top gun 6.1 dts special collector's item

Started by lieven, December 22, 2004, 19:27:24

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

OscarTango

Das shit, ja... ik ben met 2.02 ook te groot. Zelfs voor burgerpiloot ( Bij Sabena destijds ) was ik te groot... ach ja, dan maar luchtverkeersleider geworden en dat heb ik me nog nooit beklaagd  :)
Sim2 Domino20,
Marantz DV6600
Marantz SR7500
Wharfedale Diamond 8.4, centre en 8.1 als surround

lieven

dat neem ik aan.
Tis een super stresserende job als ik me niet vergis maar het einde van de maand is dan ook altijd leuk!  ;)
Jij zit tenminste nog tussen de vliegtuigen.
Pioneer SC-LX701, Epson TW9300,  5.1.4 M&K K-serie, Kingpin vast scherm 2,7m breed

Tube-freak

Ik zit me eigen meestal helemaal geel te ergeren aan die Tom cruise.  Voor de rest was het weleen aardige film.  Jammer dat die Tom Cruise erin meespeelt anders had het best wat kunnen worden.
16th generation Disciple of the Wudang San Feng pai

OscarTango

Hm...wie had je dan in de rol van Maverick gewild ?...

Stresserende job....in de zomer wel, ja... veel verkeer, maar ook dat is erg leuk. Geeft voldoening op't einde van de dag als je er weer een hoop veilig door je luchtruim hebt kunnen loodsen. Einde van de maand is ook wel leuk, ja  :P ;D
Sim2 Domino20,
Marantz DV6600
Marantz SR7500
Wharfedale Diamond 8.4, centre en 8.1 als surround

baronekke

Quote from: OscarTango on February 26, 2005, 17:15:37
Hm...wie had je dan in de rol van Maverick gewild ?...

Stresserende job....in de zomer wel, ja... veel verkeer, maar ook dat is erg leuk. Geeft voldoening op't einde van de dag als je er weer een hoop veilig door je luchtruim hebt kunnen loodsen. Einde van de maand is ook wel leuk, ja  :P ;D

Houdt dat overigens in dat jij ook in Luxemburg gestudeerd hebt?  ;D

OscarTango

eh...ja inderdaad. Periode van 9 maanden...het waren vruchtbare maanden, zullen we maar zeggen  ;D
Sim2 Domino20,
Marantz DV6600
Marantz SR7500
Wharfedale Diamond 8.4, centre en 8.1 als surround

MartinT

...Even terug on topic;
De "making of" dvd van Top Gun is erg gaaf om te zien, eigenlijk nog leuker dan de film zelf, hier wordt ook eindelijk eens duidelijk uitgelegd dat de gevechts scenes onzin zijn, vanwege het onrealisme, maar dat dit  is vanwege het feit dat het anders (letterlijk) niet op het scherm past. (en dan is het voor leken trouwens ook niet te volgen...)

Wat ook grappig is om te zien dat het verhaal pas in de montagekamer bedacht is!

Bottomline: aanradertje!

Groeten, Martin


EdgarL

Nu trouwens te koop op cdwow voor de prettige prijs van 8.99 incl verzend kosten.

http://www11.cd-wow.nl/detail_results_2.php?product_code=15419&subcat=region2

Great balls of fire!

Dracoplasm

#83
Nog beter:
.com Price: £4.99 € 7.15
.net Price: € 6.99
.nl Price: € 6.99
.biz Price: A$11.95 € 7.07
.com.hk Price: HK$66 € 7.01
.se Price: SEK80 € 8.5
.netus Price: $7.95 € 6.55
.fm Price: NOK70.00 € 8.88
.ie Price: € 8.99

Gebruik voor een link de volgende: http://runob.seclan.be/overview.php?id=15419&idtype=dvd

Dus slechts 6,55 euro  ;D
 - XLO - DIY Audiosector Gainclone - DIY Jordan JX92s - Grado Green - Audio Technica AT1100 - Thorens TD160b mkII- Clearaudio Micro Basic -|-

Flickr photostream

Dracoplasm

Gebruik dus altijd bij cdwow de volgende link met de produktcode die in je adresbalk te vinden is voor de goedkoopste cdwow variant:

http://runob.seclan.be/
 - XLO - DIY Audiosector Gainclone - DIY Jordan JX92s - Grado Green - Audio Technica AT1100 - Thorens TD160b mkII- Clearaudio Micro Basic -|-

Flickr photostream