Walt Disney Studios Parijs: Animagique

Started by TomVD, December 3, 2004, 10:24:20

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

TomVD

ik ben al verschillende keren naar DLP geweest, maar dit jaar was ik voor het eerst een kijkje gaan nemen in het Animagique gebouw en dat is wel super kwa geluid, nog nooit zo'n goed geluid gehoord in een cinema/theaterzaal.  Je hoort bij het opvullen van de zaal kinderen praten en zingen en ik dacht eerst -echt waar- dat het in de zaal zelf was :)

Weet iemand hier meer info over hoe deze animagique zaal eruit ziet kwa apparatuur en zo?

PS. als je een cinemafreak bent, en je bent nog niet in Walt Disney studios park geweest, dan zou ik nu meteen een keer een reisje boeken :) Met de Thalys, buiten de schoolvakantie en niet in het weekend, 3 nachten in het disneyland hotel natuurlijk (waarvan 1 nacht gratis). En dan doe je meteen DL park mee, een aanrader is de geleide rondleiding.

VlisChris

Is dat niet die atractie met momenteel 100 jaar filmgeschiedenis? Dat geluid was goed (als ik het me goed kan herrineren "hik ;D).
Maar dat is met een interactieve show eromheen. Rook, water, etc, etc, etc.
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

TomVD

Quote from: Christiaan Sauer on December  4, 2004, 15:01:00
Is dat niet die atractie met momenteel 100 jaar filmgeschiedenis? Dat geluid was goed (als ik het me goed kan herrineren "hik ;D).
Maar dat is met een interactieve show eromheen. Rook, water, etc, etc, etc.
Dat is Cinemagique, ook heel goed, ook een mooie zaal. Maar dat is niet de zaal die ik bedoelde :)  Als je de studios binnekomt is Cinemagique links en Animagique is naar rechts.
Ben ondertussen heel het net rondgesurfd (tot er rook uit mijn browser kwam) en echt niets te vinden over die apparatuur... volgens mij is dat één van de disney misteries ;)

VlisChris

Wel jammer. Gewoon helemaal gemist dan :-\
En het zal wel weer 2 jaar duren ofzo voor ik er weer ben...
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.