Even een status update over de panelen aan het plafond.
Vorige week ging ik nieuw plakvilt ophalen, ditmaal zou het vilt zonder strepen zijn had de leverancier beloofd. Ik was dus wel enigszins verbaasd dat toen ik langsging bij de winkel om het op te halen het net zulk bagger vilt was als wat ik daarvoor gekregen had, het zag er wederom niet uit. Geld terugkrijgen ging ook niet want de baas was op vakantie

Afgelopen weekend heb ik 1 paneel opnieuw bekleed met zwart doek, dat zag er 10x netter uit maar tijdens films kijken werd wel duidelijk dat het vilt veel zwarter oogt en minder reflecteert.
Deze week wederom teruggeweest naar de winkel, de baas was er weer. Hij had nieuw plakvilt van een andere leverancier en ik moet toegeven het zag er nu prima uit, echter ik gaf de voorkeur aan geld terug en dat vond de beste man geen probleem dus dat was daarmee opgelost.
Waarom het mooiere vilt niet meegenomen? Omdat ik ondertussen vilt (online) heb gevonden van 160 cm breed, zodat ik straks ook geen naden meer heb. Dat is dan geen plakvilt, maar dat maakt mij niet uit aangezien het toch niet goed plakt op MDF.
Afijn, gister is postnl dus langgeweest om het vilt te bezorgen, ik zat op mijn werk en er lag een briefje in de bus dat de buren 7 deuren verder het in ontvangst hadden genomen. Deze buren wisten echter van niks en er bleek wel getekend te zijn voor het pakket zag ik op de postnl website. Ik hoop dus dat een dezer dagen een van de andere buren bij mij aanbelt met het vilt. Tot zover deze aflevering van de vilt soap, to be continued