Meet & greet/shootout/luistersessie bij Audio Cube in Utrecht

Started by garmtz, November 20, 2004, 20:28:45

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

reMC


tiptop

Aha. :)

Ik wil nog wel een keer bij jullie langskomen.
19 oktober ga ik ri Hilversum om bij BB&G auralexplaten op te halen. Kan ik dan bij jullie ook langs komen?

Waar zitten jullie ookalweer ? Ik kan nl. niks vinden op de site zelf.
Primare SP31.7/Emotiva XPA-3/Marantz UD7007/ Monitoraudio GS10/ Isotek Orion/AQ Dragonfly Red, Jitter bugger, Dragontail, SH Momentum IE, AQ Nightowl/ Panasonic P50V20, en heel veel dure kabels.

reMC

Quote from: tiptop on September 24, 2007, 19:00:36
Ik wil nog wel een keer bij jullie langskomen.
19 oktober ga ik ri Hilversum om bij BB&G auralexplaten op te halen. Kan ik dan bij jullie ook langs komen?

Het hangt er van af bij wie je wilt langskomen ;) PM maar even.

Pjotr27

QuoteZeg dat ook maar tegen Pjotr27 (binnenkort)

Ik heb er inderdaad een besteld , alleen iets andere inlet`s als de versie van reMC.
Het is een absolute aanrader!
Sansui Au-8500, Spring Audio 2a3 versterker, Pel luidsprekerkabels, Ocos kabels, Pel Interlinks, AudioMaat stekkerblok, Aurel Bryan field coil speakers, Spring Audio 1540 dac, M-Way netkabels, Ilusi Audio hoofdtelefoonversterker, Audio Technica ATH-W1000X hoofdtelefoon.

tiptop

Quote from: Pjotr27 on September 25, 2007, 09:59:04
Ik heb er inderdaad een besteld , alleen iets andere inlet`s als de versie van reMC.
Het is een absolute aanrader!
Als ik er weer eens een nodig heb dan is het zeker een optie ;)
Primare SP31.7/Emotiva XPA-3/Marantz UD7007/ Monitoraudio GS10/ Isotek Orion/AQ Dragonfly Red, Jitter bugger, Dragontail, SH Momentum IE, AQ Nightowl/ Panasonic P50V20, en heel veel dure kabels.

DA BoSS

hee reMC,

ik vermoed dat de verkopen van audio-cube er zeer zeer zeer veel baat bij zouden hebben als jullie een review zouden weten te ritselen van een internationaal vermaard audio blad, als Stereophile of Absolute Sound oid.

Idee'tje ???
High-end audio is about passion                         -passion for music, and for how well it is reproduced...

reMC

Quote from: DA BoSS on September 26, 2007, 07:54:28
ik vermoed dat de verkopen van audio-cube er zeer zeer zeer veel baat bij zouden hebben als jullie een review zouden weten te ritselen van een internationaal vermaard audio blad, als Stereophile of Absolute Sound oid.

Reken er maar niet op dat we iets dergelijks gaan doen ;)

R


)p(


DA BoSS

 ;D

zonder gekheid: een review van een gerespecteerde, redelijk onafhankelijke bron betekent voor potentiele klanten vaak veeeel meer dan informatie van de verkoper zelf, of van een 'enthousiasteling'..
High-end audio is about passion                         -passion for music, and for how well it is reproduced...

Erik van Voorst (in memoriam)

#635
Quote from: reMC on September 26, 2007, 09:36:33
Reken er maar niet op dat we iets dergelijks gaan doen ;)

???
In een van de laatste HIFIplus waar ook een van de reviewers van The Absolute Sound voor schrijft is jullie spul uitgebreid aan bod gekomen.....jullie zitten dus niet op 1 lijn.... ;D :P
HIROYASU KONDO has been mystical in his relationship to physical matter but as a professor of electrical engineering and molecular mechanics, his audio engineering is of the highest order.  It's about looking for years at how to achieve a certain sound and adopting technical solutions to get there!

