Disc 1 CSI 1.1-1.12 geeft blokkerig beeld en verspringt

Started by Biite, November 25, 2004, 14:07:12

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Biite

Piepels,

CSI 1.1 - 1.12  Disc 1 geeft in mijn Harman Kardon DVD 506 LE op ongeveer 25 minuten een blokkerig beeld en begint dan vooruit te verspringen. Het lijkt een beetje op het hikken van een CD zeg maar.
De DVD kwam rechtstreeks uit de verpakking (geen vuil en vette vingers dus).

In de DVD-speler in mijn PC (Pioneer DVD106S) doettie het prima.

Iemand anders ooit problemen gehad met deze DVD??

Mzzls,
Martien
Harman Kardon AVR505, Harman Kardon DVD506, Infinity Primus HCS, VDH The Clearline, VDH MB-Scart, Rel Acoustics SubConnect, VDH Videolink 75, Atacama The Nexus 6 en 10, Marantz RC5000, Panasonic TX-32PX30

bmateijsen

Er was een probleem met de eerste druk van CSI, daarom is er toendertijd volgens mij een omruil actie geweest.. Ik denk alleen dat op dit moment dat niet meer mogelijk is. Als je CSI gekocht hebt bij een winkel, zou ik deze even terugbrengen. (als je hem pas net gekocht hebt)

Dit natuurlijk wel als je verder geen andere films hebt die hetzelfde laten zien.

Groet Bjorn

Biite

Okay....toch wazig dattie het in een andere DVD speler wel doet...

Nog meer ervaringen mensen?

Martien
Harman Kardon AVR505, Harman Kardon DVD506, Infinity Primus HCS, VDH The Clearline, VDH MB-Scart, Rel Acoustics SubConnect, VDH Videolink 75, Atacama The Nexus 6 en 10, Marantz RC5000, Panasonic TX-32PX30

Scarp

'k heb het net even geprobeerd, maar geen problemen op mijn Onkyo.

Biite

Moeten we toch eens contact met de leverancier gaan zoeken....
Harman Kardon AVR505, Harman Kardon DVD506, Infinity Primus HCS, VDH The Clearline, VDH MB-Scart, Rel Acoustics SubConnect, VDH Videolink 75, Atacama The Nexus 6 en 10, Marantz RC5000, Panasonic TX-32PX30

bmateijsen


Biite

Harman Kardon AVR505, Harman Kardon DVD506, Infinity Primus HCS, VDH The Clearline, VDH MB-Scart, Rel Acoustics SubConnect, VDH Videolink 75, Atacama The Nexus 6 en 10, Marantz RC5000, Panasonic TX-32PX30

Point7

Ik heb dezelfde problemen en erger met de CSI seizoen 2 boxen.

Disc 1 van CSI 2 box 1 speelt helemaal NIET af. De schijf heb ik op 3 DVD spelers geprobeerd. Loopt gewoon vast of geeft DISC ERROR. Aan de schijf is niets te zien.

Bij Disc 2 van CSI2 box 2 krijg ik storingen in de laatste aflevering en op een bepaald moment geeft de DVD speler het op. Deze schijf speelt echter dan weer wel goed in een andere DVD speler.

Ik zal box 1 iig terug sturen naar DVDZone2.
CU
Jurgen

Music Server --> Uptone Regen --> Benchmark DAC 3B -> Rudistor RPX-35 amp --> V-Moda LP2

Scarp

Ik heb overigens mij CSI discs bij play.com besteld. Het is dus de britse uitgave aangezien ik NL subs toch niet nodig heb :)

Rhodanos

Voorzover ik weet heeft alleen box 2 van CSI seizoen 2 problemen volgens Indies. De omruilactie had dan ook betrekking op die box 2.

Biite

Inmiddels reactie gehad van Indies.

Zoals Rhodanos al zei is het een probleem met een bepaalde box. Echter als je problemen hebt met andere CSI boxen kunnen deze ook worden omgeruild, wordt door Indies gedaan...

Dus ik ga de rest van mijn CSI boxen ook ff controleren en ze eventueel allemaal tegelijk opsturen.

Mzzls,
Martien
Harman Kardon AVR505, Harman Kardon DVD506, Infinity Primus HCS, VDH The Clearline, VDH MB-Scart, Rel Acoustics SubConnect, VDH Videolink 75, Atacama The Nexus 6 en 10, Marantz RC5000, Panasonic TX-32PX30