HT Stap over Stap

Started by GTDesign, December 22, 2004, 23:50:06

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

VlisChris

De tekeningen zien er weer veelbelovend uit.
Mag ik vragen hoe ver het scherm boven de vloer komt te hangen? Is het nu zo dat het midden van het scherm een beetje op ooghoogte hangt?
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

Dreamer

Quote from: dvanurk on December 23, 2004, 20:07:32
amen

ik kan met aansluiten bij het verhaal van de stoeltjes, echter
in ht2 waren er volgens mij relaxfauteuills gebruikt.
Afgezien van het sociale aspect, kan ik me niet voorstellen dat slechter zit dan een bank.

En dat minder sociale aspect vindt ik juist een voordeel, want ik zit gewoon liever gescheiden van mijn vrienden.
Bovendien voorkomt het dat je vrouw/vriendin zou knus tegen je aan komt te zitten en je filmbeleving minder wordt
Nou bij een mooie romantische film of drama vind ik dat knusse persoonlijk wel prettig.   ::) :-*  :'((èh...ik heb 't dus wel over mijn vrouw en niet mijn vrienden!  ;D

Gr. John

Sjors

#27
Quote from: GTDesign on December 23, 2004, 21:36:58
De voorzijde...

Dit is Amerikaanse projektie toch?

Zie ik het goed dat er een podium onder het scherm komt?

Groet, Sjors

Marc R

Als je het over de tekenmanier hebt wordt dit, wat ik me kan herinneren van m'n technisch-teken lessen, inderdaad de amerikaanse projectiemethode genoemd.

Ik ben benieuwd hoe het er uit gaan zien, aangezien je vorige projecten er erg mooi uit zagen. Succes :) !

VlisChris

Klopt het trouwens dat het een uitrolscherm gaat worden in plaats van dat het een vast scherm wordt?
Wat is daar precies de reden van?
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

GTDesign

Het wordt inderdaad het projecta TabScreen electrol Scherm omdat er zich achter het scherm nog een deur bevindt naar een andere ruimte.

GTDesign

Quote from: Sjors on December 26, 2004, 15:16:25

Zie ik het goed dat er een podium onder het scherm komt?

Groet, Sjors

Nee, dat zie je niet goed.

Sjors

Quote from: GTDesign on December 26, 2004, 16:48:07


Nee, dat zie je niet goed.

Je draaid er niet omheen ;D op de tekening lijkt het zo en aan de zijkanten zie je een soort van trap dus dat het oploopt en het lijkt ook zo dat de center hoger staat of staat deze gewoon verder weg?

Groet, Sjors

Walter_PPK

Het tekenicoon op de tekening geeft  europese projectie aan. Bij Amerikaanse projectie staat het linkerzijaanzicht links geprojecteerd.
LG OLED55B8PLA | Marantz SR7013 | Martin Logan Sequel II fronts | Martin Logan Logo's center | Martin Logan Scenario rears | KEF HTS2001 Atmos | 4x18" IB subwoofer

Sjors

Quote from: Walter_PPK on December 26, 2004, 23:41:35
Het tekenicoon op de tekening geeft  europese projectie aan. Bij Amerikaanse projectie staat het linkerzijaanzicht links geprojecteerd.

je hebt gelijk ik zie het rechts onder aan de tekening is het te zien aan het icoontje, niet goed gekeken :)

Groet, Sjors

Walter_PPK

Als wtb'er kon ik me niet inhouden  ;D
LG OLED55B8PLA | Marantz SR7013 | Martin Logan Sequel II fronts | Martin Logan Logo's center | Martin Logan Scenario rears | KEF HTS2001 Atmos | 4x18" IB subwoofer

Sjors

Quote from: Walter_PPK on December 27, 2004, 19:32:57
Als wtb'er kon ik me niet inhouden  ;D

Je had ook gewoon gelijk ;)

Groet, Sjors

GTDesign

Morgen zal ik wat foto's plaatsen van de ruimte die verbouwd gaat worden. In dit HT wil ik in elk geval streven naar een Referentie HT. Niet alleen de ruimte wordt grondig aangepakt echter wordt ook de Accoustic berekent en optimaal aangepast.

Sjors

Quote from: GTDesign on January  3, 2005, 20:59:36
Morgen zal ik wat foto's plaatsen van de ruimte die verbouwd gaat worden. In dit HT wil ik in elk geval streven naar een Referentie HT. Niet alleen de ruimte wordt grondig aangepakt echter wordt ook de Accoustic berekent en optimaal aangepast.


Dat beloofd wat Gé je hebt dus een aardig budget 8)

Start je een nieuwe topic?

Groet, Sjors

Durk

Room Acoustics?
doe je dat zelf ook maak je gebruik van deskundigen?
bijv thingman of frank..
HT-set : Integra- Chord- Sonus Faber - Nordost
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=68749

GTDesign

#40
Dat laat ik inderdaad aan de deskundigen over.

Sjors

Quote from: GTDesign on January  3, 2005, 23:13:37
Dat laat ik inderdaad aan de deskundigen over.

Komt je aankomde ht in deze topic? of open je een niewe?

Groet, Sjors

GTDesign


Sjors


Rappie

Ook leuk om een keer accoustic mee te verwerken in een dedicated HT. Kom maar op met de fotos zou ik zeggen ... 
Quote from: Sjors on January  4, 2005, 01:21:53
O.K. :)

Groet, Sjors
Wat anders sjors, elke keer als hij weer een nieuw HT bouwt eerst een "aankondig" topic ;)
Eigenaar van Paulthé

Durk

is dit een ht van een van de forumbezoekers???
HT-set : Integra- Chord- Sonus Faber - Nordost
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=68749

Sjors

Quote from: Rappie on January  4, 2005, 08:40:09
Ook leuk om een keer accoustic mee te verwerken in een dedicated HT. Kom maar op met de fotos zou ik zeggen ...  Wat anders sjors, elke keer als hij weer een nieuw HT bouwt eerst een "aankondig" topic ;)

Yep  :) het zijn kwa naam 2 identieke topic's vandaar deze opmerking, had me vergist.

Groet, Sjors

Durk

niet waar, hij veranderd iedere keer het voorzetsel  ;D
HT-set : Integra- Chord- Sonus Faber - Nordost
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=68749

GTDesign

Een foto van de ruimte...

GTDesign

Voorkant van het HT, Het scherm komt waar nu de deur zichtbaar is. Echter er moet eerst nog wat sloopwerk plaatsvinden.