Ai ai, problemen met m'n Philips LCF 32pf9986

Started by Erikvdkuilen, December 26, 2004, 19:43:38

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Erikvdkuilen

TV van het jaar, dat is het zeker. Maar dan moet ie niet ineens kuren gaan vertonen :( Ik heb sinds kort problemen met de meeste externe apparaten die ik heb (TV vast ook wel maar ik kijk zo goed als nooit TV). Als ik m'n DVD speler (Samsung HD DVD935) aansluit via Scart en / of DIV, ziet het beeld er echt zwaar grof uit. veel pixels in en om de voorwerpen en als ik dan m'n Pixelplus2 promo aanzet waar je op de rechterhelft PP2 aan ziet staan, en link uit ziet staan, ziet links er veel beter uit. Als ik m'n Xbox, PS2 en / of Gamecube gebruik via scart lijkt het allemaal goed te gaan tot ik echt ga gamen op 1 van de 3 systemen of een XviDje kijk op m'n Xbox. Het lijkt wel alsof de beelden niet vloeiend meer willen lopen en vooral met de films valt het echt op dat het beeld regelmatig stottert/hapert. Dan lijkt het op een gegeven bijvoorbeeld even vloeiend te lopen, en dan hapert het beeld weer zo erg dat je je er meteen weer aan begint te ergeren.

Dit kijkt zoals je begrijpt natuurlijk erg vervelend. Weet iemand de oplossing voor dit probleem? kan ik het oplossen of moet ik de techneuten inschakelen?

Bvd,

Erik van der Kuilen