service Sanyo (Z2)

Started by ab1, January 17, 2005, 19:12:27

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

ab1

Hallo,

HAd dacht ik al een keer eerder gepost, maar heb nog steeds zware problemen met mn Sanyo Z2. Probleem is dat ie bij tijd en wijlen (onwillekeurig) zomaar een blauw vlak geeft op component. Als dvd speler een denon dv2900, en een goede component kabel. Alles is getest met andere kabel en dvd speler, en het zelfde probleem. Mei vorig jaar gekocht, en problemen begonnen afgelopen november. In totaal is ie over driee keer bijna 7 weken weg (heb begin dit jaar vd 3e keer ingelverd, en nog steeds niet terug). Sanyo, wilt niet ruilen of geld terug geven, controleren alles, en duurt allemaal vreselijk lang, nu waarschijnlijk weer testen. Ze hebben van mn dealer hun dvd speler meegenomen, en "gelukkig" het zelfde probleem, maar nu wilden ze weer met een andere dvd speler. Ik word hier vreselijk moe van, was al niet goedkoop , maar zo is de lol er wel vanaf. ook zag ik een vlek (na de 2e keer terug) op het scherm, en ze weten van niks..

Wie heeft een goed advies?

mvgr,

AB

Don_Paul

Met de klantenservice van Sanyo bellen (dus niet de reparatiedienst) en een afspraak maken dat je (1) je projector binnen xx termijn terugkrijgt en dat je bij nogmaals optreden van hetzelfde probleem een nieuwe krijgt.

Alternatief: dezelfde afspraak met je leverancier maken (eigenlijk beter).

Eerlijk gezegd kan ik niets beters verzinnen. Oh, en afspreken dat je bij terugkomst direct bij de dealer de projector test op stof en wegvallen van het beeld.
Prj: Sanyo Z2 / Amp: Marantz SR9300 / Dvd: Pioneer 868/ LD: Pioneer DVL 919 / Spk: Totem Dreamcatcher / Sub: SVS PB-Ultra / Sat: Dreambox /
Con: Xbox/Xbox360