jij volgens mij wel bekend mee.

groet

Paul
Klopt , alleen de bedragen die sommige van die lui durven te vragen. Bovendien weet je pas of hij in orde is als je hem aansluit en op een luider volume muziek draait. Dan krijg je een partij lichtflitsen te zien..lijkt wel vuurwerk! :D
Midden laag is dacht ik nog wel te verkrijgen via Menho. moet nog ff vragen hoeveel ze kosten.

Het schijnt dat er 1 x in de zoveel tijd een reparateur langs gaat bij Menho van Harman (int), welke in staat is beschadigde EMIM's te kunnen repareren, maar alleen als de magneten in orde zijn. Dus mocht ik ze ooit weer in "verkoopbare"  staat hebben, dan zal ik aan je denken. E-Mail mij anders ff. Dan weet je zeker dat het in mijn "archief"wordt opgeslagen  ;)

Quote from: Audiofiel on February 23, 2005, 15:20:12
Jij probeert 4G te krijgen... ;D 8)
gelijk heeft hij!  O0

Richi

Apple Mac Mini M1 • Roon • Tidal • Philips BDP-9700 • Naim Atom HE • LSA Warp One • Dynaudio Confidence C2 II • IsoAcoustics Gaia II • AudioQuest Hurricane / Niagara 1200 / Monsoon / Pegasus / William Tell ZERO • Grimm SQM • Focal Elegia / Elear • Cisco Meraki MS220-8P • Blue Jeans Cat 6a

Paulie

Nu aanstaande zaterdag ga ik in duitsland een setje Infinity Renaissance speakers halen. In de ochtend komt er iemand mijn Tannoy D 300 ophalen. (naar alle waarschijnlijkheid je weet het maar nooit) Dus dan kan ik zondag lekker genieten van mijn nieuwe geluid. Mm dat wordt lastig slapen de komende week.

Heb er zin in.

Dat wilde ik effe kwijt.

groet

Paul
Vincent SV 232, Onkyo TX-SR876 HT receiver, Squeezebox Touch Modified. Audio GD DAC, HDI Dune Prime 3. Front Genesis IM 8300 en Servo 12, Rear Infinity Renaissance 90. Intel SS4200 WHS server.

Richi

Paul, ik hoop dat het gaat lukken met de verkoop. Maar dat zal geen probleem zijn, het klonk immer al fantastisch bij jou. Laat gauw weten hoe je nieuwe speakers klinken als je ze hebt staan!  ;D

Als je langs Nijmegen komt vanuit Duitsland dan ben je van harte welkom om een pitsstop te maken bij mij thuis.  ;)

Groet,
Richard
Apple Mac Mini M1 • Roon • Tidal • Philips BDP-9700 • Naim Atom HE • LSA Warp One • Dynaudio Confidence C2 II • IsoAcoustics Gaia II • AudioQuest Hurricane / Niagara 1200 / Monsoon / Pegasus / William Tell ZERO • Grimm SQM • Focal Elegia / Elear • Cisco Meraki MS220-8P • Blue Jeans Cat 6a

Audiofiel

Gefeliciteerd Paulie! Moeten de Infinity's ook niet eerst accimatiseren voor je ze kunt aansluiten?
Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

Paulie

Quote from: Audiofiel on March  2, 2005, 09:20:49
Gefeliciteerd Paulie! Moeten de Infinity's ook niet eerst accimatiseren voor je ze kunt aansluiten?

MMMMM ja misschien wel ja. Weet het niet eigenlijk  ??? ??? ???

maar we gaan ze in duitsland ophalen dus zijn pas laat in de avond thuis dus denk dat we ze toch nog niet aansluiten. Dat doe ik dan wel zondag ochtend heeeel vroeg  :P :P.

Ben wel erg benieuwd.

groet

Paul
Vincent SV 232, Onkyo TX-SR876 HT receiver, Squeezebox Touch Modified. Audio GD DAC, HDI Dune Prime 3. Front Genesis IM 8300 en Servo 12, Rear Infinity Renaissance 90. Intel SS4200 WHS server.

melkor80

Lieber Benutzer. wo kann ich dieses On-line-Produkt kaufen? Jungson AV 1000C.

schade für meine Sprache aber gebrauche(benutze) ich die traslation Software

Dank
Agosta Diego

Richi

Hi Agosta,

You have translated to German, but this is a Dutch site. ;D

Nevertheless, the Yungson products can be ordered form their website (the company is Chinese): http://www.jungson.com/

Regards,
Richard
Apple Mac Mini M1 • Roon • Tidal • Philips BDP-9700 • Naim Atom HE • LSA Warp One • Dynaudio Confidence C2 II • IsoAcoustics Gaia II • AudioQuest Hurricane / Niagara 1200 / Monsoon / Pegasus / William Tell ZERO • Grimm SQM • Focal Elegia / Elear • Cisco Meraki MS220-8P • Blue Jeans Cat 6a

Paulie

Quote from: melkor80 on October  5, 2006, 14:43:15
Lieber Benutzer. wo kann ich dieses On-line-Produkt kaufen? Jungson AV 1000C.

schade für meine Sprache aber gebrauche(benutze) ich die traslation Software

Dank
Agosta Diego

guten Tag,

Agosta,

Sie konnen am besten mal emailen mit www.pacificaudio.nl das ist die firmen wo ich die jungson gekauft haben. Ich denke das sie auch nach deutsland senden.

Entschuldigen sie mir mal fur meinem sprache.

Mfg,

Paul
Vincent SV 232, Onkyo TX-SR876 HT receiver, Squeezebox Touch Modified. Audio GD DAC, HDI Dune Prime 3. Front Genesis IM 8300 en Servo 12, Rear Infinity Renaissance 90. Intel SS4200 WHS server.