chronicles of riddick

Started by blackball147, January 2, 2005, 20:02:20

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

blackball147

ik heb deze dvd als nieuwjaarsgeschenkje gekregen, en gisteren voor het eerst gezien. het gaat om de R2 versie. als de dvd opstart krijg je na de taalkeuze, twee mogelijkheden om te kiezen, 'bekeer' of ' vecht' ( in het ned.) na 1 van de 2 gekozen te hebben krijg je het normale opstartmenu van de film te zien.
ik vermoed dat het hier om twee verschillende versies gaat van de film, soort directors cut? welke van de twee is de andere versie en wat is het verschil? het rare is dat op de hoes niks wordt vernoemd hierover,zodoende...

voor de rest een puike film, mooi geluid en beeld met veel detail, en lekker laag, en nog een redelijk goed verhaal ook....

blackball147

ik heb het intussen al zelf gevonden op DVDHOME.NL, het gaat enkel om een andere menu lay-out....

GPO

Ja dit was mij ook al opgevallen, maar hij begon gewoon in allebei de gevallen te spelen bij 1-1... dus lijkt me gewoon dezelfde film, maar inderdaad een ander menu layout.

Ik vond dit wel een hele vette film... echt mijn stijl...
thuis : Epson EH-TW9300 | iVisions Cinema 4K ALR screen 136" | Samsung The Frame 2022 65" | Denon AVR-X7200WA | Denon DBT-1713UD | Dune BD Prime 3.0 | Klipsch RP-280F - Klipsch RP-450C - Klipsch RP-240S - Klipsch R-115SW | miniDSP 2x4 | QNAP TS-231P2 (2x4 TB) | VdHul/Profigold/Hama kabels | Xbox One | Google TV 4K

auto : Kenwood DDX4018DAB | Focal 165 AS