HT set Richard

Started by bellecoupe, December 10, 2004, 00:41:33

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

bellecoupe

Quote from: gvy on September 24, 2006, 19:54:57

De vraag: zie ik het goed dat jouw projector niet op de glasplaat staat, maar omgekeerd aan de boven MDF plaat hangt?
Heb je nog een detailfoto.


Geert,

De projector zit inderdaad aan de mdf plaat erboven gemonteerd.

Ik hoop dat jij nog iets aan de bijgevoegde foto's hebt.

gvy

Quote from: bellecoupe on September 25, 2006, 00:49:49
Geert,

De projector zit inderdaad aan de mdf plaat erboven gemonteerd.

Ik hoop dat jij nog iets aan de bijgevoegde foto's hebt.

Yep,

heel duidelijk zo,
bedankt ;)

Geert

bellecoupe

Een laatste update!

Vincent SAV-C1 proc./vv vervangen voor Lexicon MC12B v2

Joris1971

Quote from: bellecoupe on July  6, 2008, 13:36:50
Een laatste update!

Vincent SAV-C1 proc./vv vervangen voor Lexicon MC12B v2

VET! Lexicon rules!!!!

-Freek-

Quote from: bellecoupe on July  6, 2008, 13:36:50
Een laatste update!

Vincent SAV-C1 proc./vv vervangen voor Lexicon MC12B v2
Ik meen me te herrinneren dat je mij ongeveer een jaartje geleden (bij de verkoop van je Harman Kardon dvd-speler) wist te vertellen dat je je set niet meer ging upgraden. Ik geloofde er toen al vrij weinig van ;D. Mooi apparaat hoor!

bellecoupe

Quote from: -Freek- on July  6, 2008, 17:34:39
Ik meen me te herrinneren dat je mij ongeveer een jaartje geleden (bij de verkoop van je Harman Kardon dvd-speler) wist te vertellen dat je je set niet meer ging upgraden. Ik geloofde er toen al vrij weinig van ;D. Mooi apparaat hoor!

Ik was ook zeer tevreden en niet voornemens om een upgrade te doen, maar voor de investering die ik voor deze Lexicon heb moeten doen kon ik het niet laten.

Jean Sibelius

Schitterende set-up! 8) (en die Lexicon is natuurlijk helemaal) O0
The Confidence Mansion
Electronica Trinnov Altitude32 | VAC Signature 200 IQ's | Parasound JC-1's & A51 | Synology DS918+ & DX517 | Oppo UDP-203 CM2 | AppleTV 4K HDR | PS4
Diverse Artesania Exoteryc 3L & Aire's | Schnerzinger Emi & Giga A3 | PS Audio P3 | AQ Hurricane Power Cords | AQ Diamond HDMI's & RJE's
Projectie JVC DLA-NX9 CM | Stewart 123" StudioTek 130 G3 | CM Fiber HDMI Speakers Von Schweikert VR10-MKII's (fronts) | Dynaudio Confidence C4's (rears) | Velodyne DD18 (sub)

Madhouse

#57
Hallo 'oude' buurman,

Je kent me als het goed is nog wel. Roy, van 2 huizen verderop...Die mooie schilderijen die je hebt hangen die zijn gemaakt door mijn moeder  ;D
Alles goed?

Veel veranderd in je set zeg sinds ik het voor de laatste keer beluisterd heb (4 jaar geleden ofzo).

Ziet er allemaal erg goed uit....waarschijnlijk luistert het allememaal ook net zo goed?

Gr,
Roy
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

astrobart

wow deze zie ik nu pas langskomen.
Echt een top set, ze blijven te gek die b&w's

bellecoupe

Quote from: Madhouse on July  7, 2008, 10:01:37
Hallo 'oude' buurman,

Je kent me als het goed is nog wel. Roy, van 2 huizen verderop...Die mooie schilderijen die je hebt hangen die zijn gemaakt door mijn moeder  ;D
Alles goed?

Veel veranderd in je set zeg sinds ik het voor de laatste keer beluisterd heb (4 jaar geleden ofzo).

Ziet er allemaal erg goed uit....waarschijnlijk luistert het allememaal ook net zo goed?

Gr,
Roy

Uiteraard weet ik nog wie jij bent!

Heb jij inmiddels jouw liefhebberij voor auto's igeruild voor het HT gebeuren.

Gr.,

Richard


Madhouse

#60
Quote from: bellecoupe on July  7, 2008, 18:36:30
Uiteraard weet ik nog wie jij bent!

Heb jij inmiddels jouw liefhebberij voor auto's igeruild voor het HT gebeuren.

