M&G Sonus Faber meets Chord

Started by FrankB, October 29, 2004, 10:28:50

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

FrankB

Naar aanleiding van het topic in "Jeroenski's setup" hier dan het officiele M&G topic waarin we tot een datum gaan komen. De insteek voor het einde van dit jaar lijkt me prima! Ik denk dat een zaterdag een prima dag is voor zo'n uitgebreide sessie, zijn er nog zaterdagen waarop mensen in ieder geval NIET kunnen (behalve dan 25 december & 1 januari ;))?

De mensen die zullen gaan komen:

Boubou
Jeroenski
Eric_audio
ReMC

Lijkt me een gezellige groep, niet al te groot want ik heb niet veel plek  :-\
2x Devialet Silver Phantom's - Firmware 1.4.1.12
Devialet Dialog - Firmware 1.4.1.12

BOUBOU

 O0 ik heb er wederom zin in.
Bovendien zag ik dat de treinen in december weer normaal rijden  :D

Tot voor het einde van dit jaar....

MvGr. BOUBOU
Marantz SR7300--NAIM NAP-175--3x NAIM NAP-150--NAIM NAP-250--Wadia 6 CD--Mission E83 front--Sonus Faber Solo center--Sonus Faber Concertino rear--Klipsch THX5002L Atmos--Aurasound NS-15 zelfbouwsub--SVS PB2000 sub

garmtz

Huh? Ik dacht dat het een M&G was bij Jeroen...  ???

BOUBOU

Quote from: garmtz on October 29, 2004, 17:09:18
Huh? Ik dacht dat het een M&G was bij Jeroen...  ???

Frank wil graag Cremona auditors in zijn eigen setup horen.
Helemaal mooi zou het zijn als er ook nog een Chord 1200b bij komt kijken.....welke die van jouw kan zijn.
Mits je hem helemaal naar Dordrecht zou willen slepen ipv. naar Den Haag, zoals je eerst dacht  :)

MvGr. BOUBOU
Marantz SR7300--NAIM NAP-175--3x NAIM NAP-150--NAIM NAP-250--Wadia 6 CD--Mission E83 front--Sonus Faber Solo center--Sonus Faber Concertino rear--Klipsch THX5002L Atmos--Aurasound NS-15 zelfbouwsub--SVS PB2000 sub

FrankB

Wat boubou zegt :D

Begrijp de verwarring, maar Jeroen bood inderdaad aan om z'n CA's mee te nemen naar mij. Daar wil ik natuurlijk dankbaar gebruik van maken, daar die speakers wel erg hoog (namelijk bovenaan) m'n verlanglijstje staan.
2x Devialet Silver Phantom's - Firmware 1.4.1.12
Devialet Dialog - Firmware 1.4.1.12

garmtz

Dan moet ik nog even over de M&G nadenken...  :-\  Heb weinig tijd de laatste tijd en moet selectief zijn...  >:D

BOUBOU

Quote from: garmtz on October 29, 2004, 17:49:30
Heb weinig tijd de laatste tijd en moet selectief zijn...  >:D

Als ik een selectie had moeten maken tussen bij Frank langs voor een combi cremona/Meridian/Chord, of een goede nachtrust, dan had ik het wel geweten hoor  >:D

We maken er gewoon een nachtelijke bijeenkomst van, wedden dat Garmtz tussen 02.00 en 06.00 nog wel een gaatje vrij heeft  ;D

MvGr. BOUBOU
Marantz SR7300--NAIM NAP-175--3x NAIM NAP-150--NAIM NAP-250--Wadia 6 CD--Mission E83 front--Sonus Faber Solo center--Sonus Faber Concertino rear--Klipsch THX5002L Atmos--Aurasound NS-15 zelfbouwsub--SVS PB2000 sub

FrankB

Als ie wil, mag ie blijven slapen ook ;)
2x Devialet Silver Phantom's - Firmware 1.4.1.12
Devialet Dialog - Firmware 1.4.1.12

jeroenskie

Quote from: garmtz on October 29, 2004, 17:49:30
Dan moet ik nog even over de M&G nadenken...  :-\  Heb weinig tijd de laatste tijd en moet selectief zijn...  >:D

He garmt geen probleem hoor , we doe er gewoon 2 , Jiri stelde al voor om te komen naar MIJN huis om eens te luisteren , als jij dan ook komt met je chord ( ik haal je wwel op ) slaan we een heleboel vliegen in 1 klap !

ik open wel een nieuw topic hiervoor .

vr gr jeroen

VlisChris

Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

FrankB

Jeroen, ik vind het ook prima om naar jou toe te komen in de andere M&G. Dat scheelt jou weer sjouwen met je auditors, kan me voorstellen dat je dat sowieso liever niet doet. Probeer ik wel m'n Quad eindversterker mee te nemen om te kijken of die ze aan kan sturen.
2x Devialet Silver Phantom's - Firmware 1.4.1.12
Devialet Dialog - Firmware 1.4.1.12

BOUBOU

Quote from: eric_audio on December 12, 2004, 21:26:35


Ja hoor, leuk juist. En ik wil de Sonus Fabers ook heel graag eens horen.

Heel erg fijn.....al zeg ik het zelf  :D

Heb je al een datum voor de meet & greet?

Ivm. verhuizing enz. zou het mij begin januari beter uit komen  :)

MvGr. BOUBOU

Marantz SR7300--NAIM NAP-175--3x NAIM NAP-150--NAIM NAP-250--Wadia 6 CD--Mission E83 front--Sonus Faber Solo center--Sonus Faber Concertino rear--Klipsch THX5002L Atmos--Aurasound NS-15 zelfbouwsub--SVS PB2000 sub