28-01-2006 > NEO2001 HT in de Heimat!!!

Started by nwolsink, December 25, 2004, 14:16:26

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

nwolsink

Nu onze verhuizing naar Duitsland rond is heb ik eindelijk mijn dedicated HT.
Ik had in dit huis zelfs de keus uit 2 ruimtes  ;D .

Zie hier het eindresultaat:







Op www.usaproducts.nl vind je nog meer foto's!!
Ik ben persoonlijk erg blij met het resultaat!!
::Marantz SR8002 | DUNE BD PRIME 3.0| Phonar S3 Premium | Phonar Camparo 5P ::SVS PB12 plus

Arno P

Mooi begin... ;)

Edit: en een HELE MOOOIE site  :)

nwolsink

Quote from: Arno P on December 25, 2004, 15:23:04
Mooi begin... ;)

Edit: en een HELE MOOOIE site  :)

Das mijn werk he www.internetprojects.nl , dan moet je wel een beetje uitpakken, heeft een stagiaire gemaakt overigens.
::Marantz SR8002 | DUNE BD PRIME 3.0| Phonar S3 Premium | Phonar Camparo 5P ::SVS PB12 plus

Arno P


Moony

Netjes hoor!

Maar waarom een 4:3 scherm in een dedicated HT?
stereo: Dynaudio Xeo 4 | BK P10-150-GEM | Marantz NR1510 | Marantz CD5004 | Technics SL1411 + AT-VM95e
surround/tv: Good Old Pioneer Plasma | Denon AVR-X1400H | Philips BDP2900 | Dune HD Solo Lite | Chromecast | Teufel Consono 35 Mk3 | Klipsch R-10SW

nwolsink

Quote from: Moony on December 25, 2004, 15:33:01
Netjes hoor!

Maar waarom een 4:3 scherm in een dedicated HT?

Dat vraag ik me nu ook wel eens af, maar ik had het scherm al vanuit de vorige situatie (woonkamer)
Zo nu en dan zit er ook wel eens een 4:3 film tussen en dan is het wel makkelijk

Met gamen met zijn 4'en is het ook fijner dan breedbeeld
::Marantz SR8002 | DUNE BD PRIME 3.0| Phonar S3 Premium | Phonar Camparo 5P ::SVS PB12 plus

ivarq

Mooie stoelen deze heb ik pas geleden ook gekocht en ga er nu basshakers op monteren.

nwolsink

Quote from: ivarq on December 25, 2004, 21:17:05
Mooie stoelen deze heb ik pas geleden ook gekocht en ga er nu basshakers op monteren.


Laat me weten of dat wat is, ik kan ze nu nog inbouwen nl, wat kosten die dingen?
::Marantz SR8002 | DUNE BD PRIME 3.0| Phonar S3 Premium | Phonar Camparo 5P ::SVS PB12 plus

Rappie

Leuk begin van een HTtje inderdaad ! Bied mooie mogelijkheden voor een dedicated ruimte .

Quote from: neo2001 on December 26, 2004, 10:13:02
Laat me weten of dat wat is, ik kan ze nu nog inbouwen nl, wat kosten die dingen?
Zijn te vinden in te koop hardware sectie ...
Eigenaar van Paulthé

Marc R

Mooie ruimte en set.

Het valt me alleen op dat je ruimte erg licht is, geeft dat in de zomer geen problemen als het wat langer licht is?

nwolsink

Quote from: Marc R on December 26, 2004, 16:05:43
Mooie ruimte en set.

Het valt me alleen op dat je ruimte erg licht is, geeft dat in de zomer geen problemen als het wat langer licht is?

Dat weet ik nog niet, ik woon er net 6 weken. Er komen rondom nog wel donkere gordijnen
::Marantz SR8002 | DUNE BD PRIME 3.0| Phonar S3 Premium | Phonar Camparo 5P ::SVS PB12 plus

Raskel

Mooie set, ik heb dezelfde Phonar speakers en ben erg tevreden ermee! Komen er achter ook nog Phonar speakers?

