Waar "LOTR Return of the King Special Extended Edition"< 30 Euro

Started by gerardus, January 16, 2005, 12:28:12

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

gerardus

  Hallo,
Wie weet adres waar je ` LOTR Return of the King Special Extended Edition`onder 30 euro kunt kopen=
In forum staat `bij sommige MM´s 29.99`, maar dat heb ik niet kunnen vinden.
Alvast bedankt

gr Gerard ;)

Martin_M

Bij dvdsoon kan je 'm krijgen voor € 24,87.
Voor € 3,26 erbij wordt 'ie bij je thuisgestuurd.
Totaal dus € 28.13

T'is natuurlijk wel de R1 versie.

Martin
Je moet wat als je boven je stand wilt HT'en...
(Klik hier voor showcase  en verslagjes)

Brandon

Stereo (only): Dynaudio Contour 1.3Mk2, Musical Fidelity A300, Lindeman CD1 SE, Kimber KS1011 and Kimber 8TC.

Rody

Quote from: Brandon on January 19, 2005, 15:12:08
Hoi,

betaal je invoerbelasting bij dvdsoon?

Mvg,

Brandon

Ten eerste betaal je geen invoerbelasting bij DVDsoon, maar aan de douane. (invoerrechten  + BTW )
Als je onder een bepaald bedrag blijft (ik geloof rond de 20-22 euro) dan hoef je niks te betalen.
Lang niet alles wordt onderschept, het enige wat bij mij ooit is onderschept is was de Giftset van FotR. Die kwam bij Amazon vandaan en die doos waarin ze het verstuurd hadden was 2-3x zo groot als de giftset zelf  ;D


Brandon

Quote from: Rody on January 23, 2005, 23:49:47
Ten eerste betaal je geen invoerbelasting bij DVDsoon, maar aan de douane. (invoerrechten  + BTW )
Als je onder een bepaald bedrag blijft (ik geloof rond de 20-22 euro) dan hoef je niks te betalen.
Lang niet alles wordt onderschept, het enige wat bij mij ooit is onderschept is was de Giftset van FotR. Die kwam bij Amazon vandaan en die doos waarin ze het verstuurd hadden was 2-3x zo groot als de giftset zelf  ;D



Tjahh dat je de invoerbelasting aan de douane betaald lijkt me duidelijk. Echter waar het mij om gaat is of ze het wellicht als "gift" versturen, aangezien je dan geen invoerbelasting aan de DOUANE betaald. Mijn LOTR ROTK kwam ook in een gigantische verpakking (besteld bij deepdiscountdvd) binnen maar hoefde geen invoerbelasting te betalen, bedrag was US28,- heb echter ook eens bij deepdiscountdvd drie dvds tegelijk besteld (US55,-) en moest toen wel invoerbelasting betalen. Zou graag het bedrag zeker willen weten en niet ongeveer E22,- is er iemand die dit bedrag exact weet??

Mvg,

Brandn
Stereo (only): Dynaudio Contour 1.3Mk2, Musical Fidelity A300, Lindeman CD1 SE, Kimber KS1011 and Kimber 8TC.

Rody

Quote from: Brandon on January 25, 2005, 16:51:04
Tjahh dat je de invoerbelasting aan de douane betaald lijkt me duidelijk. Echter waar het mij om gaat is of ze het wellicht als "gift" versturen, aangezien je dan geen invoerbelasting aan de DOUANE betaald. Mijn LOTR ROTK kwam ook in een gigantische verpakking (besteld bij deepdiscountdvd) binnen maar hoefde geen invoerbelasting te betalen, bedrag was US28,- heb echter ook eens bij deepdiscountdvd drie dvds tegelijk besteld (US55,-) en moest toen wel invoerbelasting betalen. Zou graag het bedrag zeker willen weten en niet ongeveer E22,- is er iemand die dit bedrag exact weet??

Mvg,

Brandn

Kijk is op douane.nl ofzo...

Brandon

Stereo (only): Dynaudio Contour 1.3Mk2, Musical Fidelity A300, Lindeman CD1 SE, Kimber KS1011 and Kimber 8TC.

Michelio


patrick_vdb

Hi,

Er is een vrijstelling tot 22 euro..dit staat ook netjes op de website van de douane vermeldt ;)

mvrg

Patrick

Brandon

Hoi,

staat er inderdaad, wellicht vorige keer overheen gelezen....

Mvg,

Brandon
Stereo (only): Dynaudio Contour 1.3Mk2, Musical Fidelity A300, Lindeman CD1 SE, Kimber KS1011 and Kimber 8TC.

Ettepet

Dit is ook een optie:

http://www.dvdpacific.com/item.asp?ID=625435  (US $28.38, excl. verzendk.)
---
In december heb ik 'em hier ook gekocht, kreeg geen 'douane-extraatjes'. ;)

Sandor

Hoi,

waarschijnlijk heb je 'm al, maar ik zag 'm gisteren in een klein DVD-zaakje (V.I.D.) in Amersfoort
voor 28 euro.

MvG,

Sandor

DaveM

Bij de V&D alle 3 de EE versies 25 euro. Prijzencircus

Marcel_T.

Mooi prijsje. Maar bestaan er werkelijk nog mensen die ze nog niet allemaal hebben???

;-))
Sony 55A90J | Pioneer SC-LX83 | Pioneer BDP-51FD | PS4pro | Humax 5050c | B&W CDM 9NT | B&W CDM CNT | REL Storm III | Sennheiser HD 650

RV

Dag allemaal,

V&D doet een keer een goede duit in het zakje: alle vier-disc versies voor 25 euro tijdens het "prijzencircus".
Trek je clownsschoenen aan en halen die discs!
Meridian 561 & 557 2x, denon dvd-5000 & Dynaudio gespeakerte
Nog een Meridian 505 over? PM me.

RV

hmm, iemand was me net voor. Vervuiling van het topic?  ???
Meridian 561 & 557 2x, denon dvd-5000 & Dynaudio gespeakerte
Nog een Meridian 505 over? PM me.

Lucky.L

Quote from: Marcel_T. on March  4, 2005, 00:45:03
Mooi prijsje. Maar bestaan er werkelijk nog mensen die ze nog niet allemaal hebben???

;-))
Ja :-\,ik moet deel 1 in nog in deze versie hebben!
Ik heb de 1 disc versie maar ga hem wel deze week halen bij V&D!
Kef R7,Lyngdorf TDAI 3400,Canare 4S11,  Samsung 65QN85A.,Mede8er med600x3d,Panasonic DMP-UB 700 ,  Samsung HW-Q900A

Marcel_T.

Sony 55A90J | Pioneer SC-LX83 | Pioneer BDP-51FD | PS4pro | Humax 5050c | B&W CDM 9NT | B&W CDM CNT | REL Storm III | Sennheiser HD 650

Ettepet