DVDSOON

Started by Arno P, November 29, 2004, 20:58:47

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Arno P

DVDBoxoffice ben ik wel tevreden over ondertussen....hoe zit het met dvdsoon...ook ok ?

eduard

Ik bestel al langer dan een jaar mij dvd bij dvdsoon, wanneer de dvd's op voorraad zijn verzenden ze erg snel, als er iets besteld moet worden duurt het wat langer. Over het algemeen ben ik zeer tevreden en ze zijn ook een van de goedkoopste(afgelopen jaar hadden ze geen verzend kosten).

Martin_M

In kocht ook altijd bij dvdboxoffice maar de laatste bestellingen komen bij DVDSoon vandaan.
Gewoon omdat ze vaak erg goedkoop kunnen zijn (wel elke keer even omrekenen helaas).

Hun prijsstrategie is een beetje wazig. DVD's kunnen de ene dag veel goedkoper zijn dan de andere. Maar de prijs blijft gelden bij een bestelling.

Ik heb straks mijn 4-disc versie van Return of the King voor zo'n 22 euro. Geen geld toch?

Martin
Je moet wat als je boven je stand wilt HT'en...
(Klik hier voor showcase  en verslagjes)

riwi

Ik ben ook erg tevreden met dvdsoon.

Even een tip. Als je bij playusa besteld kies dan de prijs in US$. Laat de site hem niet op euro's zetten dan betaal je namelijk een hele slechte koers. Dat scheelt echt veel.

Richard

MarcoV

Hier nog een tevreden gebruiker van DVDsoon. En inderdaad, levertijden en prijzen kunnen nog wel eens wisselen, dus wel alert blijven  ;)

Ze hebben nu een actie, voor zo'n 30 Euro heel 2005 gratis verzenden en een bepaald percentage korting op iedere aanschaf.

Marco

Arno P

Klinkt allemaal goed.. ;)

Marcel_T.

Ik heb er ook al heel wat besteld. Slechts één keer ging het behoorlijk mis en heb ik bijna een jaar op een dvd moeten wachten. Deze was steeds maar in bestelling, maar is uiteindelijk toch gekomen.

De helpdesk is ook niet altijd supersnel. Maar ja, het is goedkoop hè!
Sony 55A90J | Pioneer SC-LX83 | Pioneer BDP-51FD | PS4pro | Humax 5050c | B&W CDM 9NT | B&W CDM CNT | REL Storm III | Sennheiser HD 650

Arno P

Heb al besteld....nu effe kijken hoe het loopt... ;)

Rick-DTS

Even terug komend op die bijna CAD 50 die ze promoten op de site.
Heeft iemand enig idee wat er volgend jaar gaat gebeuren ?
Zou DVDSOON Free Shipping er uit doen ?

Marcel_T.

Zo staat het wel op de site ja. Je moet een soort member kaart kopen voor 50 cad, in ruil daarvoor krijg je free-shipping en 5%. Ben benieuwd of het aanslaat, ik heb zelf liever het oude systeem.
Sony 55A90J | Pioneer SC-LX83 | Pioneer BDP-51FD | PS4pro | Humax 5050c | B&W CDM 9NT | B&W CDM CNT | REL Storm III | Sennheiser HD 650

MarcoV

Quote from: Marcel_T. on December  6, 2004, 13:05:49
Zo staat het wel op de site ja. Je moet een soort member kaart kopen voor 50 cad, in ruil daarvoor krijg je free-shipping en 5%. Ben benieuwd of het aanslaat, ik heb zelf liever het oude systeem.

Het oude systeem was juist het betalen van verzendkosten, 2004 was het eerste (enige?) jaar dat DVDSoon zonder verzendkosten werkte.

Marco

Marcel_T.

Ze zijn (ong.) in de 2e helft van 2003 overgestapt op free shipping.

Deze maand nog maar eens kijken welke leuke aanbiedingen ze hebben, en dan wordt het voor mij een stuk rustiger bij dvdsoon.
Sony 55A90J | Pioneer SC-LX83 | Pioneer BDP-51FD | PS4pro | Humax 5050c | B&W CDM 9NT | B&W CDM CNT | REL Storm III | Sennheiser HD 650

Ettepet

Let er ook op dat DVDSoon rustig meerdere titels bundelt, tenminste dat deden ze in het verleden.  Het resultaat is dat 2 goedkope titels samen opeens wèl door de douane worden onderschept.