Gr.,

Richard



Ja ik ben sinds dit jaar (kon na omstandigheden niet anders) begonnen met het HT gebeuren. Ik heb nog niet zo'n geweldige set, maar het begin is er. De auto liefde is er nog wel, maar ik rij nu lease dus moet ik het met andere auto's doen.

IK heb je set nog gehoord met die 804's in stereo en dat vond ik al fantastisch....maar wat er nu staat is helemaal waanzinnig....zal vast behoordlijk abnormaal super klinken of niet?
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

bellecoupe

Quote from: Madhouse on July  7, 2008, 19:32:18
Ja ik ben sinds dit jaar (kon na omstandigheden niet anders) begonnen met het HT gebeuren. Ik heb nog niet zo'n geweldige set, maar het begin is er. De auto liefde is er nog wel, maar ik rij nu lease dus moet ik het met andere auto's doen.

IK heb je set nog gehoord met die 804's in stereo en dat vond ik al fantastisch....maar wat er nu staat is helemaal waanzinnig....zal vast behoordlijk abnormaal super klinken of niet?


Ik ben er ook heel tevreden over.

Mocht jij een keer in de buurt zijn kom gerust eens langs.

Gr.,

Richard

Madhouse

Quote from: bellecoupe on July  7, 2008, 19:41:43
Ik ben er ook heel tevreden over.

Mocht jij een keer in de buurt zijn kom gerust eens langs.

Gr.,

Richard

Dat lijkt me een goed plan....maar daarna zal ik wel verkocht zijn...en hoe ga ik dat in godsnaam aan mijn vriendin uitleggen  ??? ;D
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

bellecoupe

#63
Even een update!

een plaatje met de recentelijk aangeschafte Samsung PS64D8000.

Zie page 1

Quote from: bellecoupe on December 10, 2004, 00:41:33
Speakers Front:
B&W nautilus 802, HTM-1 center

Speakers rear:
B&W Nautilus 804

Subwoofer:
ASW850

Bron:
Marantz DV12S2
Dune HD Max
Samsung DVD-HD850 (slaapkamer)

Versterker/processor:
Lexicon MC12B v2

Eindversterkers:
Vincent SP991 (2x), SP997 (3x)

Speakerkabel:
Madrigal HF10C

Interconnects:
IXOS IX2 (RCA van bron naar proc./vv)
IXOS IX2 (gebalanceerd van proc./vv naar eindversterkers front/center)
Tasker met Neutrick NC3FXB connectoren (gebalanceerd van proc./vv naar eindversterkers rear)

IXOS 110 AV 75 Ohm 10 meter (6aderig, waarvan 3 aders t.b.v. component aansluiting zijn gebruikt en 2 t.b.v. S-VHS aansluiting)
IXOS 110 AV 75 Ohm  1 meter (t.b.v. component aansluiting)
IXOS XHV603-100 (S-VHS kabel)

Beeld:
Mitsubishi HC2000 DLP projector
Borks Rollo Silverpipe projectiescherm
Samsung PS64D8000
Panasonic TX-20LA2F LCD (gewonnen met Gewinnspiel Heimkino)
JVC LT-32S60BU LCD (slaapkamer)
Technisat Digicorder HD-S2
Pace DS810
Technisat Multytenne Twin

Accesoires:
Signature bullets op alle speakers
Ultralink UL-0525 (6 x spades)
Ultralink UL-6015 (6 x banaan)
Audio Meubel (De Jong  Systems)
Isocoins
Nutters dempers zwart (3 stuks)
Quadraspire QX25 (processor en bron)
Bedini Cd clarifiër
Nespa #1
Kijk/luisterruimte is volledig te verduisteren middels electrische rolluiken.



Pinohelmond

Hallelujah.......Wauw!
Ik neem aan dat je al een jaar of 7 niet meer in een Pathe bioscoop geweest bent!
Boston Acoustics VS336 (4x) - Boston Acoustics VS325C - BK XXLS 400FF - Marantz SR7005 - Creek Destiny - Oppo BDP 83 SE - Squeezebox Touch - Dune HD Smart D1 - Philips 55PFL8008K - Xbox 360 Slim - Harmony One - Canare 4S11 - W&M

Pino's Room

HTip

#65
Wow! Wat een set :o Lexicon processor met 5 monobloks en dan ook nog B&W Nautilus... Gaaf hoor!
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

bellecoupe

#66
Klopt!

Het is toch fijner om thuis op de bank te kunnen genieten van een goede film, zonder storende factoren.

Quote from: Pinohelmond on September  9, 2011, 07:54:43
Hallelujah.......Wauw!
Ik neem aan dat je al een jaar of 7 niet meer in een Pathe bioscoop geweest bent!