top gun 6.1 dts special collector's item

Started by lieven, December 22, 2004, 19:27:24

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Rick-DTS

Het staat verkeerd op de site van dvdsoon. Als je deze besteld krijg je de 6.1 versie.
Als ik me niet vergis staat dit ook eerder in dit topic vermeld ;)

Marcel_T.

Shipped!!!

Nu afwachten of de post een beetje snel is.
Sony 55A90J | Pioneer SC-LX83 | Pioneer BDP-51FD | PS4pro | Humax 5050c | B&W CDM 9NT | B&W CDM CNT | REL Storm III | Sennheiser HD 650

VlisChris

Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

dvd-fan

 ??? En is het geluid beter dan de oude versie. Ik hab ook een mail gestuurd naar Soon en een dag later was hij ook verstuurd. (stond ook meer dan een week op packiging)
Robin
Zappitti one , Denon X2600H, Panasonic 4k TV, Phonar LS

VlisChris

Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

DrAce

Thx voor de tip topic starter! Ik heb 'm meteen besteld vorige week en de status is "shipped"   O0
Ben benieuwd (nu moet ik wel heeeeel snel een beslissing gaan nemen over de aan te schaffen sub ;D).

Marcel_T.

Sony 55A90J | Pioneer SC-LX83 | Pioneer BDP-51FD | PS4pro | Humax 5050c | B&W CDM 9NT | B&W CDM CNT | REL Storm III | Sennheiser HD 650

DrAce

Gisteren ontvangen.
Vanmiddag een sub beluisteren (en kopen?) en vanavond de voordeurbel afzetten ;D ;D ;D

Marcel_T.

@DrAce: Goed bezig!


Zijn de (beeld- en geluids)verschillen groot, t.o.v. de oude versie?
Sony 55A90J | Pioneer SC-LX83 | Pioneer BDP-51FD | PS4pro | Humax 5050c | B&W CDM 9NT | B&W CDM CNT | REL Storm III | Sennheiser HD 650

DrAce

Super!
Sub er bij gehaald (Final S10, dus toch maar geen svs): geweldig, vooral die laatste flyby  O0 en die training dogfights.

dvd-fan

Geluid is inderdaad top. Maar ze hadden het beeld ook wel wat kunnen opkrikken. De tand des tijds heeft er toch aan geknaagd.
Robin ;D
Zappitti one , Denon X2600H, Panasonic 4k TV, Phonar LS

DrAce

Wat mij betreft hadden ze alle overbodige -lees: romantische- scenes er uit mogen halen ;D ;D ;D

baronekke

Quote from: DrAce on February  1, 2005, 11:37:29
Wat mij betreft hadden ze alle overbodige -lees: romantische- scenes er uit mogen halen ;D ;D ;D


Gewoon de dogfights/intro geloopt erop, met de gehele tijd 'Highway to the Dangerzone' en dat zo'n 2 uur lang.
Dat zou overigens wel ounage zijn :)
Geweldig... *gaat meteen zo'n versie in elkaar flansen*

MartinT

weet iemand nog een goede site waar de PAL versie (met NL subs) minder dan 20 euries kost?  :P

Grtzzz,
martin

Rikske

Quote from: MartinT on February 22, 2005, 20:28:59
weet iemand nog een goede site waar de PAL versie (met NL subs) minder dan 20 euries kost?  :P

Grtzzz,
martin

dvdzone2 .com 16.99

Stress!!!!!

alt.binaries.nl  ;D
wanneer? Nu!  >:D
of had ik dat niet mogen zeggen?  :-\
Denon AVR-4311 - JVC DLA-X3 - Oppo BDR-93EU

MartinT

Quote from: Stress!!!!! on February 22, 2005, 21:03:57
alt.binaries.nl ;D
wanneer? Nu! >:D
of had ik dat niet mogen zeggen? :-\

....Had hem al voorbij zien komen ;D, maar dit is wel een mooie om het origineel van te hebben...

Quote from: Rikske on February 22, 2005, 20:49:01
dvdzone2 .com 16.99

Ha deze prijs is al beter!
-Wie biedt er minderdan 16,99?

Groeten,
Martin


Marcel_T.

Bij de FRS 19,99. Maar meestal zakt de prijs na een maandje wel. En als ie 14,99 is kun je 'm in de 3 voor 33,-  actie meenemen.

Tis een kwestie van geduld...
Sony 55A90J | Pioneer SC-LX83 | Pioneer BDP-51FD | PS4pro | Humax 5050c | B&W CDM 9NT | B&W CDM CNT | REL Storm III | Sennheiser HD 650

Tube-freak

Misschien als iemand geld toe geeft zal ik hem misschien onder dwang kijken.
16th generation Disciple of the Wudang San Feng pai

...dune...

Quote from: FieroGT on February 25, 2005, 17:50:54
Misschien als iemand geld toe geeft zal ik hem misschien onder dwang kijken.

Klets niet joh... 'Maverick' was m'n jeugdheld !    ;D

lieven

Same to me!
Er gaat niks boven die film. O0
Heb heel mijn jeugd op luchtmachtbasissen doorgebracht. Der gaat niets boven die straalmotoren!
Pioneer SC-LX701, Epson TW9300,  5.1.4 M&K K-serie, Kingpin vast scherm 2,7m breed

OscarTango

inderdaad... ik krijg nog steeds kippevel als de F16's hier laag overkomen. Ik kan de piloot zitten zitten... heb hem zelfs eens zien wuiven. Bleek dat het een vriend van me was die die dag moest vliegen.  O0 Ik had hem eens de coordinaten van ons huis gegeven...toeval dat ik in de tuin was toen ie overkwam.  8)
Sim2 Domino20,
Marantz DV6600
Marantz SR7500
Wharfedale Diamond 8.4, centre en 8.1 als surround

lieven

Mijn pa was F-16 piloot.
Heb vaak meegevlogen met allerhande vliegtuigjes en helicopters. Schitterend.

Pioneer SC-LX701, Epson TW9300,  5.1.4 M&K K-serie, Kingpin vast scherm 2,7m breed

OscarTango

Cool...en zelf niet voor piloot gegaan ?
Sim2 Domino20,
Marantz DV6600
Marantz SR7500
Wharfedale Diamond 8.4, centre en 8.1 als surround

lieven

toch wel maar...
Je moest dus een hele week testen afleggen, die allemaal goed waren totdat het medische gedeelte kwam.
Mijn dijbeen was een cm te groot. Dit kon een risico geven mocht je ooit je ejectingseat moeten gebruiken. Heb superhard gevloekt toen.
:-[


Pioneer SC-LX701, Epson TW9300,  5.1.4 M&K K-serie, Kingpin vast scherm 2,7m breed