Wharfedale speakers type???

Started by -markiej-, November 10, 2004, 14:38:26

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

-markiej-

Ok ik ben nieuw hier.. en hoop dat ik nu niet in de fout ga door dit toppic te openen... heb even gezocht naar een geschikt toppic, maar kon niks vinden..

Vandaar dat ik dit toppic open.

Ten eerst wil ik zeggen at ik weinig verstand heb van hifi spul... tis leuk, maar ik heb me er nooit echt in verdiept.

Het enige wat ik nog mis op mijn kamer zijn 2 leuke boxen. Dus je gaat wat rondkijken op het internet... en toen vond ik deze speakers;




wharfedae diamond 4 speakers... Nou hebben wij thuis wharfedale delta 30 speakers.. en vroeg ik me af of iemand de verschillen tussen die 2 weten.... Is bijv. de diamond serie een opvolger van de delta serie?  Of zijn het ongeveer vergelijkbare boxen...?

Alvast bedankt


R

Welkom iig. Wat wil je met deze units gaan doen. De tweeters zien in ieder geval niet gezond uit.

hifiman

De diamond serie bestaat volgens mij al meer dan 20 jaar! Zelf heb ik de diamond 8 serie maar ondertussen is er al de diamond 9 serie.

Groetjes,

Ronald

-markiej-

bedankt voor de snelle reactie guys, naja ik zie nu idd dat die tweeters ingedeukt zijn... beetje zuur dus..

Mijn idee was om er gewoon een box omheen te bouwen van mdf, mooi kleurtje derop en klaar...

Maar weet dus niet of het kwalitatief goeie boxen zijn...

Vincent

Hi

Nou in deze staat zou ik ze sowieso niet kopen
tweeters die ingedeukt zijn krijg je nooit meer goed.

Je kab beter een bouwpakketje halen bij speakerland

Grtz

Vincent

-markiej-

haha klinkt goed.. maar zoals ik al zei heb ik er weinig verstand van...

welk setje raad je me aan :p