Nieuwe ronde nieuwe kansen Denon 1600 + PSM-1

Started by J.A.F._Doorhof, January 22, 2002, 16:08:37

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

J.A.F._Doorhof

Zover ik weet kan hij beide afspelen, DVD-RW 100% zeker want die gebruik ik zelf, maar ik dacht DVD+RW ook.

MvrGr.
Frank

PS.
Als je onder te koop kijkt zie je een leuke unit te koop met alle mods ;).
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Marc

Alles op zijn tijd. Alvorens een DVDbrander te kopen wil ik me daar eerst weer in verdiepen. Eerst eens proberen om alles op een rijtje te krijgen ivm mijn toekomstige HT. Nog iets gehoord vandaag van de RGB aansluiting van de DV1600 op de TW100?

J.A.F._Doorhof

Ik hoop daar vanmiddag een antwoord op te hebben, de folder en manual is daar HEEL vaag over.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

J.A.F._Doorhof

Hi,

Even over het RGB debacle ;D, op dit moment is het nog alleen component dat de Epson aankan, maar ze zijn er mee bezig om daar ook RGB/s van te maken, wanneer is nog niet bekend, maar het komt dus waarschijnlijk wel.

Laat dit trouwens geen reden zijn om de projector NIET aan te schaffen, Met S-video gaat de PJ de concurrentie al heel ver vooruit.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Marc

We raken off-topic, maar toch geen kat die dit leest ;D
Ik wil de sat.receiver via S-video aansluiten, en dus de DVD via RGB of component. Of bestaat er een S-video splitter die geen kwaliteitsverlies geeft?

J.A.F._Doorhof

Die zijn er wel, bv Key Digital, Extron, Kramer, maar het is goedkoper en waarschijnlijk net zo verstandig om het via je receiver te laten lopen en die als switcher te gebruiken voor S-video.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Marc

Sorry maar ik begrijp niet wat je bedoelt. Hoe moet de DVDspeler dan op de receiver aangesloten worden? Soort mod van de receiver? Is het niet verstandiger om naar een andere DVD speler uit te kijken, eentje met component uitgang?

J.A.F._Doorhof

Bijna elke receiver heeft een switch functie.
Je kunt dan bv de DVD speler met Component aan de projector hangen, en met S-video aan de receiver, sat receiver met S-video aan de receiver, S-vhs met S-video aan de receiver etc. en dan vanaf de receiver één S-video kabel naar de projector. De receiver switched dan.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Marc

Kleine spraakverwarring. Ik bedoelde met receiver altijd sat.receiver. Ik heb geen andere receiver, wel de TA-E2000ESD voorversterker van Sony. Die kan inderdaad als switcher gebruikt worden. Maar de DV1600 heeft toch geen component uitgang om aan de PJ te hangen?

Tapeshirt

Frank,
Is de coax uit ook te fabriceren in een BNC uitvoering? dit omdat ik wellicht voor weinig een MIT digital reference kan overnemen met aan een kant BNC

Tapeshirt

Frank, bel me anders ff, ik ben dit weekend niet echt op internet/in staat mijn mail te lezen. Als het goed is heb je mijn nummer gekregen in een van mijn laatste mailtjes.

Groetjes,

Berend

J.A.F._Doorhof

www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 60 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Name:
Email:
Verification:
Please leave this box empty:
Type the letters shown in the picture
Listen to the letters / Request another image

Type the letters shown in the picture:
Wat is de hoofdstad van Nederland:
Onze vlag is blauw, wit en:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview