hifiman op reis door audio en video land

Started by hifiman, November 20, 2004, 13:42:46

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Rody

Gefeliciteerd Ronald (en vooral Phannee natuurlijk ;D)

De speakers zien er mooi uit, maar die stands.. die zien er zo 'iel' uit.. nee, niet echt mooi  :)



molle

STEREO: Mcintosh C2300 - VDH Array M-1 Monoblokken - Tannoy Prestige Stirling GR - Auralic Altair G1 - Thorens TD 126MKIII + Nagaoka MP500 - Cisco Meraki Switch(Yeti) - NUC Roon Rock - Sennheiser HD 650 - Essential Audio Tools Multiplier 7 + Powercords - Audioquest - Grimm Audio SQM XLR - Duelund Dual DCA12GA - Yeti Acoustics Meraki Switch -  Yeti Acoustics netfilter

DA BoSS

je speakers kunnen door die speciale stands wel lekker 'ademen'... O0
High-end audio is about passion                         -passion for music, and for how well it is reproduced...

mikeske

hele mooie monitoren, maar die stands zijn inderdaad niet zo mooi  :-\
Marantz AV7703 & BD7004 - Harman/Kardon signature 2&3 kanaals EV - Panasonic 4k speler - Apple tv 4k - Playstation 5
Pro-ject debut III carbon esprit met Tube Box pre en Speedbox
XTZ speakers en stereo subs - Velodyne spl1200 voor film
Epson 9300W 120" screenline tensioned en LG oled 65" en heeel wat Nordost

Audiofiel

Quote from: Audioloog on April 24, 2007, 19:35:32
De Acoustatics gaan de deur uit omdat de vrouw ze te groot vind voor de huiskamer  :-\

Ajjjj, pijnlijke contaminatie... :-X

Als je Acoustats had gehad, dan waren ze (qua geluid) zeker gebleven, maar dat de Audiostatics plaats moesten maken, was enkel een kwestie van tijd... ;D
Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

hifiman

Quote from: Audiofiel on April 24, 2007, 20:25:24
Ajjjj, pijnlijke contaminatie... :-X

Als je Acoustats had gehad, dan waren ze (qua geluid) zeker gebleven, maar dat de Audiostatics plaats moesten maken, was enkel een kwestie van tijd... ;D
Ai gevoelig typefoutje blijkbaar  ;D

hifiman

Thanks allemaal. En ja de stands zijn ook niet mijn favoriete design. Toch vind ik ze op de een of andere manier in het echt minder lelijk dan op de foto :P

Audiofiel

Quote from: Audioloog on April 24, 2007, 20:27:00
Ai gevoelig typefoutje blijkbaar  ;D

Ach, kan gebeuren Ronald. Wel leuk dat Phannee nu gelukkiger is met deze speakers. ;)
Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

Deleted member

Wow, Ronald en Phannee gefeliciteerd! Ik hoop dat jullie hier wat langer van gaan genieten en dit is zeker niet sarcastisch bedoeld!  :)

oud_account_1

Weer gefeliciteerd, die speakers zien er goed uit  8)


Het is al bijna Mei, wat ga je komende maand vervangen?
"The test of the machine is the satisfaction it gives you. There isn't any other test. If the machine produces tranquility it's right. If it disturbs you it's wrong until either the machine or your mind is changed."
― Robert M. Pirsig, Zen and the Art of Motorcycle Maintenance: An Inquiry Into Values

Audiotwin

Tevredenheid!!!

hifiman

Quote from: squadra on April 24, 2007, 21:06:41
Het is al bijna Mei, wat ga je komende maand vervangen?
Tijd om de DAC weer eens te modificeren  ;D

oud_account_1

Quote from: Audioloog on April 24, 2007, 22:23:32
Tijd om de DAC weer eens te modificeren  ;D
Dat project is ondertussen ook zo oud als de piramides ;D
"The test of the machine is the satisfaction it gives you. There isn't any other test. If the machine produces tranquility it's right. If it disturbs you it's wrong until either the machine or your mind is changed."
― Robert M. Pirsig, Zen and the Art of Motorcycle Maintenance: An Inquiry Into Values

advr

Quote from: Audioloog on April 24, 2007, 19:35:32
De Audiostatics gaan de deur uit omdat de vrouw ze te groot vind voor de huiskamer  :-\

Toch hebben we een mooie vervanging (al klinkt het HEEL anders) gevonden  :)

