Mijn HT in aanbouw

Started by Robbo, June 24, 2002, 12:49:16

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Robbo

Hoi,

Heb even snel een websitje in elkaar gezet met wat foto's en info over mijn HT in aanbouw  :

http://members.home.nl/robht


Groet,
Rob

MrPink

Erg leuk, Rob...ziet er goed uit! :)

Groetjes,
Oscar

PM

Ja leuke site Rob, info is altijd interessant...
Groeten, Peter

The Foundation

Cool altijd intresant zulke sites!

Vraagje : Hoeveel meter is er tussen de pj en het scherm?

Robbo

#4
2,85m dacht ik.

Zelf zit ik recht onder de projector op iets van 3m afstand. Wellicht dat ik de bank nog iets naar achteren zet, want ik moet ook nog mijn surrounds goed plaatsen. Daar zal ik nog wel even een tekening van maken en hier op het forum advies over vragen.



markvl

Hoi Robbo,

Mooie oplossing, met die buizen!
En met die keilbouten verder naar buiten hangt je scherm meteen een stuk stabieler, dus moet je maar doen alsof het zo bedoeld was :)

Groeten,
Mark
Disclaimer:
Any views or opinions presented in this post are solely those of the author. The author accepts no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided, unless that information is subsequently confirmed in writing.

Rob_Dingen

'Hoi Rob

Het begint al ergens op te lijken ziet er goed uit
Nu nog de achterste muur en het plafond zwart  ;D

Rob

cinepaulis

Hoi Rob,

Vergeet niet om wat foto's te maken van je huidige opstelling: met je speakers en je Rotel pre-amp en versterker. Da's tenslotte ook mooi om te zien !  :D

groeten,
Paul
CRT - You like it now, you'll learn to love it later
Visit Cinepaulis

Classe SSP-30 | Parasound HCA 2205A| 4xB&W N805 + HTM2 | BagEnd Infrasub 18 | CEC TL-51 | BarcoGraphics 808 | Projecta scherm | Philips DVD 720P

jaco

Netjes.
Inderdaad zouden een paar kwastjes zwarte verf waarschijnlijk wonderen doen voor het contrastbereik. Overweeg dat eens als het aandurft (het lijkt op een woonkamer)
Jaco
9.1.6 setup  Marantz AV10, Genelec G4 x9 voor base layer. Genelec G3 x6  voor hoogte kanalen. Genelec hts-4 subwoofer. VPL-XW5000ES. Screen Excelence enlightor 4k scherm

Bram

Wat is thommy doek op het zelfbouwscherm???

Bram
Barco 1209/WinDVD/TommyDoek

SiR-ROUND

Zoek op user Thommy@...

Hij kan mooi stof leveren voor DIY schermen...

thommy

Zeer mooi Rob!

Knappe en onopvallende ophang-constructie van de beugel.

Ga je het aandurven om de muren te schilderen?

Gr
Yves.

Robbo

Hoi Thommy,

De muren worden niet geschilderd, dat heb ik vorig jaar nog gedaan :)... Er komt waarschijnlijk wel een zwart gordijn achter het scherm te hangen. Misschien ook nog een zwart rolgordijn wat ik boven het scherm hang en horizontaal richting projector kan trekken.

thommy

Quote from: Robbo on June 28, 2002, 20:39:28Hoi Thommy,

De muren worden niet geschilderd, dat heb ik vorig jaar nog gedaan :)... Er komt waarschijnlijk wel een zwart gordijn achter het scherm te hangen. Misschien ook nog een zwart rolgordijn wat ik boven het scherm hang en horizontaal richting projector kan trekken.

Hallo Rob,

Prima tweak die zeker aan te raden is!
Ik zou nog een stapje verder gaan en je muren ook voorzien van zo een rolgordijn, is wel kostelijk maar het gordijn mag helemaal niet dik van stof zijn of anders gaat het geheel misschien te "dood" klinken.
Dus zou ik eens informeren naar een dun gordijn dat je indien je geen HT wenst, gewoon open schuift.

Gr
Yves.

PS, als alles klaar is mag je me eens bij je thuis verwachten.



Robbo