Toshiba SD-510 met PSM-1

Started by J.A.F._Doorhof, December 12, 2001, 02:38:44

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

J.A.F._Doorhof

Toshiba SD-510 met PSM-1 en RCE regiofree.

NU:
F 2950,00 inclusief BTW

MvrGr.
J.A.F. Doorhof
ITC Home Theater
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

J.A.F._Doorhof

#1
We hebben de eerste 510's hier binnen, en wat blijkt ?
Het mainboard is toch anders als de 500, en er wordt een andere MPEG chipset gebruikt.

Op dit moment zijn we hard bezig om de PSM-1 te testen in de 510. Maar de belofte dat de 510 de opvolger was van de 500 is dus niet waar. De MPEG chipset belooft waarschijnlijk wel verbetering (mischien geen linejitter meer).

We hopen begin volgend jaar meer zicht te hebben op de ontwikkeling, zowel Duitsland als Frankrijk en wij zijn bezig met de 510. Het is zeer belangrijk voor ons dat deze speler gaat werken (daar de 500 de best verkopende PSM-1 speler was).

We verzoeken dus ook om even rustig af te wachten totdat we alle informatie hebben.

MvrGr.
J.A.F. Doorhof
ITC Group (HT)
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Tapeshirt

#2
hoi,

Schijnbaar is het toch gelukt, kijk hier maar:
http://www.allec.nl/audio-video.htmMisschien weten ze ook niet precies wat ze zeggen, maar ja. Wellicht toch interessant om ff te kijken?

met vriendelijke groet,

Berend

J.A.F._Doorhof

#3
Tja,

Leuk hé hoe sommige mensen dingen roepen die niet waar zijn  ;D.

laten we het zo zeggen:
Wij zijn de EERSTE cinematrix installer met een 510.
De speler is nog niet eens RCE vrij te maken (zijn we mee bezig), en zowel Booster (france), Cinematrix (DLD) en Laserland (Greece) hebben NOG geen 510 gemod, en hebben hem nog niet eens geleverd gekregen.

Ik denk dus dat het een fout is.
Hebben ze de speler wel op voorraad mag iemand hem van mij daar kopen  ;D, en aan ons uitleveren met een vette bonus.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Tapeshirt

#4
Ja inderdaad, het zal wel een of andere megapool-zaak zijn waar ze ook eens iets hebben horen zeggen. En ze dachten, Dat kunnen wij ook!! Ik weet trouwens niet waar ze het apparaat vandaan halen. Als ze het vaker doen(met andere spelers dan) dan moet de zaak bij jullie ook wel bekend zijn lijkt me. Maar goed. Ik wacht gewoon lekker nog ff...

Met vriendelijke groet en alvast de beste wensen,

Berend de Bie

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 60 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Name:
Email:
Verification:
Please leave this box empty:
Type the letters shown in the picture
Listen to the letters / Request another image

Type the letters shown in the picture:
Wat is de hoofdstad van Nederland:
Onze vlag is blauw, wit en:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview