Meet & greet/shootout/luistersessie bij Remko thuis

Started by reMC, January 13, 2005, 12:54:08

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

reMC

Quote from: Ruben on January 16, 2005, 19:43:18
Niet te voorbarig, ik heb dat ding nog niet... He zal iig wel een druk dagje worden...

Ik heb het idee dat het helemaal goed komt ;)

Raphie

JBL PRX Power!

patrick_vdb

#27
Hi,

Quote from: Proprius on January 13, 2005, 15:46:24
Tsja, wát is groot inderdaad (nee, Patrick, dit is geen uitnodiging voor jou ;D ;D)

Wees maar gerust, ik had geen link gelegd ... Nog steeds niet trouwens? ;D

mvrg

Patrick

reMC

Quote from: patrick_vdb on January 16, 2005, 20:42:04
Hi,

Wees maar gerust, ik had geen link gelegt ... Nog steeds niet trouwens? ;D

mvrg

Patrick

Hey schrijver, wordt 'gelegt' tegenwoordig niet anders geschreven? ;)

EDIT: je was me voor  ;D


patrick_vdb

Hi Remko,

Je gaat me toch niet vertellen dat je bijna 4 minuten nodig hebt gehad om dat zinnetje te typen? ;D

mvrg

Patrick

reMC

Quote from: patrick_vdb on January 16, 2005, 22:11:28
Hi Remko,

Je gaat me toch niet vertellen dat je bijna 4 minuten nodig hebt gehad om dat zinnetje te typen? ;D

mvrg

Patrick

Terwijl ik forum doe ik ook nog wel eens wat anders, dan duurt het wat langer ja ;D

patrick_vdb

Hi Remko,

Quote from: reMC on January 16, 2005, 22:12:42
Terwijl ik forum doe ik ook nog wel eens wat anders, dan duurt het wat langer ja ;D

Je was er anders wel als de kippen bij toen ik 't' in plaats van 'd' aansloeg...anders had je het geeneens kunnen quoten ;D

Maar laat mij jullie meet&greet annex shoot-out topic niet verder vervuilen. De 27ste kan ik toch al niet dus Proprius kan weer rustig slapen...

mvrg

Patrick

Raphie

Welke CD's gaan jullie meenemen? ben wel benieuwd naar de "playlist"  ;D
JBL PRX Power!

R

Euh, zo even denken.

Trijntje - strange fruit.
Corrs - unplugged
Ilse delange - here i am
Kaltie melua - call of the search
Clapton - unplugged
Norah Jones met Peter malick group

Maar kan nog veranderen.

Jij raphie, welke cd's laat je thuis? :D

reMC

Uit mijn hoofd:

Miles Davis
Lynni Treekrem - Haugtussa
David Sylvian - Dead Beas on a Cake
Tori Amos - Little Earthquakes
Nick Cave & Bad Seeds - Let Love In
Acda en de Munnik - Op Voorraad
Acda en de Munnik - Hier Zijn

Proprius, neem jij die Japanse shiz mee?

Joep


reMC

Quote from: Proprius on January 20, 2005, 10:12:13
Eén Midnight Sugar? Komt eraan!

Neem je ook die jazz-cd mee die we laatst bij jou luisterde? Mooi opgenomen!

En verder?

Raphie

Ok, dan zal ik Diane Krall: Girl in the other room SACD ( leuk om SACD via Pioneer en stereo via ARCAM op de setup te vergelijken)
de diverse Budha Bars (altijd goed voor L A A G)
Norah Jones en een paar verassingen spelen dan ;D


JBL PRX Power!

reMC

Ruben heeft helaas een sportblessure opgelopen.

Gevolg is dat hij niet in staat is om donderdag mijn kant op te komen. Gezien het feit dat hij en zijn spullen de reden van de meet & greet waren (voel je je nu al wat beter? ;D) lijkt het me logisch dat we het uitstellen. Helaas. Ik neem aan dat we wel van Ruben horen wanneer er weer mogelijkheden zijn.

Een leesbevestiging zou handig zijn :D

..

Joep

Hier is dus mijn leesbevestiging! Jammer dat hij net toevallig een blessure oploopt ;)

Een rolstoel is volgens mij een prima luisterstoel...of resoneert dat teveel?? ;D

Sorry, leedvermaak..ben gelukkig zondag zelf de dans ontsprongen..

R

Ha ha, kan ik wel tegen hoor. Echter ben ik niet in staat om auto te rijden. Luisteren zal wel prima lukken. Zonder cd 33 zou ik het minder leuk vinden. Dinsdag 1 feb ga ik een nieuwe poging doen. Misschien ergens plannen voor de week erop. Of moet er iemand carnaval vieren. Ik iig niet.
Weet nog niet of ik de dokter ga bezoeken, met rust zal het wel goed komen..

reMC

Quote from: Ruben on January 24, 2005, 12:49:49
Ha ha, kan ik wel tegen hoor. Echter ben ik niet in staat om auto te rijden. Luisteren zal wel prima lukken. Zonder cd 33 zou ik het minder leuk vinden. Dinsdag 1 feb ga ik een nieuwe poging doen. Misschien ergens plannen voor de week erop. Of moet er iemand carnaval vieren. Ik iig niet.
Weet nog niet of ik de dokter ga bezoeken, met rust zal het wel goed komen..

Ik vier carnaval! ;D Voor de eerste keer, eens zien wat dat nou echt voorstelt...

Het schijnt trouwens dat er bij carnaval veel eerste keren aan te pas komen ;D

Kerstmanno

Beterschap Ruben!

Maar je hebt nu vast wel tijd genoeg om het plaatje in je sig aan te passen. Ik neem aan dat je de cd33 nu al wel hebt? Of kon je die door de blessure nu ook niet halen?

Kerstmanno

Laat maar, ik lees zojuist je Arcam HT topic  ::)

R

Dan had ik me wel kunnen vermaken. Ach dan wachten we maar wat langer.


Raphie

JBL PRX Power!

R

Net terug uit het ziekenhuis :(. Enkelbanden gescheurd en/of beschadigd.. 6 weken uit de runnin vwb sport. Autorijden voorlopig niet toegestaan, maar dat is gewoon even aankijken. Verzekeringstechnisch schijnt het niet te mogen met een enkel die is ingetaped.

Raphie

Quote from: Ruben on January 24, 2005, 16:39:30
Net terug uit het ziekenhuis :(. Enkelbanden gescheurd en/of beschadigd.. 6 weken uit de runnin vwb sport. Autorijden voorlopig niet toegestaan, maar dat is gewoon even aankijken. Verzekeringstechnisch schijnt het niet te mogen met een enkel die is ingetaped.

Zoals ik al zei, doe maar ff rustig aan, gelukkig zijn we allemaal redelijk klaar met upgraden dus zoveel zal er niet veranderen in de komende weken
Beterschap!
JBL PRX Power!

R