Groeten,
Raskel

nwolsink

Quote from: Raskel on December 26, 2004, 20:11:05
Mooie set, ik heb dezelfde Phonar speakers en ben erg tevreden ermee! Komen er achter ook nog Phonar speakers?

Groeten,
Raskel

Ik zit er wel aan te denken om nog een keer 2 P200's achter te zetten, maar op zich doen deze MS speakers het ook leukl.
Wat heb jij achter staan dan??
::Marantz SR8002 | DUNE BD PRIME 3.0| Phonar S3 Premium | Phonar Camparo 5P ::SVS PB12 plus

Mark C00len

#13
Koop een pot verf en verf de kamer zwart. Of ga je de kamer met behulp van stof en gordijnen donker maken ?
Je zult een mooier beeld krijgen bij een volledig verduiterde kamer. Hoe donkerder hoe beter. :D
Verder een heel mooi begin. Ga vooral door !!

Raskel

Quote from: neo2001 on December 27, 2004, 11:02:00
Ik zit er wel aan te denken om nog een keer 2 P200's achter te zetten, maar op zich doen deze MS speakers het ook leukl.
Wat heb jij achter staan dan??

Aangezien je plaats genoeg heb zou ik het zeker overwegen om nog 2 P200's te plaatsen. Aangezien ik geen plaats heb om nog 2 P200's te plaatsen heb ik 2 Critica's aan de muur hangen als rears, deze voldoen prima!

Groeten,
Raskel

wolsinkpower

#15
Nick? ben jij dat :P?! (zo nee.. my bad.. me neef Nick is net v erhuist en is eigenaar internetprojects.nl..  ik weet niet zeker want bij hem stond dikke subwoofer aan rechterkant maar die kan net uit beeld staan?)

hier robert :D!  HT ziet er zeer gelikt uit nu.. de mijne komt nog niet veel van terecht  :-\ broer heeft zoveel zooi op die kamer.. dat is heel karwei opruimen  ::)

ik zal progress blijven volgen van de HT :D!

*edit:

kheb je site gecheckt.. jij bent het idd :P .. ik ga denk toch maar voor de gewone "bank" in me HT.. kank lekker relaxen met wat lui op de bank :)
Ash: Klaatu verrata n... Necktie... Nickel... It's an "N" word, it's definitely an "N" word!
Epson EH-TW5900][Sony KD-49X8308 ][ Sony STR-DG820S ][Antec Fusion Remote Zwart I3 530 HTPC][Jamo S 426 HC3 Surroundset ][KEF 104AB][Cambridge Audio A1 MK3 Special Edition][Thorens TD-165

Fransvis

Quote from: neo2001 on December 25, 2004, 14:16:26
Nu onze verhuizing rond is heb ik eindelijk mijn dedicated HT.
Ik had in dit huis zelfs de keus uit 2 ruimtes  ;D .

Op www.usaproducts.nl staan de nieuwe foto's

Let wel het geheel is nog wel in aanbouw, maar alles werkt al wel.
Er komt nog (rode) vloerbedekking op de grond en tot 80 CM hoog tegen de muur.
Daarboven wordt alles donkerblauw geschilderd muv de wand waar het scherm hangt want deze wordt zwart.
Welke kleur de gordijnen gaan krijgen bekijk ik als de rest af is

Mooie stoelen. Zijn dit de Rode Baron de Luxe modellen ? Zijn deze alleen maar als 2 of 3 zits combinaties te krijgen of ook enkelvoudige modellen ?

nwolsink

Quote from: Fransvis on December 27, 2004, 12:03:15


Mooie stoelen. Zijn dit de Rode Baron de Luxe modellen ? Zijn deze alleen maar als 2 of 3 zits combinaties te krijgen of ook enkelvoudige modellen ?

Deze kan je per stuk kopen en schakelen zoals jij het wilt
::Marantz SR8002 | DUNE BD PRIME 3.0| Phonar S3 Premium | Phonar Camparo 5P ::SVS PB12 plus

wolsinkpower

nog uitbreidingsplannen qua aparatuur of houd je het voorlopig hierbij?

