Avalon Opus Ceramique

Started by Jinsu, November 7, 2004, 17:47:08

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

occajohn

Hallo luitjes,

Ik verkoop mijn Soup kasten (leeg), dus als er iemand interesse heeft kijk dan even op mijn site.

Gr John

vanderheijden

Hallo mensen ook ik overweeg de opus ceramique te gaan (laten) bouwen. Heb al een uitgebreide beschrijving van het internet geplukt >:D

probleem: de diepte van de speaker op de bouwtekening verschilt 5mm tussen de boven en onderkant (hoort dit zo) ???

Ook staat er niet bij hoeveel de speaker naar achteren helt (of mag je dit zelf bepalen) ???

        Grt Jeroen


Peerless Monster

Volgens de tekening van de heer Tony is dit 9 graden...
Classe Omega MKII | Audio Research SP-11 | ARC VT130SE | PS Audio BHK 250 | PS Audio P10 | PS Audio Perfectwave DSD DAC  | PS Audio Perfectewave Transport | Acoustat model one + one | Michell | Dual CS510 platenspeler

vanderheijden

Quote from: Peerless Monster on August 24, 2005, 07:37:40
Volgens de tekening van de heer Tony is dit 9 graden...

bedankt!

     grt jeroen

Peerless Monster

Als je me je mailadres doorgeeft, dan kan ik de tekening doormailen.
Of je vraagt het hem zelf...
Classe Omega MKII | Audio Research SP-11 | ARC VT130SE | PS Audio BHK 250 | PS Audio P10 | PS Audio Perfectwave DSD DAC  | PS Audio Perfectewave Transport | Acoustat model one + one | Michell | Dual CS510 platenspeler

occajohn

Hallo,

Ik ben voornemens een aantal houtpakketten voor de Avalon Opus Ceramique (Soup kasten) te gaan maken, mits hiervoor voldoende interesse is.
Alles wordt met professionele machines gezaagd van 30 mm A-kwaliteit MDF. Zie mijn site voor een eerste kast welke ik al reeds eens gebouwd heb: http://home.planet.nl/~johneekels/

Prijs is afhankelijk van het aantal belangstellende, en de mate van afwerking.

Graag mailen naar johneekels@planet.nl  bij belangstelling.

Gr John