hifiman op reis door audio en video land

Started by hifiman, November 20, 2004, 13:42:46

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

hifiman


Rody


Audiofiel

#352
Quote from: Audioloog on August  1, 2006, 10:00:28
En na  ;D

En waarom niet helemaal ge-hardwired, Ronald? Nu zit het er een beetje tussenin: de helft op de printplaat en de rest en op en er onder... ;D
Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

hifiman

Quote from: Rody on August  1, 2006, 11:56:31
Netjes :)

Nog nieuws op het RSCables front?
Neuuu, ik heb besloten om voor de cd speler de Artspeak interlink te houden..

hifiman

#354
Quote from: Audiofiel on August  1, 2006, 11:59:43
En waarom niet helemaal ge-hardwired, Ronald? Nu zit het er een beetje tussenin: de helft op de printplaat en de rest en op en er onder... ;D

Hoi Arjen,

Ik weet het, hardwiren is nog net even beter, echter dan had het filter niet meer in de kast gepast en (ivm eventuele verkoop in de toekomst) dat was toch wel een "eis" van mezelf.

En wie weet, wat niet is kan nog komen  ;D

Rody

Quote from: Audioloog on August  1, 2006, 12:00:12
Neuuu, ik heb besloten om voor de cd speler de Artspeak interlink te houden..

Waarom? :)

Audiofiel

Quote from: Audioloog on August  1, 2006, 12:01:21
Ik weet het, hardwiren is nog net even beter, echter dan had het filter niet meer in de kast gepast en (ivm eventuele verkoop in de toekomst) dat was toch wel een "eis" van mezelf.

Waarom zou het filter met het weglaten van een printplaat groter worden? :o :o
Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

hifiman

Quote from: Audiofiel on August  1, 2006, 12:04:12
Waarom zou het filter met het weglaten van een printplaat groter worden? :o :o
Omdat het nu 2 printplaten op elkaar zijn en met hardwired 1 plankje. Ok, met wat meten en puzzelen zal het best wel lukken, dit was even de weg van de minste weerstand  >:D

hifiman

#358
Quote from: Rody on August  1, 2006, 12:02:49
Waarom? :)
Om nog een beetje aan innerlijke rust te houden, wordt af en toe gek van mezelf met dat ge-upgrade   ;D en omdat er verder niks mis is met die Artspeak interlink.  :)

hifiman

#359
Gisteravond mijn natuurstenen (belgisch hardsteen) tegels (30x40 cm en 3 cm dik) opgehaald voor onder de speakers.

Ik moet eerlijk zeggen dat ik amper verschil hoor en ik moet er ook nog even aan wennen (aan hoe het eruit ziet).

hifiman

#360
Nog een foto. Het witte stipje op het laminaat is een sticker die ik nog even vergeten wat te verwijderen en dienst deed als markeringspunt.  ;D

hifiman

#361
En nog eentje met uitzicht op beide speakers  8)

Deleted member


Audiofiel

Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

hifiman

Quote from: Audiofiel on August  3, 2006, 09:17:43
Wel een hele mooie structuur in die steen! :o
Ben alleen niet zo blij met dat witte stipjes op de voorkant  :P
Ik heb de steen in de bijenwas  :o gezet overigens, dan ziet tie er een stuk beter uit namelijk.  :)

hifiman

#365
Quote from: Antoine on August  3, 2006, 09:10:13
Het ziet er in elk geval keurig uit!  :)
Het vrouwtje (en ik ook wel eigenlijk) moet er nog even flink aan wennen.  ^-^

R

Vind het eigenlijk niet zo mooi :-\

Als ik eerlijk ben heb ik ook zo een tijdje gedraaid, maar toen ik alles er weer vanaf haalde(cdm 7nt) klonk het stukken beter. Dit was wel direct op het beton door het tapijt heen. Veel strakker en meer focus.

Deleted member

Kan ik me voorstellen! Overigens, de witte stipjes horen er bij, het is tenslotte een natuurproduct!  :)

Audiofiel

Quote from: Ruben on August  3, 2006, 09:21:53
het stukken beter. Dit was wel direct op het beton door het tapijt heen. Veel strakker en meer focus.

Dat kan bij Ronald natuurlijk ook: gewoon spikes door het laminaat heen. :-X
Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

hifiman


Rody


hifiman

Quote from: Rody on August  3, 2006, 10:42:31
Ik vind het niet mooi om eerlijk te zijn ;D
Om eerlijk te zijn weet ik ook nog niet of ik het mooi ga vinden...

Gecombineerd met het feit dat ik weinig of geen verschil hoor moet ik het even aankijken of ze gaan blijven of niet. Wel zonde van de 50 euries dan  :P

Rody


hifiman

Quote from: Rody on August  3, 2006, 10:49:46
We zien ze vanzelf wel TKA ;)
Welja, ben benieuwd of zoiets uberhaupt verkoopt  :P

mikeske

Ben wel benieuwd wat de verzendkosten zullen zijn  ;D
Marantz AV7703 & BD7004 - Harman/Kardon signature 2&3 kanaals EV - Panasonic 4k speler - Apple tv 4k - Playstation 5
Pro-ject debut III carbon esprit met Tube Box pre en Speedbox
XTZ speakers en stereo subs - Velodyne spl1200 voor film
Epson 9300W 120" screenline tensioned en LG oled 65" en heeel wat Nordost