component probleem denon dv2900

Started by ab1, December 8, 2004, 14:59:20

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

ab1

Hallo, ik vermoed problemen met component op mn Denon dv2900 speler . Want ik heb nu al twee keer mijn Sanyo Z2 beamer laten nakijken en daar kunnen ze niks vinden (complete moederboard vervangen) Of mogelijk iets in de component kabel.  Af en toe krijg ik zomaar een blauw scherm te zien, of een rimpel over mn beeld
Zijn er meer problemen bekend vd dv2900 tav component? (bv rokerige omgeving , vieze lens vd laser etc).

gr.

AB

denoontje

op mijn epson tw200h nog geen problemen gezien, maar zit nog in de testfasen  >:D

Stuur je wel progressive uit via de component.?

Het kan zijn dat je dat moet inschakelen door wat codes via knoppen op de dvd speler in te drukken (methode ooit bij Penhold vandaan getoverd).

Maar volgens mij deed ie het al meteen goed. Wellicht dat latere versies dit al direct ook op Pal deden.

Doet je Sanyo het ook raar met bij s-video of composiet?
Doet je denon het op een andere beamer ook?
Zeker weten dat je stekkers er goed inzitten en je geen kabelbreuk oid hebt?

Denoontje
8) 8) 8)




ab1

krijg tijdelijk andere kabel en dvd speler, om te testen. Moet nu alles stap voor stap doorlopen.

Job

Wilde gedachte, maar is de stroomtoevoer naar DVD en projector een beetje clean?
Toen ik mijn PJ (ook de 200H) vorige week tijdelijk had aangesloten, kreeg ik af en toe een spetter in beeld als de ijskast aansloeg...