RuudG

QuoteLet er ook op dat DVDSoon rustig meerdere titels bundelt,
Raar, is dat jouw ervaring? Ik heb dat nl. de afgelopen twee jaar nog geen 1 keer meegemaakt.

MarcoV

Quote from: Marcel_T. on December 11, 2004, 13:24:10
Ze zijn (ong.) in de 2e helft van 2003 overgestapt op free shipping.

Deze maand nog maar eens kijken welke leuke aanbiedingen ze hebben, en dan wordt het voor mij een stuk rustiger bij dvdsoon.

Ach, als je meer dan 7 a 8 keer koopt in het jaar heb je die fidelitycard er al weer uit  ;)

Marco

Ettepet

Quote from: RuudG on December 12, 2004, 12:29:16
Raar, is dat jouw ervaring? Ik heb dat nl. de afgelopen twee jaar nog geen 1 keer meegemaakt.
Ik heb voor minstens 1000 euro ervaring met dvdsoon, en ben begin van dit jaar gestopt vanwege de douane (in combinatie dat samenbundelen).

B.J.

Elke dvd die ik wil ga ik cdwow, dvdsoon, play,dvdboxoffice en playusa af. De goedkoopste mag hem zenden naar me. Helaas is dezelfde dvd wel eens goedkoper bij de freerecordshop in een bak maar daar moet ik helemaal heen lopen en mijn brievenbus is dichter bij!

VlisChris

Bundelen doen ze helaas wel ja.
Dat heeft me nog importkosten opgeleverd voor de Walt Disney Treasures.
Maar verder gewoon helemaal tevreden met dvdsoon. 1 Keer knallende ruzie gehad met een muts van de helpdesk (lang verhaal, ik was bijna verbannen uit de store ;D) maar verder niets echt negatiefs. OK: backorders duren lang.
Een 7tje denk ik al met al :)
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

Robbo

Ik heb RotK dit maal maar bij DVDImport besteld, eens kijken of zij nog steeds een lagere douanewaarde opgeven.  Vorige boxsets besteld bij DVDsoon allemaal via de douane,  en dat duurt helaas weer allemaal wat langer.


Jinsu

Hoi,

Dat is raar, omdat de waarde ver onder de 22 Euro ligt bij DVDSoon ;) . Als het goed is ligt hij morgen in de bus, wordt woensdagavond een lange nacht ;D .

MvGr,

Jens
Classé - Kimber - Mitsubishi - Oehlbach - Pioneer - Revel

Science only has a lasting existence for someone who knows that he doesn't know.

riwi

Quote from: Bas Janssen on December 12, 2004, 14:28:56
Elke dvd die ik wil ga ik cdwow, dvdsoon, play,dvdboxoffice en playusa af. De goedkoopste mag hem zenden naar me.

Dan moet je http://www.dvdpricesearch.co.uk eens proberen die zoekt en sorteert dat ook voor je

Arno P

Nou, ze zijn binnen...3 dvd's besteld en de eerste 2 gebundeld van dvdsoon gekregen....nu wachten of de douane nog iets nastuurt als heffing... ::)

Jinsu

Hoi,

De TPG int de BTW en invoerrechten bij jou, de douane heeft daarmee niks te maken "splitsing van taken"  ;) .

MvGr,

Jens
Classé - Kimber - Mitsubishi - Oehlbach - Pioneer - Revel

Science only has a lasting existence for someone who knows that he doesn't know.

Arno P

Quote from: Jinsu on December 16, 2004, 19:13:26
Hoi,

De TPG int de BTW en invoerrechten bij jou, de douane heeft daarmee niks te maken "splitsing van taken"  ;) .

MvGr,

Jens


Dus...geen blauwe petten meer bij mijn zending?

Jinsu

Hoi,

Ik heb nooit een brief van de douane ontvangen, de TPG handelde het altijd meteen af dus ;) .

MvGr,

Jens
Classé - Kimber - Mitsubishi - Oehlbach - Pioneer - Revel

Science only has a lasting existence for someone who knows that he doesn't know.