Advies voor een goede set

Started by misa, December 29, 2004, 08:45:14

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

misa

Wij staan op het punt om de Pioneer PDP 435 XDE (HDTV) aan te schaffen en willen hier uiteraard een goede sateliet set achter zetten.
Wie kan ons adviseren welke:

Receiver
Schotel
Kop (wij willen 1 schotel op 2 van deze Pioneer toestellen aansluiten)
en wat al niet meer nodig is

Wij het beste kunnen aanschaffen en misschien ook nog en tip waaar.
Hoorde ook nog dat volgend jaar er een omzetting komt naar mpeg4, is het verstandig om te wachten nu?

aukemuis

Zie de nederlandse zenders de komende tijd niet veel veranderen. Reden is voor de hand liggend: kost geld!

Zelf vind ik de Force 5, Dreambox 7000 of de Topfield 5500 erg mooi beeld geven. Component uit van Topfield op de Pioneer is echt geweldig.

Shimai

Db 7000 geeft op sateliet gebied de meeste mogelijkheden, ik heb zelf een db7000 met cardsharing zodat ik Canal+, Premiere, Taquila, e.d. compleet pakket kan ontvangen.
Het voordeel van de db is dat je softwarematig nieuwe firmware e.d. kunt plaatsen zonder allerlei hardware aan te moeten schaffen om weer een gekraakte zender te kunnen bekijken.

gr.

Shimai

aukemuis

Ik had niet het idee dat de vraagsteller op zoek was naar de meest ideale manier om illegaal televisie te kijken. zal misschien heel vreemd overkomen maar volgens mij kijken de meeste mensen 90% van de tijd gewoon naar de eerste 20 Nederlandse of ondertitelde kanalen en zijn helemaal niet geinteresseerd in zo een geweldige buitenlands betaalkanaal.

Shorty

...en bedoelt de vraagsteller, gezien zijn opmerking over MPEG4 en het vermelden van HDTV, ook niet dat hij naar HD1, en in de toekomst naar TPS Star of Sky HDTV wil kijken? Dan zou hij nog even moeten wachten met de aanschaf van een satellietontvanger tot er een exemplaar op de markt komt (Pace?) dat hoge definitie-tv kan decoderen (en eventueel op z'n interne hard disc kan opslaan).

VrGr,

Bart J.