aaarrrgggghhhh

Started by SV..S, December 10, 2004, 21:54:43

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

SV..S

 :-[ :-[

hoi als ik in mijn forum info, mijn avatar en mijn persoonlijke tekst wijzig en daarna op verander profiel klik, veranderd er niets?

wat doe ik nu verkeerd ???




Oppo bdp-95/          JBL Ti-k10, JBL Ti-K2
Jl Audio F113         Jvc Dla-x5000
Arcam avr 550           panasonic tx-p42g15

J.A.F._Doorhof

???
Mail maar even wat je wilt veranderen.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

SV..S





Oppo bdp-95/          JBL Ti-k10, JBL Ti-K2
Jl Audio F113         Jvc Dla-x5000
Arcam avr 550           panasonic tx-p42g15

PS

Voor zover ik kan achterhalen, moet je iets anders veranderen om hetgeen je eerder hebt ingevoerd en wat je wilt wijzigen erin te krijgen.
Lekker onduidelijk ? :o

Bijvoorbeeld, je hebt zojuist iets in je "Persoonlijke tekst" gezet, en je wilt het veranderen. Dit "gewoon" doen lukt dus niet ...
Zet -of verander- nu iets in "Lokatie"; hierdoor komt een verandering in "Persoonlijke tekst" ook door.
Nu moet je alleen nog "Lokatie" leeg zien te krijgen (er vanuitgaande dat je daarin helemaal niets wilde hebben).

Bijvoorbeeld een puntje toevoegen aan iets wat elders al staat ingevuld werkt ook natuurlijk, maar vergeet niet dat het puntje ook weer weg moet (als je het netjes doet).
Ach, ik heb alles binnen 1,5 toch wel gekregen zoals ik wilde.  :P


Dit dan maar als mijn eerste post hier;
leuk forum, goede sfeer !

grz. Peter
Canon SX50 LCOS
DualHTPC (+ Holo3dII) + XFX 6600GT + TheaterTek + Skystar1 CI SAT-HDTV + MyTheatre,
High-end audioPC + RME-Fireface800 + Foobar2000
2x SVS PB12-Plus + DSP1124P/DEQ2496 + REQWizard, Infinity R90, B&W DM6 XantoS 3000 plus een stereotoren.

Kerstmanno

En als je een plaatje upload wat een te groot formaat heeft, dan werkt het ook slecht.

Maarreh... oud topic dit ;D

Erik

#5
Klopt Menno, maar de controle op 65x65 pixels is ooit uitgeschakeld om de boel sneller te maken.  Dus je kan nu een avatar van 1024 x1024 pixles kiezen.
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

Kerstmanno

Quote from: Erik on February 13, 2005, 13:41:03
Klopt Menno, maar de controle op 65x65 pixels is ooit uitgeschakeld om de boel sneller te maken.  Dus je kan nu een avatar van 1024 x1024 pixles kiezen.

Volgens mij niet. Deed het laatst en het werkte niet.

Erik

Vreemd want ik zie regelmatig avatar voorbij komen dan 65x65. Test jij anders eens even wat de max grens is ;D
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

BOUBOU

Quote from: Erik on February 13, 2005, 17:39:40
Vreemd want ik zie regelmatig avatar voorbij komen dan 65x65. Test jij anders eens even wat de max grens is ;D

De controle op avatars groter dan 65 x 65 mag dan wel uitgeschakeld zijn.....
De maximale upload grote is, en blijf 150 kb., in de meeste gevallen kom je daar met 1024 x 768 redelijk overheen  :P  ;)

MvGr. BOUBOU
Marantz SR7300--NAIM NAP-175--3x NAIM NAP-150--NAIM NAP-250--Wadia 6 CD--Mission E83 front--Sonus Faber Solo center--Sonus Faber Concertino rear--Klipsch THX5002L Atmos--Aurasound NS-15 zelfbouwsub--SVS PB2000 sub

VlisChris

Eerst je wachtwoord invoeren, dan de verandering doorvoeren.
Moet jij eens kijken. Werkt als een tiet ;)
Ennuh mensen: ik wilde net even een ava uploaden van 1024:768 en die was maar 110kb groot.
Helaas werkte die niet ;D
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

Kerstmanno

Quote from: BOUBOU on February 13, 2005, 21:24:27
De controle op avatars groter dan 65 x 65 mag dan wel uitgeschakeld zijn.....
De maximale upload grote is, en blijf 150 kb., in de meeste gevallen kom je daar met 1024 x 768 redelijk overheen  :P  ;)

MvGr. BOUBOU

Die 150kb zal het misschien wel zijn. Al kon ik ook niet een foto die op internet stond gebruiken. Dan zou die 150kb toch niet moeten uitmaken? Of wordt daar toch ook op gelet?

Kerstmanno

Quote from: christiaan sauer on February 13, 2005, 22:40:45
Eerst je wachtwoord invoeren, dan de verandering doorvoeren.
Moet jij eens kijken. Werkt als een tiet ;)
Ennuh mensen: ik wilde net even een ava uploaden van 1024:768 en die was maar 110kb groot.
Helaas werkte die niet ;D


Hee ignorant, kijk eens bij de forum profile settings! Moet jij mij eens even aanwijzen waar je je wachtwoord moet invoeren?
Eerst kijken voor je blaat, Chris ;D ;D

VlisChris

stap 1:
klik op profile
stap 2:
klik op Account Related Settings
stap 3:
voer je wachtwoord onder in beeld in ;D
stap 4:
verander dat wat je wilt veranderen
stap 5: druk op enter

Veel duidelijker kan ik het niet opschrijven ;)
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

Kerstmanno

Quote from: christiaan sauer on February 15, 2005, 13:38:09
stap 1:
klik op profile
stap 2:
klik op Account Related Settings
stap 3:
voer je wachtwoord onder in beeld in ;D
stap 4:
verander dat wat je wilt veranderen
stap 5: druk op enter

Veel duidelijker kan ik het niet opschrijven ;)

Klopt als een bus Chris :)

Maarreh... kijk eens of je bij 'account related settings' kan wijzigen wat de topicstarter wilde wijzigen?  ::)

VlisChris

Zonder ook maar enig probleem ja :)
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

Kerstmanno

#15
Quote from: christiaan sauer on February 25, 2005, 14:35:21
Zonder ook maar enig probleem ja :)

NEE MAN! DAT ZIT BIJ FORUM PROFILE INFORMATION EN DAAR HEB JE GEEN WACHTWOORD NODIG OM HET TE VERANDEREN!!!

Kerstmanno

Hahaha, mooi die tekst onder je foto hoor, ding dat aan een boom hangt ;)