denon dvd 1500

Started by Tapeshirt, December 14, 2001, 07:10:43

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Tapeshirt

Is het mogelijk/hebben jullie ervaring met het inbouwen van een psm1 in deze speler voor de aansturing van mijn barcodata 600? Het "oude" beestje vind namelijk composiet niet echt lekker om weer te geven. Ik ook niet trouwens, maar dat moge duidelijk zijn!
alvast bedankt!

J.A.F._Doorhof

#1
De Denon 1600 is wel compatible.
Ik ben voor je aan het uitzoeken of de 1500 dit ook is.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

J.A.F._Doorhof

#2
De Denon 1500 is NIET compatible. Sorry.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Tapeshirt

#3
:( dan zal het wel een nieuwe speler worden denk ik. Ik moet me maar eens gaan oriënteren. Ideeën zijn welkom natuurlijk. Is het bijvoorbeeld nodig om in een dvd 2800 een psm1 in te bouwen om mijn projector aan te sturen? want deze heeft natuurlijk al wel een progressive signaal op de component uitgang. Dan moet ik natuurlijk nog wel component omzetten naar RGB+sync, maar dat lijkt me niet zo heel moeilijk.

J.A.F._Doorhof

#4
Je blijft dan met 480P zitten, en de progressive scan van de spelers zelf zijn vaak niet echt om over naar huis te schrijven.

Je zou ze een keer naast elkaar moeten zien  ;D.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

garmtz

#5
Als steuntje in de rug zou ik je nog wel willen vertellen dat het progressive scan gedeelte van de Denon wel eens vrij goed zou kunnen zijn door zijn Silicon Image chipset. Wellicht inderdaad eens een PSM-1 uitgeruste speler vergelijken met de Denon. Laatstgenoemde is wel een stuk goedkoper. Kijk echter een op http://www.audioreview.com. Er zijn veel klachten gekomen over deze speler in de beginperiode.

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 60 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Name:
Email:
Verification:
Please leave this box empty:
Type the letters shown in the picture
Listen to the letters / Request another image

Type the letters shown in the picture:
Onze vlag is blauw, wit en:
Wat is de hoofdstad van Nederland:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview