Subwoofer Shoot-out part II

Started by BOUBOU, November 17, 2004, 21:20:33

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

bryanV

Vroeg me af als deze shoot-out nog door gaat.
Ben nml. heel geinteresseerd in het resultaat.........
Axiom M3tie, ROCKET-UFW 10, Onkyo TX-SR501E

BOUBOU

Quote from: bryanV on March 18, 2005, 13:15:38
Vroeg me af als deze shoot-out nog door gaat.
Ben nml. heel geinteresseerd in het resultaat.........

De shoot-out is even op de lange baan geschoven ivm. de afwerking van Krunk's DIY sub  :)



MvGr. BOUBOU
Marantz SR7300--NAIM NAP-175--3x NAIM NAP-150--NAIM NAP-250--Wadia 6 CD--Mission E83 front--Sonus Faber Solo center--Sonus Faber Concertino rear--Klipsch THX5002L Atmos--Aurasound NS-15 zelfbouwsub--SVS PB2000 sub

StijnSpijker

#27
*kuch*

ik geef gelijk even toe dat ik toch wel een redelijke beginner ben in high end audio, maar ik vroeg me af of de subs die jullie hebben staan vergelijkbaar zijn met een zeflbouw sub..

Nml deze :

JBL GT4-15"

Hij is ingebouwd in een 130L behuizing, met een vierkante bassgang ( 45 cm lang, en 5 cm hoog, 40 cm breed ), met demping, en een 300W Conrad amp.

Het klinkt allemaal een beetje "ik heb een gepimpte afgeragde vw golf" achtig :p, maar ik kan je zeggen dat ik behoorlijk dicht in de buurt van een shiva kwam ...
No-nonsense audio

Tinus_

Interesse in een ML Descent??  ;D
Rebuilding my HT

Harry HT

Hoi Krunk,

Hoe is het met de Tumult?

Of heb je nog geen tijd gehad om eraan te werken, ivm het klussen in je nieuwe woning?

Gegroet,

Harry

De mooiste
HT & DVD links verzameld


Quote about Being There (1979) "Yes. In the garden, growth has it seasons. First comes spring and summer, but then we have fall and winter. And then we get spring and summer again."

garmtz

Mij lijkt het ook interessant een Velodyne DD-15 of DD-18 mee te laten doen...  O0

BOUBOU

Quote from: Garmt on April 15, 2005, 11:36:07
Mij lijkt het ook interessant een Velodyne DD-15 of DD-18 mee te laten doen...  O0

Ben ook benieuwd naar de DD-15 tegenover de SVS 2039PC+  8)
Mischien dat ik die als vervanging gaat dienen voor de SVS.
Binnenkort ga ik maar eens bij de importeur informeren  ::)

MvGr. BOUBOU
Marantz SR7300--NAIM NAP-175--3x NAIM NAP-150--NAIM NAP-250--Wadia 6 CD--Mission E83 front--Sonus Faber Solo center--Sonus Faber Concertino rear--Klipsch THX5002L Atmos--Aurasound NS-15 zelfbouwsub--SVS PB2000 sub

Bart_M

Gisteravond voor het eerst weer muziek kunnen luisteren. :)
Als het nu nog een paar keer een mooi weekend is, dan is tie af. Daarna moet hij nog een beetje ingespeeld worden. Passives hebben flink tijd nodig om los te komen, en dat zal met 2 18" exemplaren zeker het geval zijn.