Piep in X-Files DVD R2

Started by reMC, November 26, 2004, 21:14:07

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

reMC

Heeft iemand van jullie ook last van een net niet overheersende piep in sommige afleveringen van The X-files? Ik ben toevallig weer opnieuw begonnen met kijken en in Serie 1 t/m 3 zit het op willekeurige DVD's.

Alles is nog wel goed te volgen als de piep er is, maar is wel irritant en hoort natuurlijk niet.

Met een andere DVD heb ik het nog nooit gemerkt maar bij X-files irriteert het telkens weer. Meer mensen die hier last van hebben met de R2 dvd's?

reMC

Het probleem is er nog steeds ;)

Moony

Bedoel je een hoge frequentie piep die er alleen is wanneer bepaalde mensen iets zeggen, oftewel wanneer bepaalde microfoons "open" staan?
Want dat probleem heb ik bij een hoop oudere dvd's.
Echter lijk ik de enige te zijn die dit hoort, andere meekijkers horen het nooit.
stereo: Dynaudio Xeo 4 | BK P10-150-GEM | Marantz NR1510 | Marantz CD5004 | Technics SL1411 + AT-VM95e
surround/tv: Good Old Pioneer Plasma | Denon AVR-X1400H | Philips BDP2900 | Dune HD Solo Lite | Chromecast | Teufel Consono 35 Mk3 | Klipsch R-10SW

reMC

Quote from: Moony on January  5, 2005, 23:11:44
Bedoel je een hoge frequentie piep die er alleen is wanneer bepaalde mensen iets zeggen, oftewel wanneer bepaalde microfoons "open" staan?

Nu je dit zegt en ik even heb gekeken, JA! Tijdens conversaties..