Volgend jaar de nieuwe The Pink Panther

Started by rijstfj, December 18, 2004, 16:29:50

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

rijstfj

Dat word weer lachen geblazen ;D
Steve Martin als de nieuwe Inspector Clouseau in The Pink Panther, met Jean Reno als Ponton.

Hier alvast een voor proefje.

http://movies.channel.aol.com/franchise/exclusives/pink_panther.adp
Klik op de trailer onder de foto als je op deze link geklikt hebt.

Mvgr
Frans

Shorty

Dat wordt huilen geblazen, denk ik. Zodra Hollywood zich gaat vergrijpen aan Europese kassuccessen gaan ze toch telkens weer vreselijk de mist in? Of het nu tv-series of speelfilms zijn: je zit elke keer weer met kromme tenen te kijken hoe ze de plank helemaal mis slaan.
Nu ben ik zowel fan van Peter Sellers als Clouseau ("I'd like a reum, please.") als van Steve Martin, dus daaraan zal het niet liggen. Die Yanks vertalen de humor in iets Amerikaans, en dat verbleekt altijd, vergeleken met het origineel.
Maar ik hoop natuurlijk dat ik ongelijk krijg...

VrGr,

Bart J.

Marcel_T.

Ik zie dit ook somber in. Peter Sellers is gewoon niet te evenaren.
Sony 55A90J | Pioneer SC-LX83 | Pioneer BDP-51FD | PS4pro | Humax 5050c | B&W CDM 9NT | B&W CDM CNT | REL Storm III | Sennheiser HD 650

Spacebass

Nou maar hopen dat Sellers zijn graf ruim genoeg bemeten is om zich te kunnen omdraaien....

Paul1967

Quote from: Marcel_T. on January  3, 2005, 01:02:50
Ik zie dit ook somber in. Peter Sellers is gewoon niet te evenaren.

Zo zie ik het ook.

Paul Landsmeer

Het staat bijna gelijk aan heiligschennis wat mij betreft. Je zou denken dat ze van het Roberto Begnini debacle "Son Of The Pink Panther" wel hadden geleerd, maar nee hoor.

jowi

Ik heb een HD trailer gezien en ik moest er wel om lachen. Ik vind Steve Martin altijd wel erg grappig, en ik vond die ouwe pink panter films altijd een beetje over-rated hoor... Peter Sellers zit erin DUS het is grappig. Mwaah.

Paul Landsmeer

Over-rated? Lijkt me niet, de Pink Panther films zijn klassiekers in het komedie genre. Ze zijn niet leuk enkel en alleen omdat Sellers meedoet (want de man heeft heel wat missers gemaakt), ze zijn gewoon erg leuk.

Die nieuwe trailer, daarentegen, is tenenkrommend. Ik vind Steve Martin een prima acteur en hij maakt vaak goede films, maar dit is echt kansloos.

Kortekaas

Er zijn gewoon films en personages waar ze vanaf moeten blijven. Waaronder Pink Panther van Peter Sellers.
Receiver:     Harman Kardon - AVR745
Dvd speler:  Harman Kardon - DVD47
Front:         B&W - 602S3
Center:       B&W - LCR60 Rear:          B&W - 601S3 TV:            Philips 32PFL7332 Bekabeling:  Monster Cable, W&M

Xstream

Ik heb niks met de Pink Panther (ja, wel gekeken). Zowel de oude niet en de nieuwe al helemaal niet. Al moest ik even lachen om Steve Martin z'n "franse" accent ... ghehe ... alleen na 10 min is die lol er ook wel weer vanaf. Verder gewoon diep triest.
HT: Marantz AV7705 + MM8807 || Monitor Audio Gold 100's / MA RXC / MA RXFX || 2x XTZ 10.17 EDGE Subs || LG OLED 65" C8 || Nvidia Shield TV & Slaapkamer: Audiolab 6000A || Mission LX-2 || Sonos Connect || Panasonic VT30 & Kantoor: Elipson 6B BT active speakers || Indiana Line BASSO 922 sub

Paul Landsmeer

En er komt nota bene een vervolg!  ???

Alsof het de eerste keer al niet erg genoeg was.

Erik

deel 1 was al 100 x helemaal niets en nu nog een deel 2 ???
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

Xstream

#12
En ze hebben in deel 1 $80.000.000 geinvesteerd, vraag me af waar dat naartoe gegaan is. Het ergste is nog dat ze het dubbel en dik terug verdient hebben. Dus terecht dat ze er gewoon nog 1 maken. Ik boycot de volgende iig :)
HT: Marantz AV7705 + MM8807 || Monitor Audio Gold 100's / MA RXC / MA RXFX || 2x XTZ 10.17 EDGE Subs || LG OLED 65" C8 || Nvidia Shield TV & Slaapkamer: Audiolab 6000A || Mission LX-2 || Sonos Connect || Panasonic VT30 & Kantoor: Elipson 6B BT active speakers || Indiana Line BASSO 922 sub