brom

Started by chansig, November 16, 2004, 13:26:15

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Movievault

Inderdaad dat zal een beetje testen worden.
wat je tegen mij aan de telefoon vertelde lijkt me sterk lijnvervuiling en slechte aarding/massa


apc

WWW.apc.COM

ITC verkoopt ze volgens mij ook.
Anders efe en mailtje sturen naa Fraank Doorhof
<a href=\"http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=31909.0\" target=\"_blank\"<span style=\"color: blue;\">JMlab GRAND UTOPIA in progress</a>  <a href=\"http://movievault.zapto.org\">The Movievault</a>

chansig

#26
Hallo,

Even bij een compu zaak langs geweest. Diegene daar vertelde dat het weinig zin zou hebben om een apc te gaan gebruiken zeker omdat hij ook weer op een ongeaard stopcontact zou komen te zitten. Nu heb ik een aantal plaatjes zitten te bekijken van zo'n apc, maar hoe sluit ik daar mijn apparatuur op aan of moet je daar dan ook weer apparte stekkers voor kopen. (Ja dus, dat heb ik inmiddels al gelezen) Is er iemand in de omgeving van Utrecht die zo'n apc heeft en het leuk vindt om dat ding bij mij te proberen zodat ik weet of het daadwerkelijk ook zin heeft er 1 aan te schaffen.

Groeten Hans
Teleskopos, Paradigm PW Link, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

chansig

Niemand ?

:D :D :D :D

Gr. Hans
Teleskopos, Paradigm PW Link, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

Contour

Je had toen een betere set dan nu!

:laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh:

(Geintje, kon het niet laten)

chansig

Typische audiofiellogische alleen maar naar namen kijkende reactie.

He grapje.... :D :D

Maar het KT spul was ooit een droom van me. Dit nav een bezoek aan de VAD. Hier stond het merk met Von Schweikert te spelen...erg nice. Tenminste qua visuele indruk. Geluidsmatig durf ik het niet meer te zeggen.

Gr. Hans
Teleskopos, Paradigm PW Link, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

MechanicalAnimal

Quote from: chansig on September 17, 2017, 16:09:08
Niemand ?

:D :D :D :D

Gr. Hans

Goeiemorgen, en de Award voor Necroposter van de maand gaat naar chansig  :pompom:

Van harte gefeliciteerd  :D
SONY Bravia XR-65X95L- PM11S3 - Denon Heos Link - Galactica MKII/Avalon Isis