complete folder verdwijnt na kopieren bestand.

Started by Tube-freak, March 20, 2013, 07:11:34

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Tube-freak

Het volgende is dus gebeurd.  Ik leen mijn usb harddisk uit aan iemand die wat nodig had voor tai chi.
Vraagt hij heb je ook films.  Ja hoor heb ik wel hij kiest een film uit en kopieert het.  vervolgens willen we terug gaan naar de film folder om nog een andere film uit te zoeken blijkt mijn hele film folder van de aard bodem verdwenen te zijn.

De films moesten er nog op staan want de properties van de schijf zeiden dat de schijf nog zo goed als vol zat.
Nu na wat zoek werk zie ik dus dat er op mijn usb drive een verborgen folder staat genaamd : "msdownld.tmp"

en in deze folder staan dus mijn films.

Weet iemand wat dit veroorzaakt kan hebben en hoe dit te voorkomen?



16th generation Disciple of the Wudang San Feng pai

james_bond

Missschien de usb harddisk een keer onveilig verwijderd en is de harddisk corrupt geraakt: harddisk even checken op fouten. Zonodig alle bestanden backuppen en de harddisk opnieuw langzaam formatteren.

Mogelijk voorbode van een defecte harddisk? :-X

HT: Epson EH-TW9300, Epson EH-TW3200, DENON AVR-X6700H, Onkyo HT-S9405THX, 2 paar Translator Heliodoor, Translator Center 12, Dune Solo 4K,Apple TV 4K, Projecta Tensioned Elpro RF Electrol 122inch (zichtmaat 270 cm x 152 cm), Zyxel NAS540.

Tube-freak

Dit probleem deed zich voor na en kopieer actie niet nadat de disk was verwijderd.  Disk verwijderen heeft niets met dit probleem te maken.

Op internet las ik dat meerdere mensen dit hebben meegemaakt maar ik kon er geen oorzaak voor vinden.
ik wil graag weten hoe het komt voordat het nog een keer gebeurt.

Ik heb ook google al gezocht naar msdownld.tmp  (zo heet de folder waar windows uit zichzelf mijn film-folder in heeft gezet) maar kon dus nog geen duidelijke analyze vinden wat dit precies betekend of wat het veroorzaakt.
16th generation Disciple of the Wudang San Feng pai

james_bond

Ik bedoelde dat mogelijk de schijf mogelijk al corrupt was voordat je de kopieer bewerking uitvoerde.
HT: Epson EH-TW9300, Epson EH-TW3200, DENON AVR-X6700H, Onkyo HT-S9405THX, 2 paar Translator Heliodoor, Translator Center 12, Dune Solo 4K,Apple TV 4K, Projecta Tensioned Elpro RF Electrol 122inch (zichtmaat 270 cm x 152 cm), Zyxel NAS540.

Nahpets

Zelfde soort verschijnsel bij mij enige jaren geleden was een corrupt besturingssysteem (op een NAS).
I love everybody!
Some I love to be around,
some I love to avoid,
and all others I would love to punch in the face.