nokia 9500 probleem

Started by olav, June 29, 2002, 19:17:24

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

olav

Sinds een week geeft mijn nokia 9500 geen signaal meer door van de fta nederlandse zenders, behalve bvn en dat is vreemd omdat mijn originele, zij het gemodificeerde multichoice kaart het al jaren goed doet.
en bijzonder is dat C+ het nog wel doet?
iemand die een oplossing weet m.b.t de instellingen van de nokia?
alvast dank,
olav

J.A.F._Doorhof

Heb je de zenders al eens opnieuw ingelezen ?

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

olav

Ja gedaan en daar is niets mee mis. Het is een raadsel.

dick

Blijft het beeld zwart? heb je de gelegenheid om je Smartcard bij iemand anders te proberen? Dan weet je in ieder geval of je het in de decoder of in de smartcard moet zeken..Heb je de kaart zelf gemodificeerd? (illegale kaart? Dan wordt het een heel ander verhaal)  Ze zijn trouwens ook bezig met in introduceren van Seca 2, dat zullen ze wel in fase gaan doen. Ik weet alleen niet wanneer, misschien zijn ze er al (bij jouw woonplaats) mee begonnen. Ik heb er zelf nog helemaal niks gezien van Canaldigitaal, dus misschien zeg ik nu wel rare dingen..

J.A.F._Doorhof

Canal + begint daar geloof ik in September mee.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Ed.S

Schijnt uitgesteld te zijn tot november/december, maar zeker weten
doe ik het niet. Nieuwe abbo's schijnen wel al een nieuwe smartcard te krijgen.

Greetzz,
Ed
Keep it Simple.

J.A.F._Doorhof

Zal wel begin volgend jaar worden, gaat niet zo heel goed met C+ dacht ik.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

olav

Mijn probleem is voorlopig opgelost middels wat hulp van Ron en een Mastera met wat uurtjes speur en knutselwerk.
En nu maar afwachten wat er gaat gebeuren.
En het is niet zo dat ik het gratis wil, ik heb een abo op Sky voor 45 euro pmnd, maar C+ heeft er altijd zo'n bende van gemaakt, vanaf het begin al geen service geen pakket en nul komma nul communicatie met de klant.