Een stel Avalon Monitors



erg mooi ;D
gefeliciteerd!!



je komt ze niet vaak tegen. hoe ben je op deze exemplaren terecht gekomen? 8)
Ollinn SET 300B, Mc Systems M3 (mod), Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Linn Dynamiked Radikal, Linn Urika, Linn Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords, Linn powercords, Nessie Vinylmaster

hifiman

Iedereen dank voor de felicitaties  :)

Ik moet er nog wel steeds aan wennen (lees de elektrostaten ontwennen), maar vooral toen ik gisteren de CEC speler weer eens aansloot op de Monica DAC klonk het gewoon heerlijk muzikaal. En dat is dan ook het grote verschil met de elektrostaten, die klonken gewoon ontzettend HIFI achtig terwijl nu muzikaal en relaxt het trefwoord is. Voor beiden valt wat te zeggen wat mij betreft, maar dat muzikale kan me toch ook wel bekoren  :)

hifiman

Quote from: advr on April 25, 2007, 07:39:12
je komt ze niet vaak tegen. hoe ben je op deze exemplaren terecht gekomen? 8)
In principe wilde ik eerst de Audiostatics verkopen alvorens andere speakers te kopen. Echter, ik dacht toen, laat ik eenmaal even de advertenties op hifi.nl doorlopen om te kijken of er toevallig iets bijstaat wat ik niet kan laten schieten. En toen stonden ze daar en zo is het gekomen  :P

advr

Quote from: Audioloog on April 25, 2007, 10:54:29
In principe wilde ik eerst de Audiostatics verkopen alvorens andere speakers te kopen. Echter, ik dacht toen, laat ik eenmaal even de advertenties op hifi.nl doorlopen om te kijken of er toevallig iets bijstaat wat ik niet kan laten schieten. En toen stonden ze daar en zo is het gekomen  :P

toeval bestaat niet 8) 8)

het past ook mooi in je interieur, iedereen blij. gelukkig klinken ze ook goed.  ;D
Ollinn SET 300B, Mc Systems M3 (mod), Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Linn Dynamiked Radikal, Linn Urika, Linn Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords, Linn powercords, Nessie Vinylmaster

hifiman

Quote from: advr on April 25, 2007, 14:31:56
het past ook mooi in je interieur, iedereen blij. gelukkig klinken ze ook goed.  ;D
Ik ben pas echt blij als de andere speakers weer verkocht zijn om zo het onstane financiele vacuum weer een beetje op te vullen  ;D

advr

Quote from: Audioloog on April 25, 2007, 14:36:05
Ik ben pas echt blij als de andere speakers weer verkocht zijn om zo het onstane financiele vacuum weer een beetje op te vullen  ;D

tja, da's wel weer even lastig maar ook daar  kom je vast weer overheen :o :o
Ollinn SET 300B, Mc Systems M3 (mod), Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Linn Dynamiked Radikal, Linn Urika, Linn Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords, Linn powercords, Nessie Vinylmaster

hifiman

Quote from: advr on April 25, 2007, 22:47:24
tja, da's wel weer even lastig maar ook daar  kom je vast weer overheen :o :o
Welja, in elk geval wordt er dit jaar verder niks meer gekocht  ;D

Audiotwin

Quote from: Audioloog on April 26, 2007, 14:11:36
Welja, in elk geval wordt er dit jaar verder niks meer gekocht  ;D

Dat heb ik eerder gehoord ;D
Tevredenheid!!!

hifiman


Raphie

meerdere keren:

Na de TJOEB
Na het speaker filteravontuuur
Na de Lyngdorf
Na de CEC
Na de LAT kabels
Na de AudioStatics
Na de diverse Monica Componenten
Na de alternatieve DAC
Na de Squeezebox.....

Ben ik nog iets vergeten?   ;D  ;D  ;D
JBL PRX Power!

Markaudio

Jazeker! Na de Arcam en na de Krell  ;D.


Quote from: Raphie on April 26, 2007, 15:00:37
meerdere keren:

Na de TJOEB
Na het speaker filteravontuuur
Na de Lyngdorf
Na de CEC
Na de LAT kabels
Na de AudioStatics
Na de diverse Monica Componenten
Na de alternatieve DAC
Na de Squeezebox.....

Ben ik nog iets vergeten?   ;D  ;D  ;D

Everybody's running, but half of them ain't looking.

If something works perfectly fine, take it apart and find out why!

Raphie

JBL PRX Power!