gekopieerde dvd's afspelen zonder menu

Started by davidzz, November 24, 2004, 18:16:51

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

davidzz

hallo, ik heb een gekopieerde dvd gekregen van een vriend van mij, hij heeft de dvd zelf gekopieerd, maar zonder menu erbij.
ik kan hem nu niet afspelen op mijn computer, mijn computer herkent hem niet als volle dvd-rom maar als lege dvd-rom

ik kan wel gekopieerde dvd's met menu afspelen

heeft iemand een oplossing?

groeten, david

Erik

ik heb ook wel enkele gekopierde dvd's zonder menu en die werken gewoon, staat er wel wat op het schijfje? mIsschien een simulated burn geweest?
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

sauron

Probeer hem inderdaad maar eens bij iemand met een dvd speler ik denk ook dat er niks op staat  ik heb n.l. ook verschillende kopieen van dvdxcopie (zonder menu) en die doen het allemaal op de pc.
you never know how strong you are, until being strong is your only choice

zuidwester


Je zou kunnen proberen of er files op de dvd staan door hem te benaderen via de verkenner en de vob files stuk voor stuk proberen af te spelen

Als er geen files op staan dan is er idd  niets op gebrand (kan je contoleren door hem te spiegelen in het licht).

Peter
ontferm U over ons

davidzz

hoi, degene die de dvd gebrand heeft, kan hem wel gewoon afspelen, dus ik snap er niks van:s
bij mij geeft hij aan dat er niks op staat, dus ik snap er werkelijk niks meer van...

wh-vanderpost

Quote from: davidzz on November 25, 2004, 16:08:14
hoi, degene die de dvd gebrand heeft, kan hem wel gewoon afspelen, dus ik snap er niks van:s
bij mij geeft hij aan dat er niks op staat, dus ik snap er werkelijk niks meer van...
Misschien een combinatie van merk DVD (of + of -) wat niet ondersteund wordt door je DVD-speler...
heb je niet een DVD-brander waar je hem even in kan testen, die ondersteunen over het algemeen meer formaten.
Denon AVC-X3800H | NVidia Shield Pro | PS3
Tannoy Revolution R2 | RC (front+back) | R1 | SVS PB12-ISD
LG G3 83"
WBT | Oehlbach | Ixos | Kopp | Canare | Belden | DIY UTP | AudioQuest

davidzz

mijn dvd speler kan +rw afspelen(heb ik gecontroleerd, ook met een gekopieerde dvd) en die dvd is +rw
dus ik weet het nog steeds nie ???