Zou je trouwens niet iets doen met de ramen achter? ivm akoestiek ofzow ?
Ash: Klaatu verrata n... Necktie... Nickel... It's an "N" word, it's definitely an "N" word!
Epson EH-TW5900][Sony KD-49X8308 ][ Sony STR-DG820S ][Antec Fusion Remote Zwart I3 530 HTPC][Jamo S 426 HC3 Surroundset ][KEF 104AB][Cambridge Audio A1 MK3 Special Edition][Thorens TD-165

jowi

komt er ook nog een burow ? Of een pow ?
Of blijft het zow ?

wolsinkpower

sorry nick dat ik ff hierpost.. maar Jowi2: kan je please je Inbox van je PM checken ?

back ontopic:

zou je ook niet aan masking denken? dat zou natuurlijk heel handig zijn voor 16:9 films en aangezien je ook die muur zwart gaat verven..
Ash: Klaatu verrata n... Necktie... Nickel... It's an "N" word, it's definitely an "N" word!
Epson EH-TW5900][Sony KD-49X8308 ][ Sony STR-DG820S ][Antec Fusion Remote Zwart I3 530 HTPC][Jamo S 426 HC3 Surroundset ][KEF 104AB][Cambridge Audio A1 MK3 Special Edition][Thorens TD-165

nwolsink

Quote from: wolsinkpower on December 27, 2004, 19:50:34
sorry nick dat ik ff hierpost.. maar Jowi2: kan je please je Inbox van je PM checken ?

back ontopic:

zou je ook niet aan masking denken? dat zou natuurlijk heel handig zijn voor 16:9 films en aangezien je ook die muur zwart gaat verven..

Ik heb nog geen PM
::Marantz SR8002 | DUNE BD PRIME 3.0| Phonar S3 Premium | Phonar Camparo 5P ::SVS PB12 plus

wolsinkpower

het was voor Jowi2 die PM ;) vandaar dat ik sorry nick zei.. :) hij heeft namelijk zelfde CRT als mij qua model en ik mis wat kapjes..

zit jij er eigenlijk over te denken om keertje een mooie Barco op te hangen ofzow? het is toch een dedicated HT room.... heeft niemand last van de "lompheid" ..

ik zou alleen echt wat doen met je ramen achter? heb je daar al goede verduistering + verpest het de akoestiek niet ofzo?
Ash: Klaatu verrata n... Necktie... Nickel... It's an "N" word, it's definitely an "N" word!
Epson EH-TW5900][Sony KD-49X8308 ][ Sony STR-DG820S ][Antec Fusion Remote Zwart I3 530 HTPC][Jamo S 426 HC3 Surroundset ][KEF 104AB][Cambridge Audio A1 MK3 Special Edition][Thorens TD-165

nwolsink

Quote from: wolsinkpower on December 28, 2004, 11:11:41
het was voor Jowi2 die PM ;) vandaar dat ik sorry nick zei.. :) hij heeft namelijk zelfde CRT als mij qua model en ik mis wat kapjes..

zit jij er eigenlijk over te denken om keertje een mooie Barco op te hangen ofzow? het is toch een dedicated HT room.... heeft niemand last van de "lompheid" ..

ik zou alleen echt wat doen met je ramen achter? heb je daar al goede verduistering + verpest het de akoestiek niet ofzo?

Daar komt een heel dik gordijn voor verduistering & accoustiek
::Marantz SR8002 | DUNE BD PRIME 3.0| Phonar S3 Premium | Phonar Camparo 5P ::SVS PB12 plus

rubo

Hier spreekt de man van de basshakers.
De opstelling van de stoelen op de vlonders leent zich perfect voor het monteren van de basshakers en zullen zeker tot een positieve en ultime beleving bijdragen aan het uiteindelijke film genoegen.
Ik heb  inmiddels vele sets mogen leveren en iedereen is shaking enthousiast.
Denon HT versterker / processor AVC-A1 HD
Infinity Prelude MTS set met de 2 subs
Panasonic 55 inch Full HD 3D plasmascherm
Panasonic 3D blu-ray speler DMP-BDT700 Philips DCC 730 18 bit  dig. cassette rec. 4 Bioscoopstoelen aangestuurd met 1200 watt Buttkicker verst. en 1 Buttkicker