kameleon 6 in 1

Started by ao1802, November 18, 2004, 23:49:43

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

ao1802

Ik heb een all in one kameleon afstandsbediening .
leuk ding met een soort van touchscreen , ideaal i.p.v. al die a.b.'s
Maar het ding vreet batterijen .
Is ook heel gevoelig voor beweging .
Is er nog iemand die zulke problemen heeft , en of een oplossing ??

ARCHER

accu's gebruiken doe ik ook 8)

Vlearmoes

De gevoeligheid kun je instellen!  ;) zie de manual.
Integra DTR 9.9 XT Pro | Marantz BD 8002| Panasonic 50G10 |Technisat ontvanger en schotel | Kef reference Model 3.2 |KEF Calinda, | KEF Model 200 |Asus G50v | Synology

ao1802

gevoeligheid ligt aan sensor die in a.b. zit , volgens mij kun je niet instellen bij deze versie .

DB628

Kan je met dit apparaat ook je videoprogrammeren? Of je TV contract wijzigen? M.a.w. kan je met deze AB alles wat je ook zou kunnen met elke AB apart?

ARCHER

De nieuwe kameleon heeft geen bewegingssensor meer .  Maar gaat alleen aan door het indrukken van een toets.
Verder heeft hij ook een basisstation waardoor je geen batterijen meer hoeft te kopen.

DB628

Maar........

QuoteKan je met dit apparaat ook je videoprogrammeren? Of je TV contract wijzigen? M.a.w. kan je met deze AB alles wat je ook zou kunnen met elke AB apart?

???

DB628

Iemand anders die misschien het antwoord heeft op mijn vraag?
O0

ao1802

sorry voor wat late reactie , je kunt de ab allemaal functies inleren .
Gaat vrij makkelijk , maar moet natuurlijk originele ab hebben .

Martin vB


Ik heb zelf een kameleon 4 in 1,
deze is zelflerend, ontbrekende functies (knoppen) zijn toe te voegen en ook macro`s zijn mogelijk.

Eventueel zijn aanvullende/ontbrekende codes te vinden op de website en via supportdesk.

zie http://www.oneforall-int.com/

nwolsink

Quote from: ARCHER on December  2, 2004, 17:41:28
De nieuwe kameleon heeft geen bewegingssensor meer .  Maar gaat alleen aan door het indrukken van een toets.
Verder heeft hij ook een basisstation waardoor je geen batterijen meer hoeft te kopen.

Ik heb ook de 6 in 1 batterijenvreter. hoe ziet die nieuwe eruit dan? iemand al ervaring mee?
::Marantz SR8002 | DUNE BD PRIME 3.0| Phonar S3 Premium | Phonar Camparo 5P ::SVS PB12 plus

Martin vB

QuoteIk heb ook de 6 in 1 batterijenvreter.

Gewoon uitschakelen die sensor, willekeurige toets indrukken en aan, spaart idd. flink wat levensduur en geld.

Accu`s zijn wel aan te raden...

Jeroen.

kan iemand vertellen of de kameleon 6 in 1 ook geschikt is er een barco crt mee aan te sturen.
Ik zag wel dat er code's waren voor een barco tv. Heb niet de originele ab voor de barco, dus kan hem ook niets leren.

VlisChris

Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

Jeroen.

heb je weinig aan, je kan hem via de telefoon updaten vanuit de centrale databank van one for all zelf.
Helaas geen pc verbinding.
Toch maar eens kijken of ik een ipaq 3970 op de kop kan tikken voor weinig.

svennos

Quote from: neo2001 on December 31, 2004, 15:59:10
Ik heb ook de 6 in 1 batterijenvreter. hoe ziet die nieuwe eruit dan? iemand al ervaring mee?

Ik heb sinds een paar dagen de 6 in 1 Second Generation editie. In dit model zit géén bewegings sensor meer en hij gebruikt maar 2 baterijen.
Support is super, ik heb sinds kort digitale televisie van Casema en de kameleon ondersteude nog niet de decoder. Bellen naar de Helpdesk en 5 minuten later was me afstandsbediening geupdate en nu ook geschikt voor de Panasonic Decoder.

Updaten kan btw zoals gemeld via de telefoon maaaaaar ook via het Internet dmv WAV bestandjes ....


Daklem

Quote from: svennos on January  9, 2005, 19:29:06
Ik heb sinds een paar dagen de 6 in 1 Second Generation editie. In dit model zit géén bewegings sensor meer en hij gebruikt maar 2 baterijen.
Support is super, ik heb sinds kort digitale televisie van Casema en de kameleon ondersteude nog niet de decoder. Bellen naar de Helpdesk en 5 minuten later was me afstandsbediening geupdate en nu ook geschikt voor de Panasonic Decoder.

Updaten kan btw zoals gemeld via de telefoon maaaaaar ook via het Internet dmv WAV bestandjes ....



Ik zit ook sterk eroverna te denken om deze AB te kopen omdat hij toch veel gebruiksgemak heeft, gemakkelijk in te stellen is, en lekker betaalbaar voor een AB die ook macro's kan aanleren :D

rush07

Volgens de helpdesk kan je de kameleon opsturen, zij halen dan de bewegingssensoren eruit.
Even bellen.
Evt. verder nog oplaadbare batterijen gebruiken.
Succes.

patje26

hmm, ik ga er ook maar eentej halen denk ik.
Lijken me leuke dingetjes.
Hier kan je geen lichten mee uit doen he??

marcel85

Quote from: patje26 on March 29, 2005, 22:26:22
hmm, ik ga er ook maar eentej halen denk ik.
Lijken me leuke dingetjes.
Hier kan je geen lichten mee uit doen he??

ik heb zelf net de nieuwe 2e generatie 6-1 gekocht..

werkt top!! leuk ding , maar het chroom slijt er wel af na enige tijd..

maar kan idd alleen infarood zenden dus geen radiografisch wat je nodig hebt voor klikaan-klikuit systeem voor bv je lampen ;)

gr marcel

Steven Coymans

Quote from: marcel85 on August 18, 2005, 22:52:00
werkt top!! leuk ding , maar het chroom slijt er wel af na enige tijd..

Ben blijkbaar niet de enige met dat probleem, na 2 maanden was het al erg zichtbaar waar je het toestel vasthoud.
Nachtans heb ik geen vettige handjes :-)
Woonkamer
Samsung: UE75RU7170 0 ] Denon x2600h | DaliALTECO C-1/Dali Zensor VOKAL| Himedia q10 pro | Logitech Harmony 885
HT
Epson: EH TW-9400W | Marantz: SR7007 / UD5007 | Focal : 726V / CC700v | SVS PB12-NSD DSP | Zidoo X20