reMC

Quote from: Erik van Voorst on September 27, 2007, 20:48:15

In een van de laatste HIFIplus waar ook een van de reviewers van The Absolute Sound voor schrijft is jullie spul uitgebreid aan bod gekomen

Niet Cees zijn elektronica ;)

sandervg

Quote from: Erik van Voorst on September 27, 2007, 20:48:15
???
In een van de laatste HIFIplus waar ook een van de reviewers van The Absolute Sound voor schrijft is jullie spul uitgebreid aan bod gekomen.....jullie zitten dus niet op 1 lijn.... ;D :P

Wat hebben ze precies getest en hoe werd het beoordeeld?
Stereo: Audio Note - 47 Labs - Auralic - Pel
HT: JVC - WLM - Velodyne - Arcam - Meridian

Erik van Voorst (in memoriam)

#638
Alles werd goed getest ..... :-X...het ging ook over de visie..het  Zen/achtige aspect...dus het 47loopwerk en de bekende broodrooster ook dat buizenbakje en Sonatina/achtige PHY speakers....dus het..less is more idee....alles neergezet op de bekende kale blank houten planken met dito interieur  :P

Het was .....bijna... een op een ....het audiocube promootje vandaar mijn stoute reactie.... ;D

En inderdaad niet Cees zijn electronica... ???



HIROYASU KONDO has been mystical in his relationship to physical matter but as a professor of electrical engineering and molecular mechanics, his audio engineering is of the highest order.  It's about looking for years at how to achieve a certain sound and adopting technical solutions to get there!

Joep

Dat was zeker het interview met Midland Audio Exchange (MAX)? Volgens mij was dat nummer 51 van de Hifi+. Die MAX-jongens zijn ook helemaal gegrepen door de 47Labs klank/muziekbenadering. :D



Remko en ik zijn ze tegengekomen op de Londen/Heatrow Hifi Show in 2005. Het is grappig dat ze uitgerekend met 47Labs op zo'n show gingen staan, terwijl hun productaanbod zo'n beetje àlle High-End merken omvat. ::) ;)

Erik van Voorst (in memoriam)

Quote from: Proprius on September 28, 2007, 10:48:29
Dat was zeker het interview met Midland Audio Exchange (MAX)? Volgens mij was dat nummer 51 van de Hifi+. Die MAX-jongens zijn ook helemaal gegrepen door de 47Labs klank/muziekbenadering. :D



Remko en ik zijn ze tegengekomen op de Londen/Heatrow Hifi Show in 2005. Het is grappig dat ze uitgerekend met 47Labs op zo'n show gingen staan, terwijl hun productaanbod zo'n beetje àlle High-End merken omvat. ::) ;)

Yepp...
Maar rest de vraag waarom laten publiceren of sterker nog ernaar toe...als je liever niet tussen die ordinaire high end artikelen wilt voorkomen.... :P
Ach ben ik weer aan het plagen....maar Remco lokt het wel een beetje uit... ;D

Tja zeker grappig dat ze met 47Lappies gaan staan...ik denk dat ze OM zijn denk je niet ... >:D
HIROYASU KONDO has been mystical in his relationship to physical matter but as a professor of electrical engineering and molecular mechanics, his audio engineering is of the highest order.  It's about looking for years at how to achieve a certain sound and adopting technical solutions to get there!

reMC

Quote from: Erik van Voorst on September 28, 2007, 14:05:33
Maar rest de vraag waarom laten publiceren of sterker nog ernaar toe...als je liever niet tussen die ordinaire high end artikelen wilt voorkomen.... :P

Met Pel Audio hebben we voorlopig niet de intentie om dat soort dingen te doen. 47 / Audio Note etc. is een ander verhaal (en zijn al veel vaker gereviewd, ook in Nederland ;))

Erik van Voorst (in memoriam)

.....oh ik las je reactie op de verkopen van Audio/Cube.... ;)...............nevermind
HIROYASU KONDO has been mystical in his relationship to physical matter but as a professor of electrical engineering and molecular mechanics, his audio engineering is of the highest order.  It's about looking for years at how to achieve a certain sound and adopting technical solutions to get there!