Artikel van Sound&Vision magazine over ISF.

Started by J.A.F._Doorhof, May 31, 2002, 12:11:30

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

J.A.F._Doorhof

http://www.soundandvisionmag.com/hot_topics/articledisplay.asp?ArticleID=124&page=1

Intressant leesvoer voor de mensen die willen weten wat een ISF tech doet bij een bezoek.

Voor de goede orde wij werken met een coloranalyzer van Sencore. Onze kosten liggen ook beduidend lager, maar dit heeft meer met de markt in Nederland te maken. De calibratie en resultaten zijn gelijk.

Enjoy.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

jaco

Nederlanders zijn te zuinig om een fatsoenlijke prijs te betalen.

Jaco

J.A.F._Doorhof

Ik denk niet dat het alleen maar met zuinig te maken heeft, maar met iets anders.

Ik heb wel eens geroepen dat als ik morgen een kastje op de markt breng voor € 700,00 en dat dat kastje als je het tussen je DVD speler en de TV/Projector drukt, je weergever op D6500 staat en een perfecte contrast/brightness/sharpness/color etc. heeft, ik overmorgen rijk ben van de verkopen.

Op de één of andere manier hebben Nederlanders een probleem met betalen voor diensten, en willen ze wel uitgekleed worden met hardware dat eigenlijk niets doet, of minder.

Maar dat veranderd al langzaam, ik merk dat er een totaal nieuwe generatie HT liefhebbers komt/zijn die de waarde van een verbetering zeer goed kunnen inschatten.

Maar de prijzen die ze in Amerika vragen, kan ik wel vergeten  :-[. Hoewel ik van mening ben dat de calibraties op dit moment eigenlijk VEEL te goedkoop zijn, maar ja wat doe je eraan ?

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 60 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Name:
Email:
Verification:
Please leave this box empty:
Type the letters shown in the picture
Listen to the letters / Request another image

Type the letters shown in the picture:
Onze vlag is blauw, wit en:
Wat is de hoofdstad van Nederland:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview